Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bangmans vollegrond kweek 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bangmans vollegrond kweek 2012

    ik ben er achter gekomen dat de voeding die ik gekregen heb van een kennis toch wel speciale voeding is voor canabis (hier ging ik in eerste instantie niet van uit) het is om precies te zijn: H&G Aarde voeding 1-component 10 liter,
    heeft iemand hier ervaring mee??
    zou ik dit kunnen combineren met powerenzymen van hesi? en zou het kwaad doen om tijdens de groei over te stappen op bloei van hesi??
    Last edited by bangman; 19 April 2012, 17:30.
    Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

    Comment


      #17
      Re: bangmans vollegrond kweek 2012

      Dag bangman,

      veel succes met u plantjes.Maar staan die nu al buite?want hier(Belgie) is het namelijk niet zo'n top weer,mijn plantje is vandaag een weekje oud en die staat nog binnen op de vensterbank,ik wil het buiten zette als het mooier is waarschijnlijk na 15 mei.
      Ik blijf je volgen!

      Groeten







      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...h?goto=newpost

      Comment


        #18
        Re: bangmans vollegrond kweek 2012

        ze staan nu in een kas, ook hier is het niet zo'n top weer, maar ik moet dit wel omdat dit regulieren zijn en dus moet ik het geslacht nog gaan bepalen. en aangezien het gedoogbeleid tot 5 planten gaat wil ik hier zo min mogelijk boven zitten. het liefst zou ik indien dit mogelijk is 3 mei het geslacht bepalen om dan de mannetjes weg te gooien en dan de rest van mijn feminised zaadjes te planten.

        kan er nog iemand een reactie geven op de vorige vragen:

        ik ben er achter gekomen dat de voeding die ik gekregen heb van een kennis toch wel speciale voeding is voor canabis (hier ging ik in eerste instantie niet van uit) het is om precies te zijn:H&G Aarde voeding 1-component 10 liter,
        heeft iemand hier ervaring mee??
        zou ik dit kunnen combineren met powerenzymen van hesi? en zou het kwaad doen om tijdens de groei over te stappen op bloei van hesi??
        Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

        Comment


          #19
          Re: bangmans vollegrond kweek 2012

          ok aangezien niemand een reactie geeft denk ik dat jullie er geen ervaring mee hebben.

          verder de plantjes doen het goed ze zijn nu ca 25 cm ik hoop binnenkort het geslacht te kunnen bepalen. al zie ik er nu nog geen verschil in.
          ik heb zojuist ook de andere zaadjes te ontkiemen gelegd. hoop dat ik ze snel kan potten
          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

          Comment


            #20
            Re: bangmans vollegrond kweek 2012

            heb net stekken gemaakt, ze staan nu in een kweek kasje van de action. hopen dat ze wortels maken.

            en in ca 24 uur is het ww en frisian dew zaadje al ontkiemd. nu nog wachten op de nl en dan kunnen ze de potjes in.
            Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

            Comment


              #21
              Re: bangmans vollegrond kweek 2012

              Update tijd

              Het is weer een tijdje geleden dat ik een update heb gedaan met foto's dus bij deze.

              Dit zijn de getopte purple widow plantjes waar ik het geslacht nog van moet bepalen. zodoende hoop ik er 2 over te houden. Ze staan er goed voor en ze groeien gestaag.
              IMG_8635.jpgIMG_8636.jpgIMG_8637.jpg

              Dit zijn de stekjes. het is de 2e dag maar ik vind ze er wat verdort uitzien. Of is dit normaal voor stekjes van 2 dagen oud?? oftewel vinden jullie ze er goed uitzien?
              IMG_8631.jpgIMG_8632.jpgIMG_8633.jpgIMG_8634.jpg
              en dit zijn de norther light, frisian dew en white widow. ze zijn allemal boven. Ik denk dat ze het wel gaan redden.IMG_8640.jpg
              Last edited by bangman; 8 May 2012, 15:45.
              Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

              Comment


                #22
                Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                ondanks dat het lijkt alsof niemand het leest ga ik toch weer een vraag stellen.

                het betreft voorbloei. aangezien ik op lr2 zijn kweek zag dat hij al voorbloei had vroeg ik mij af of ik zodoende ook het geslacht van mijn plantjes zou kunnen bepalen. maar ik wordt er niet veel wijzer van. misschien dat jullie mij kunnen zeggen van welk geslacht de volgende planten zijn.

                plant 1 IMG_8646.jpg
                plant 2IMG_8647.jpg
                plant 3IMG_8648.jpg
                plant 4IMG_8649.jpgIMG_8651.jpg
                Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                Comment


                  #23
                  Nog niets te zien volgens mij ... Effe geduld nog! Sucesss

                  Comment


                    #24
                    Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                    Ziet er al mooi uit hoor
                    Maak nog wat meer foto's altijd leuk
                    Succes!

                    ---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:06 ----------

                    Ooh fuck, ik had de 2e pagina niet gezien ghehe
                    Mooie foto's :$

                    ---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:16 ----------

                    Nog even wachten

                    Comment


                      #25
                      Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                      Voor de volgende keer: Voorbloei begint soms eerder, soms later. Je kunt dit het beste zoeken net onder de groeitop van de plant. Op je foto's zie ik alleen de puntige blad-achtige dingen. Zodra er iets achter komt te groeien (klein bolletje of klein puntje met haartjes) dan kun je er meer over zeggen. Op mijn foto kun je het een klein beetje zien als je goed kijkt.
                      Succes!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #26
                        Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                        hoe is t nu met de stekkies?
                        Zijn ze al wat bijgekomen?
                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                          k weet niet vind ze er niet mooi bij staan. maar ze hebben ook niet bepaald constante temperaturen de laatste tijd, ik probeer ze maar zo vochtig mogelijk te laten en dan zien we wel waar het schip strand. ik zal binnen kort wel eens wat foto's zetten.
                          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                          Comment


                            #28
                            Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                            ik vind ze er op de laatste foto toch mooi uitzien , spijtig van dat toppen maar iedereen kiest zijn eigen manier van kweken he zelf doe ik niet aan plantverminking als ik het zo mag noemen is niet slecht bedoeld hoor vind het allemaal mooi uitzien doe zo verder groetjes shiningsilverhaze

                            Comment


                              #29
                              Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                              je stekjes drogen te hard op bedek ze met huishoudplastic zet ze onder een spaarlamp of tl bij 18uur licht verder wil jij dit zien
                              zo doe ik het teminste door de voorbloei zie je welk geslacht je stekt en je topt haar,altijd goed voor een volle plant sucses ermee gr slady

                              Comment


                                #30
                                Re: bangmans vollegrond kweek 2012

                                ok, ik had ze al onder zo'n kweek kas van de action staan. en de laatste paar dagen heb ik ze ook wat vaker besproeit, hoop dat ze het redden. trouwens ik heb ze niet onder een lamp staan.
                                hierbij een kleine updat met wat foto's
                                de stekjes: IMG_8652.jpgIMG_8653.jpgIMG_8654.jpgIMG_8655.jpg
                                de fd,ww en nl IMG_8656.jpg
                                en de purple widowsIMG_8657.jpgIMG_8658.jpg

                                wat vinden jullie van hoe de stekjes er bij staan, gaan ze het redden??
                                Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                                Comment

                                Bezig...
                                X