Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bangmans vollegrond kweek 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: bangmans vollegrond kweek 2012

    lange tijd niet online, nu wel weer om jullie op de hoogte te houden.

    het gaat heerlijk met eigenlijk alle planten, behalve de guerilla, daarvan gaat slechts 1 een beetje te roken leveren. maargoed nu fotos

    dit is de northern light van 192 cm IMG_9055.jpg

    dit is de fb van 252 cm !! IMG_9056.jpg

    de ww van186 cm IMG_9057.jpg ze zijn wel allemaal heel laat in bloei naar mijn meningIMG_9058.jpg

    de 2 kleinere nl's IMG_9060.jpg van 170 cm en IMG_9061.jpg 172 cm

    dit is de pw in de kas. zoals je kunt zien is deze al duidelijk aan het bloeien en kun je al zien dat het een purple soortje is. wel heeft deze maar akelig dunne stammetjes en begint ie al door te buigen onder haar eigen gewicht.

    wat me ook opvalt is dat de haartjes wit blijven. dit in tegenstelling tot de guerilla plant die juist eerst bij de haartjes begint te verkleuren.

    IMG_9062.jpgIMG_9063.jpgIMG_9064.jpgIMG_9065.jpg

    hoop dat jullie de foto's mooi vinden. en allemaal veel succes met het (af)bloeien.
    Attached Files
    Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

    Comment


      #77
      Re: bangmans vollegrond kweek 2012

      Mooi man, zijn een paar flinke plante mooi groen en lekker vol nu maar hope dat het weer mee zit.

      Suc6 met de verdere bloei!

      Groetjes Cho3y

      Comment


        #78
        Re: bangmans vollegrond kweek 2012

        Moooi man! Vooral de NL en de FB!

        Comment


          #79
          Re: bangmans vollegrond kweek 2012

          Zo loopt alles nog soepel en zo heb je 2 zorgen kindjes.

          Allereerst is eergisteren mijn ww omgewaait/gespleten. Hier zal ze niet zomaar bovenop komen, mocht ze er bovenop komen dat zal dat veel kracht kosten en dus veel opbrengst.
          IMG_9070.jpgIMG_9072.jpgIMG_9073.jpg

          En nog een ander geval, de pw. Gisteren kwam er een kennis op bezoek en die beweerde bij hoog en laag dat de pw een mannetje is. Nu heeft hij mij aan het twijfelen gezet. Dus alleen van mensen die hier ervaring in hebben graag een betrouwbaar antwoord.IMG_9074.jpgIMG_9076.jpgIMG_9077.jpg

          Na het onderzoek bij deze pw denk ik ook rot tegen zijn gekomen. Maar aangezien ik dit niet eerder gezien heb zou ik graag van jullie een goed antwoord hebben.
          IMG_9078.jpgIMG_9079.jpgIMG_9080.jpg
          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

          Comment

          Bezig...
          X