Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zat ik maar op een paal, dan had ik nog dikke doekoes kunne vange ook,, neehj, me internet lag er deze week uit, en ik zit nu bij mijn vriendin om de update te houden, de fotos zijn wel van van de week, maar kon ze dus nog niet plaatsen.. :/ Maar als het goed is, is het morgen opgelost, en zal ik nog een update kunnen houden van de planten op dit moment ..
Mja,, update 17/07/2012
wat is de stand van zaken: ik heb al flink wat planten overgepot naar 11Ls, en de Heribei gaat heel erg goed, en deze zit op het moment in en 65L kuip waar die echt als een speer in gaat!
van de Nadias, is 1 vrouw uitgekomen als het goed is, welke al meer dan een meter is! Deze heb ik ook in een 65L kuip gezet!
Het is nog lastig om al mijn planten te kunnen beoordelen, maar ik heb ook al flink wat stekkies genomne, hopelijk doen ze t, zodat ik wat planten weg kan doen want het begint nu tochw el een beetje op een oerwoud te gaan lijken
met de hazies gaat het wel lekker, vergeet ze af en toe wel is, maar de eerste vrouwe en mannen komen al te voorschijn dus deze zulle 1 dezer dagen overgepot worden naar een 11L pot! (de dames).. de afhazexLR doet het ook goed, af en toe wat rot dat ik moet weghalen, maar das logisch met dit weer.. De trichomes zijn al milky, en wanneer ik ongeveer 10 a 20% amber heb, ga ik beginnen met het oogstproces van de plant, want ik wil wel een lekker high wietje ervan af halen
Verdere info zou ik bij de fotos zelf geven,, picture time!
Dit het uiteinde in de stekpoeder en klop het een beetje af..DSCF6185.jpg
stop de stek in de grond, en druk deze aanDSCF6186.jpg
uiteindelijk heb je allemaal mooie stekkiesDSCF6261.jpg
vergeet ze niet paar maal daags nat te spuiten met een plantenspuit, en het best kan je ze onder TL licht houden, maar ik houdt ze een beetje in de schaduw want ik heb hier niet de mogelijkheid voor... '
owhja en mijn ervaring,, op het moment dat ze dood lijken te gaan, is juist het moment dat ze wortels maken xD en niet te nat houden want anders voelen ze zich niet uitgedaagd om wortels te maken, en rot dit in de grond weg..
verder met de planten:
De Heribei, gaat erg snel alweerDSCF6229.jpgDSCF6230.jpg
De anas, gaan ook wel lekker, maar moeten even overgepot worde DSCF6231.jpgDSCF6232.jpg
a real bush ?! veel mannen ook.. DSCF6233.jpg
De royal frisians, zitte al wat dames tusse DSCF6237.jpg
raar verhaltje,, dit zijn de HLs.. erg lange planten geworden in die kleine potjes :o had ik btr moeten op letten :$ geef ik toe maar gewoon veelt ijd te kort, of dan weer grond of pot te kort.. ahwel,, linker is man geworden, rechter wat anders..
eerst had ie mannelijke voorbloei, maar ineens werd dit vrouwlijke voorbloei,, de toppen hiervan (de man) heb ik weggehaald, de vrouwelijke gaan door en zalm overpotten in een 11L, of in de tuin zetten vorig jaar hetzelfde meegemaakt en lsnog een mooie opbrengst gehaald DSCF6238.jpgDSCF6239.jpgDSCF6240.jpgDSCF6243.jpg
De nadias, hier nog allemaal in pot.. DSCF6244.jpgDSCF6245.jpg
de pw, links de man, rechts nog onbekend,, beetje achtergesteld plantje hehe die moet ook overgepot wordenDSCF6249.jpgDSCF6250.jpgDSCF6251.jpg
De Omnis hazeDSCF6252.jpg
De elephant haze, 1 vrouw, en 1 man al bekentDSCF6253.jpg
De nl5xhaze nog niets bekent DSCF6254.jpg
De amnesia haze, ook al een dame van bekent maar dan binnen onder de lampDSCF6255.jpg
De planten in de tuinDSCF6262.jpgDSCF6263.jpg
De Royal danes, allebei vrouwlijkDSCF6264.jpg
De DPxN, jammer genoeg allebei man, dus verwijderd,, ff kijken wat hier nu komtDSCF6265.jpg
De hlx gg, voorste is vrouw, achterste man,, worden dus zaadjes (hopelijk)DSCF6266.jpg
De verwijderde mannen goed gerecycled, in de pot met waterDSCF6267.jpg
De anastesia die is gekruist met hl.. wordt alleen niets meer denk k..DSCF6268.jpg
de amnesia binnen, in bloei met erachter de omnis haze man..DSCF6269.jpg
Als je die vleeseter met bloem buiten zet, maken de bijen zaadjes voor je. Wacht tot de bloem helemaal verdroogd is, eind augustus ofzo en dan kun je hem openbreken en de zaadjes bewaren. Of zaaien natuurlijk! Die lrhaze ziet er goed uit man! Die van mij hebben wel meer haze er in zitten merk ik, ik zal kijken of ik wat zaadjes overhoudt! Hij ruikt iig erg goed! De rest ziet er ook goed uit, lekker bezig man!
Nee ik had beetje een dipje, nergens zin in en erg druk in rl.. toen ging me camera ook nog eens stuk vlak voor ik op vakantie ging, dus kon ook geen fotos voor de vakantie maken, en ben net weer terug,, maarja nog steeds geen camera en via me mobiel lukt t niet.. mijn ouders zijn wsl zondag weer terug, met een goede camera,, wie weet dan meer geluk..
1 ding is zeker,, er is veeeel gebeurd..
o.a.
nogal gezeik met bure etc. niet bepaald over de wietplanten, maar voor de zekerheid toch maar flink wat "gesnoeid". ong alle mannen weggehaald, planten die niet direct waarde toevoegen weggegeven of vernietigd.. heb nu over..:
- 1 nadia.. (gigantisch! je zou m niet meer herkennen,, nee echt niet xD!
- 2 rd,, erg netjes,
- 1 hlxgg,, gaat ook wel lekker..
- heribei,, gaat erg goed, ook lekkere toppen.
- 2x outdoor grapefruit.. is van de contest.
- 3 kleine haze..
- die bak met royal frisians..
- een ergggg aparte HL...
alsnog niet erg weinig,, maar iig wel veel minder xD
Comment