Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack herer! Beginnende kweeker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jack herer! Beginnende kweeker

Korting op 420shop
    Goeie avond iedereen,

Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben Maxx, kom uit den bosch en wil gaan beginnen met het kweken van jack herer. Zelf blow ik regelmatig maar het leek me leuk om een keer zelf te kweken!
    Ik heb vandaag 5 jack herer greenhouse zaden gekocht. Verder ga ik nog plargon batmix, green sensation en stekgrond kopen. Ik heb me hier op het forum al redelijk ingelezen maar vroeg me af of dit goed was. Het idee is om ze binnen in de stekgrond te laten ontkiemen en daarna over te planten naar botten en buiten te zetten. Ik hou jullie op de hoogte met foto's, alle hulp is welkom!

Gr max
    Last edited by Max4; 15 June 2012, 16:37.

Re: Jack herer! Beginnende kweeker

lekker soortje. begin is er al. succes.

groet,

Theo

Comment

Ik twijfel tussen potten en volgrond iemand advies?

Comment

Hangt er van af wat je wilt: een jaarvoorraad of een aanvulling van je shop-aankopen? In de volle grond haalt een jack herrer een flinke oogst, in potten is dat als beginner lastiger. Hoeveel het uiteindelijk wordt kunnen we hier niet inschatten natuurlijk, maar de volle grond brengt nu eenmaal meer op. Het is ook makkelijker wat betreft water geven en voeding, om in de volle grond te doen. Een overschot wordt makkelijk afgevoerd en tekorten komen bijna niet voor. Dus ik raad je aan om daar mee te beginnen, misschien als je meer zaden hebt, kun je er een in pot naast zetten om te proberen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor je info ik ga indd voor de volle grond. Vandaag worden de zaadjes geplant in stekaarde.

Comment

De zaadjes zijn geplant, kan even geen foto posten ivm ipad;(

Comment

Heerlijk soortje. Succes! Upload de foto's maar zodra er iets te zien is, haha.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

succes met je eerste kweekje
                ik zou een kuil graven en daar wat batmix in gooien
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Veel suc6 , en hopelijk word het wat beter weer ^^ groetjes shining

Comment

Ik heb in de stekaarde met mijn vingers kuiltjes gemaakt, het zaadje ingedaan weer afgedekt en maak het elke dag wat nat, is dit goed?

Comment

opletten dat je ze niet te diep hebt ingegraven. en ze hoeven echt niet elke dag nat gemaakt te worden. zeker met dit weer niet. nu verdampt het water nauwelijks en de plant drinkt toch nog niks
                      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

3 van de 5 plantjes zijn boven gekomen en overgepot in batmix, a,s ze wat sterker zijn gaan ze naar de volle grond. De steeltjes zijn erg dun hoort dit?

Comment

het steeltje is in het begin erg dun inderdaad. Als je ze overpot graaf ze dan lekker diep in, tot bijna aan de eerste node blaadjes.

Comment

inderdaad een gat graven en die batmix en je plantje er in.
                            de green sensation zou ik links laten liggen.
                            deze voegt in de volle grond niet echt veel toe en vrij prijzig.
                            als je in een later stadium voeding nodig hebt kan je altijd nog een npk kopen.
                            maar die hoeft echt niet duur te zijn.
                            laat de natuur gewoon zn werk doen

Comment

Kan je met een Ipad geen foto's naar JD uploaden dan ?
                              Ik zal met je meeduimen voor goed weer tot november.
                              Succes.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X