Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenthread 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Buitenthread 2012

    2012-07-22 14.45.39.jpgDe Amnesia Autoflower, hebben nu wat extra NPK gekregen om nog even de groei erin te houden. Ze gaan als een tiet! De eerste pistils zijn te zien, ook in de groeipunten. Maar ik hoop ze nog wat hoger te krijgen, voordat de bloei er helemaal in zit.
    2012-07-22 14.45.54.jpg2012-07-22 14.46.04.jpg De Bob Marley, flinke dikke stam, MAAR veel vergeling. De pot zit ramvol wortels, dus daar ga ik (wanneer de supercrop-delen) geheeld zijn, wat wortels van snoeien. Ik zit erover te denken om hem in de herfst in de volle grond te gooien. Mijn ouders houden rond die tijd op in de tuin, alle bloemen zijn uitgebloeid en de bramen geplukt dus dan is er weer ruimte. Het stikt trouwens van de wormen in zijn pot.
    2012-07-22 14.47.09.jpgDe Royal Dane Survivorwoman. De enige die het gehaald heeft, en een vrouw is. Prins friso was ook een prins, nu compost.2012-07-22 14.46.48.jpg2012-07-22 14.45.23.jpg2012-07-22 14.45.35.jpg De LRhazes die ik van Damn Nice heb gekregen doen het erg goed. Hij is over het algemeen lichter van kleur dan alle andere planten, dus ik heb nog een klein beetje NPK meegegeven, in de bloei is dat een slecht idee.. Maar ik geef er niets om, ik wil een nette afbloei en als de bladeren zo rap kapot gaan, blijft er helemaal weinig over ben ik bang. Verder krijgen deze als extra een beetje Bioflores bloeivoeding, ongeveer een theelepeltje per week in het water.

    2012-07-22 14.46.34.jpg Een bevruchte lowryder top. En hier de plant zelf, deze meet bijna 1m(!!!!!). Hij heeft een top structuur die meer lijkt op de diesel ryder, maar wat geeft het! Ik ben blij dat ik deze genetica volgend jaar weer heb, gemengd met haze!2012-07-22 14.46.21.jpg
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: LR2's Buitenthread 2012

      Heeel mooi LR2, keep going like this.
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

      Comment


        Re: LR2's Buitenthread 2012

        Ziet er allemaal prachtig uit LR2, groei jij alleen buiten of heb je ook een binnen hobby?

        Greetz,

        xslt66x

        Comment


          Re: LR2's Buitenthread 2012

          ja dankzij deze page heb ik toch terug zaadje ontkiemt nu when het 2cm was geplant intss 3e dag en begint al wat boven te komen piepen 2cm reeds nu ke alles volgen en regelmatig wat opzoeken
          Thx alvast grtn.

          Comment


            Re: LR2's Buitenthread 2012

            Gvd geniaal LR2.

            Dat god je moge belonen!

            Comment


              Re: LR2's Buitenthread 2012

              Ik moet echt elke keer als ik iets van je lees glimlachen om je creativiteit. Aangezien ik ook voor low-budget ben en net een beetje tegen de standaard maniertjes in ben ik fan van jouw maniertjes.

              Ik heb hier het afgelopen 4 maanden erg veel gelezen van vele verschillende kwekers en van iedereen iets opgestoken maar vooral door veel experimenteren leer je veel.
              Ik kijk uit naar je toekomstige probeersels

              Comment


                Re: LR2's Buitenthread 2012

                Inderdaad weer tijd voor de wekelijkse "LR2 tuintip "

                Comment


                  Re: LR2's Buitenthread 2012

                  Bedankt voor de reacties allemaal! Leuk om te horen! Ik zal eens gaan broeden op een nieuwe tuintip! Maar ik ben bang dat ik een beetje uitgetipt ben.
                  . Maar er moet wel wat te bedenken zijn!

                  @xslt66x: ik heb het binnen geprobeerd maar low-budget binnenkweek levert mij maar 20 gram per 3 maanden op. Ik probeerde het om een lekkere smaak te krijgen op mijn wietje en dat lukte aardig! Maar het loont me te weinig om er wat mee te blijven doen. Ik wilde deze winter omni's rasah zetten onder spaarlamp. Maar de zadenruil met shiningsilverhaze (ofzoiets, nu gebanned) kwam maar van een kant helaas. Ik heb nooit wat gekregen. Dat verhaal gaat dus niet meer door! De buitenbende levert me een lekker voorraadje op gelukkig, dus ik mag niet klagen
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Buitenthread 2012

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Bedankt voor de reacties allemaal! Leuk om te horen! Ik zal eens gaan broeden op een nieuwe tuintip! Maar ik ben bang dat ik een beetje uitgetipt ben.
                    . Maar er moet wel wat te bedenken zijn!

                    @xslt66x: ik heb het binnen geprobeerd maar low-budget binnenkweek levert mij maar 20 gram per 3 maanden op. Ik probeerde het om een lekkere smaak te krijgen op mijn wietje en dat lukte aardig! Maar het loont me te weinig om er wat mee te blijven doen. Ik wilde deze winter omni's rasah zetten onder spaarlamp. Maar de zadenruil met shiningsilverhaze (ofzoiets, nu gebanned) kwam maar van een kant helaas. Ik heb nooit wat gekregen. Dat verhaal gaat dus niet meer door! De buitenbende levert me een lekker voorraadje op gelukkig, dus ik mag niet klagen
                    Ok, dan kwa op brengst low budget kweken binnen is inderdaad niet om over naar huis te schrijven.
                    Maar voor de hobby en de liefde en de plant wel erg leuk!
                    Voor mij is het nu alleen nog maar groeien met moeder natuur, heb nu rekening te houden met mijn partner en andere sommige zaken!
                    Jammer dat de zaden ruil niet goed is verlopen, je hebt altijd van die mensen die uit zijn op zaden..

                    Red je het om een jaar te roken van 1 buiten seizoen?

                    Greetz,

                    xslt66x

                    Comment


                      Re: LR2's Buitenthread 2012

                      Ik haal ieder jaar mijn quotum om zelf te kunnen roken en nog heel wat weg te geven ook.


                      LR2's Tuintip van deze week!
                      amn.jpgamne.jpg amnesia autoflower
                      boborot.jpgLR2.jpgLR22.jpgHallo lowryder #2! Met wat luisjes, hoort er bij.
                      LST.jpgRD.jpg Stukje LST werkt goed!
                      mazar.jpg De autofem mazar, de groei schiet er nu pas in.
                      pr0n.jpg LR2xAutohaze. Ik heb gisteren het eerste zaadje mogen plukken. Ik hoop dat de rest ook gauw rijp is, want deze plant heeft ook wat last van stamrot.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Buitenthread 2012

                        mooi hoor,
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          Re: LR2's Buitenthread 2012

                          erg mooi hoor !

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          erg mooi hoor !
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            Re: LR2's Buitenthread 2012

                            die mazar wordt ook maar 40 tot 50 cm hoog.
                            wordt een top en de wiet is op zn zachtst gezegd zeer apart te noemen.
                            ik vindt hem wel top.
                            maar helaas wel klein

                            Comment


                              Re: LR2's Buitenthread 2012

                              Ziet er weer goed uit!

                              Ben benieuwd naar het eind resultaat van je auto haze.. Wel handig om zo haze soorten buiten toch netjes af te kunnen bloeien..

                              Greetz,

                              xslt66x

                              Comment


                                Re: LR2's Buitenthread 2012

                                hehehe LR2xAutohaze pr0n.jpg dat is het zeker man netjes
                                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                                Comment

                                Bezig...
                                X