Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De grond die ik heb gebruikt in de bakken heb ik zelf gemixt.
Dit is een mix van universele aarde, kokos fiber(grof)/aarde(fijn), light mix aarde, boomschors, perliet en perliet waarin ik wat
vloeibaar groeimiddel heb gegoten.
Heb deze mix ook zelf gemaakt omdat de light mix nogal slecht water vast kon houden(vooral bij de Air potten heb je hier veel last van).
Heb dit allemaal met de hand gemixt en daarna op een special manier de bakken gevuld, de bodem en de rand van de potten en daarna heb ik in het midden iets meer light mix aarde door de universele mix aarde gedaan.
Jammer genoeg toen ik bezig was met de planten was er een nogal harde wind, had wel direct een stok(je) naast de planten gezet maar kon niet snel genoeg plantenclips vinden.
Had zelf ook naar zoiets gezocht, maar kon het niet vinden daarbij moest ik het scherm vernieuwen.
Een screen shot(schermafbeelding?) waar het icoontje/linkje(of een link die het laat zien) zit zou duidelijker zijn, zodat ik tenminste in de toekomst weet hoe het moet.
Je ziet het plaatje onder het typevak met 'handtekening' weergeven. Daar staat dat vaak boven, in die dikkere grijze balk. Ik heb geen printscreen knop op mijn toetsenbord helaas, maar het is bijna niet te missen (áls het er staat). Type maar eens wat, en wacht tot er rechtsonder in het geel staat "Auto-saved" en druk daarna op vernieuwen (F5).
Comment