Het testen van nieuwe Strains.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • max390
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 350

    #106
    Re: Het testen van nieuwe Strains.

    @Smowkie

    Ze moeten zeker nog even.



    @010

    Heb de autoflower al geoogst, kan alleen hopen dat het warm weer wordt.



    De planten doen niet echt veel bij deze temperaturen.
    20121029_145650.jpg
    29/10
    Ik haat censuur .


    Hier nog een paar close up's
    20121029_145720.jpg
    29/10
    Sweet.

    20121029_150421.jpg
    29/10
    Big.

    20121029_150428.jpg
    29/10
    Sweet.

    Comment

    • max390
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 350

      #107
      Re: Het testen van nieuwe Strains.

      Opgepot.
      20121030_125843.jpg 20121030_125859.jpg
      30/10

      De Blue Berry Autoflower, best goeie oogst voor 1 plant!

      Comment

      • DarkSide
        Big Bongmaster
        Member
        • Oct 2010
        • 380

        #108
        Re: Het testen van nieuwe Strains.

        Zie vooral bladafval
        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

        Comment

        • max390
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 350

          #109
          Re: Het testen van nieuwe Strains.

          Had die dagen niet echt tijd om te knippen had het druk met andere dingen, dus knippen ben ik niet echt aan toe gekomen.

          Comment

          • max390
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 350

            #110
            Re: Het testen van nieuwe Strains.

            20121110_162412.jpg
            10/11

            Voor de planten wordt het steeds moeilijker, de achterste plant had al wat schimmel op de stam(direct verwijdert).

            Maar ze groeien best wel lekker.

            20121110_162459.jpg
            10/11
            Sweet

            20121110_162558.jpg
            10/11
            Big

            20121110_162617.jpg 20121110_162625.jpg
            10/11
            Sweet

            Comment

            • xDavidx
              Stoner
              Member
              • Jul 2012
              • 21

              #111
              Re: Het testen van nieuwe Strains.

              wat is het eindresultaat van de Blueberry? heb ze namelijk liggen voor volgend jaar

              Comment

              • max390
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 350

                #112
                Re: Het testen van nieuwe Strains.

                @ xDavidx
                Ten eerste excuses voor deze late reactie, en weet niet precies hoeveel aangezien ik de laatste tijd niet veel vrije tijd had.
                Dus de buds zijn nog niet geknipt, maar de toppen waren wel lekker vol en ruiken lekker zoet echt een toppertje!!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Laatste update.

                Het wordt nu echt zo koud en vochtig dat de planten het niet meer volhouden zonder schimmel te krijgen(ze hebben zich heel lang goed gehouden).

                Dus hier de laatste foto's van de planten(zal proberen te reden wat er te reden valt en het drogen).

                20121205_115405.jpg
                05/12


                20121205_115427.jpg
                05/12
                Sweet

                20121205_115636.jpg
                05/12
                Big

                20121205_115517.jpg 20121205_115523.jpg
                05/12
                Sweet

                Comment

                • 010
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 357

                  #113
                  Re: Het testen van nieuwe Strains.

                  toch klopt er iets niet hoor als ze nu nog niet afgebloeit zijn.
                  zijn toch maar weinig planten die zo lang bloeien.
                  tenzij er iets van vals licht bij komt kijken.
                  vooral die sweet is een soort die er om bekend staat om zeer vroeg af te bloeien

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #114
                    Re: Het testen van nieuwe Strains.

                    Geen lantaarnpalen of lichten met bewegingssensor in de buurt?
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • Damn nice
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 595

                      #115
                      Re: Het testen van nieuwe Strains.

                      Erg raar dat ze zo laat zijn gaan bloeie..

                      Als ik jou was zou ik het niet eens gaan knippe!

                      Gewoon al het rot eruit knippen, hele blad en topbende drogen en in een zk in de vriezer leggen. Kan je er mss over een maand nog een lekkere spacecake van kunne brouwe

                      Comment

                      • 010
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2012
                        • 357

                        #116
                        Re: Het testen van nieuwe Strains.

                        oeps, niet aan de tuinverlichting gedacht..
                        dat heb ik heel lang geleden bij mn ouders nog wel eens gehad hahaha

                        Comment

                        • max390
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 350

                          #117
                          Re: Het testen van nieuwe Strains.

                          Vele malen excuus.
                          Morgen zal ik de vragen proberen te beantwoorden.

                          Comment

                          • max390
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 350

                            #118
                            Re: Het testen van nieuwe Strains.

                            @010

                            Denk dat juli net te laat was voor deze planten(het scheelde niet veel), heb ook opgelet dat ze geen licht krijgen van tuinverlichting of andere verlichting.

                            @Damn nice

                            Heb gered wat er te redden viel maar kon de takken jammer genoeg niet trimmen(gewoonweg geen tijd, in de zomer en begin winter had ik meer dan genoeg tijd maar nu heb ik het nogal druk jammer genoeg).


                            De toppen van de Sweet ruiken echt honing zoet.
                            De Big had iets grotere volle toppen(jammer genoeg blijft er bij dit weer niks van over, het meeste had schimmel maar de plant is wel erg schimmel resistent).

                            Comment

                            Bezig...