Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

    Korting op 420shop
    Na wat berading heb ik uiteindelijk besloten om sweet seeds' cream caramel autoflower te bestellen. http://www.wietzaadjes.nl/shop/cream...ds-p-1594.html

    #2
    Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

    wanneer er meerdere worteltjes door de gaatjes onder je pot uitsteken.
    Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        2012-05-14 12.36.52.jpg2012-05-14 12.36.44.jpg

        Comment


          #5
          Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

          Zo, ondertussen hebben ze allemaal hun hoofdje laten zien. Hun schelpje moet nog open gaan, had verwacht dat dat al gebeurd zou zijn.
          2012-05-16 13.08.52.jpg2012-05-16 13.08.59.jpg2012-05-16 13.09.12.jpg2012-05-16 13.09.24.jpg2012-05-16 13.10.03.jpg

          Comment


            #6
            Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

            ben wel een sweet seads fan dus deze ga ik zeker volgen want zal een zeer lekker soortje zijn cream caramel
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

              Ik ga ze vanacht alleszinds nog binnen zetten, aangezien ze zeer lage temperaturen hebben aangekondigd. Morgenvroeg ga ik ze dan op het hoogste dak zetten, waar ze zullen blijven staan.
              Last edited by subbie; 17 May 2012, 00:51.

              Comment


                #8
                Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                leuk soortje,succes

                Comment


                  #9
                  Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                  Ziet er belovend uit ... en idd hier bij ons in Belgie weet ik zo ook niet direct een growshop liggen ...
                  Maar ik ga je zeker volgen want wil echt wel weten hoe de cream caramel het doet !
                  Succes ermee !!
                  What comes around , goes around

                  Comment


                    #10
                    Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                    Het zou dit weekend onweren. Is het veilig voor zo'n jonge plantjes om tijdens zulk weer buiten te staan?

                    Comment


                      #11
                      Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                      De blaadjes komen dan eindelijk door, jeey! Twee van de cream caramels hebben nog hun schelpje zitten, ik laat de natuur maar doen hier. Voorlopig nog enkele vraagjes :
                      Is het veilig om zo'n jonge plantjes in het onweer te hebben staan?
                      Is het een goed idee om ze al een beetje bloeivoeding te geven? Ik heb geen groeivoeding, en ik dacht aan een vierde van het gewone gebruik. Zou dit de groei ook wat steunen?

                      2012-05-18 20.58.41.jpg2012-05-18 20.58.34.jpg2012-05-18 20.57.45.jpg2012-05-18 20.57.50.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                        Ja onweer en regen moeten ze kunnen hebben. Dat gebeurt in de echte natuurlijk nooit eigenlijk, dat het onweert. Maar ik denk dat het in de achtertuin wel moet kunnen. Een beetje sarcaseme mag wel toch?
                        En nee, voeden doe je pas vanaf 3 weken. De verkeerde voeding kan voor tekorten zorgen (ironisch he?) of je plant zelfs kapot maken door een overschot. Als je met potgrond werkt hoef je de eerste 5-6 weken sowieso niet te voeden. Als je plant een tekort toont, dan pas is het nodig om te voeden. Tot die tijd gewoon lekker z'n gang laten gaan.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                          Ze staan op het dak, waar ze veel wind ontvangen. En ja ik weet dat wat oudere planten het kunnen verdragen, maar ik had schrik dat als de grond te vochtig werd en het hard zou waaien, ze gewoon krom gewaaid zouden worden.
                          Anyway, twee daagjes verder, ze zijn een beetje gegroeid. Gisteren hadden ze veel zon, vandaag amper.


                          2012-05-20 17.03.19.jpg2012-05-20 17.03.14.jpg2012-05-20 17.03.25.jpg2012-05-20 17.03.29.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                            Die paar dagen zon en warmte hebben m'n plantjes deugd gedaan. M'n ander plantje is wel gestorven ondertussen, maar wist toch niet of het mannetje of vrouwtje ging zijn.
                            2012-05-26 20.00.45.jpg2012-05-26 20.00.51.jpg2012-05-26 20.00.56.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: subbie's tweede kweekje, cream caramel AF & White Widow

                              Tijdje geleden dat ik deze geupdate heb. Ondertussen zijn ze flink gegroeid! Eentje blijft echter vrij klein.
                              De eerste twee fotos zijn dezelfde plant.

                              Ik merk wat verkleuring op de blaadjes, vanacht ga ik ze voeding geven.
                              Iemand nog enige opmerkingen?

                              2012-06-20 14.24.41.jpg2012-06-20 14.24.51.jpg2012-06-20 14.25.19.jpg2012-06-20 14.25.55.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X