Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang Autoflower, eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

    Hier mijn oogstje, klein maar fijn. Door de kleine pot is men dame niet zo groot geworden maar de andere plantjes zullen er geen last van hebben.
    Ik ben in ieder geval erg tevreden, het knippen was een leuke bezigheid.
    De foto vertekent wel wat, het lijkt minder dan het is, nat en met tak wegen de geknipte toppen 42 gram.

    Last edited by lenni; 11 August 2011, 17:30.

    Comment


      #47
      Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

      Ik hoop dat het lekker rookt en van de andere planten ook veel af komt.
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #48
        Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

        Een kleine update.

        De dames groeien goed door en zien er nog steeds gezond uit. De Big Bang AF bloeit goed door en krijgt een lekker geurtje.
        Bij de Super Skunks blijft de bloei nog even uit maar dat zal wel niet lang meer duren zeker. Ik kan echt niet wachten.
        Ik heb ook een beetje geknakt en gebogen maar niet te extreem, ik heb er namelijk geen goed gevoel bij als ik ze zo "vermink", haha.
        Mijn oogstje droogt goed, het ruikt momenteel niet echt naar wiet maar dat schijnt normaal te zijn, schimmel zit er alvast niet op.

        Pica's:











        Comment


          #49
          Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

          ik heb de big bang autoflowers vandaag thuis gekregen ff snel ontkiemen en dan hopen dat het nog wat word! jou planten zien er goed uit!

          Comment


            #50
            Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

            blijf je verslag volgen!!

            Comment


              #51
              Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

              Vandaag weer wat pica's getrokken. De planten genieten van het lekker weer en groeien goed, er is wel nog geen teken van bloei te bekennen.
              De grootste Super Skunk is een pak lichter dan de andere, wat zou het probleem kunnen zijn?
              Ik geef voeding (NPK 3-4-3) Hy-Pro Terra dus normaal heeft ze genoeg voeding, ik snap het niet echt.

              Kleinste Super Skunk:



              Big Bang AF:



              Grote Super Skunk:



              Kleurverschil




              Vanaf nu gaan er geen updates meer volgen tot half september wegens geen tijd genoeg. Tot dan!

              Comment


                #52
                Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                Ze zien er alleszins kerngezond uit!
                Je foto's zijn ook van uitzonderlijk goede kwaliteit met zichtbaar goede zoom. Mag ik vragen welk toestelletje dat is?

                Grtz
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #53
                  Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                  Ja zeker, het is een Canon PowerShot Z570 IS. Niet echt een duur ding hoor, hij is eigenlijk ook niet van mij maar van mijn zus.
                  De dames stellen het overigens nog altijd goed. Het natte weer doet de toppen wel niet echt goed, ik heb echt schrik voor toprot.

                  Comment


                    #54

                    Comment


                      #55
                      Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                      Hier ben ik weer! Door omstandigheden is het me niet gelukt om het kweekverslag verder te zetten.
                      De dames zijn begin september ook verplicht moeten verhuizen omdat ze thuis weg moesten.
                      Maar een goede kameraad heeft de zorgen dan overgenomen, zelf had hij ook al twee trotse dames staan.
                      En een weekje geleden is er dus geoogst, de plant was nog niet volledig rijp maar het kwam toen beter uit en het weer zou er ook niet beter op worden.
                      Tot mijn grote verbazing zat er bijna geen rot of meeldauw in, de nazomer heeft de dames dus deugd gedaan. Ze waren wel paars aan het kleuren op sommige toppen en ze begonnen steeds meer blaadjes te verliezen maar dat is niet abnormaal lijkt me.

                      Hier een foto van begin september, de laatste:



                      Ik heb geen foto's kunnen trekken van de rijpe dames, spijtig maar helaas.

                      Ondertussen is er al een lekker cakeje gebakken van een mix van shopwiet en zelfkweek, heerlijk gelukt.
                      Als alles droog is, dan post ik het resultaat.
                      Last edited by lenni; 10 November 2011, 20:49.

                      Comment


                        #56
                        Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                        Geniet ervan.

                        Comment


                          #57
                          Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                          hallo ik wil ook een beginnen met het kweken van de Big bang autoflowers ik weet al hoe ik ongeveeer de zaadjes kan laten ontkiemen maar ik heb een vraagje ik stop het zaadje in een potje 1cm diep en dan wat plasticfolie erover spannen maar moet er ook al water in de zaaigrond waar ik het zaadje instop?

                          Comment


                            #58
                            Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                            Ja aly,

                            Door het water gaat het zaadjes ontkiemen. Let op dat je hem niet verzuipt!

                            Q

                            Comment


                              #59
                              Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                              Qube, daar kom je dus een jaar te laat mee. De laatste post was van mei 2012. Het is nu 2013, weet je nog?
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #60
                                Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...
                                X