Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: vale's outdoor adventure 2013

    Comment


      Re: vale's outdoor adventure 2013

      Nou vale de kwaadste ben ik ook niet,
      Zag net pagina 28,als dat toch puur alleen regenwater is zoals je zelf zij.
      Vind ik dat behoorlijk geslaagd uitzien voor puur natuur buitenkweek proces.

      En laat die kersen eten met je maar weg, tenzij het een blueberry smoken is haha.

      Wat mij betreft is de bijl begraven,
      Niewe start niewe kansen.

      Gr

      Comment


        Re: vale's outdoor adventure 2013

        Pffff eindelijk. Stelletje drama queens.

        Heb je al hash gemaakt vale?.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          Re: vale's outdoor adventure 2013

          Al die ophef met de reacties van leden er omheen...wil niemand meer hier op doorgaan AUB?!
          Wilde ik even kwijt... mag toch?

          Grtjes Vale hippie
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            Re: vale's outdoor adventure 2013

            Even wat leven in de brouwerij! De ramptoerist in mij wreef in zijn handjes..

            Genoten van dit verslag, kijk al uit naar het volgende Vale.

            Grtz

            Comment


              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                Re: vale's outdoor adventure 2013

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                waar slaat dat nu weer op!
                (post 564)

                Sorry heren, ik wil niets opstoken, geen vragen enzo, maar 'k wil mezelf wel nader verklaren: Omdat dat volgens de forumregels verboden is via het forum te handelen in drugs.
                Ik verbaasde me erover dat de een dan mooi rapporteert aan de ander over de (goeie) rokers, en dacht een geinige opmerking te maken gezien de een zijn functie en de ander zijn onderschrift, that's all.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: vale's outdoor adventure 2013

                  @Omdat dat volgens de forumregels verboden is via het forum te handelen in drugs.

                  Wie handelen er dan in drugs via dit forum?

                  Als je iets veronderstelt en het hier plaatst als een beschuldiging moet je ook met bewijzen op de proppen komen dat het daadwerkelijk gebeurt is.....en dat kun je niet, je maakt dus een veronderstelling die in jouw ogen de waarheid bevat.
                  En daarmee zet je mij en angel in een kwaad daglicht (ken je de connectie tussen ons btw?) en sommige leden zijn gevoelig voor roddels. Die varen dan mooi mee in hetzelfde schuitje, al zou het alleen maar zijn om iemand een hak te kunnen zetten.

                  Dank je wel.
                  .
                  Als je denkt dat ik hier fout zit op het forum, maak een melding aan de crew: indien het noodzakelijk zou moeten zijn verwijder ik mezelf graag van het forum, zonder omzien!
                  Last edited by ceBep; 18 November 2013, 22:37.

                  Comment


                    Re: vale's outdoor adventure 2013

                    Mooie opbrengst, hopelijk volgend jaar weer zo mooie zomer.

                    Comment


                      Re: vale's outdoor adventure 2013

                      Wat is er mis als forum leden openlijk laten weten dat ze wietjes van elkaar proberen? Als er dingen gaande zijn die de forumregels tegengaan zal dat hier toch niet gedeeld worden. Is toch niks mis mee? Eerder logisch dat je wat van elkaar probeert lijkt me. Niet te snel conclusies trekken. Verder is dit een top verslag, blijf die van vale het meest leuk en inspirerend vinden om te te lezen. Leven de autoflowers nog?
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        Re: vale's outdoor adventure 2013

                        En zo ging het kaarsje uit voor dit jaar........
                        Veel vernoemd, nog meer vergeten; rookverslagen bijvoorbeeld.
                        Laat ik het zo stellen; wat ik rook proef jij niet en wat ik als smaak ervaar is voor de ander bagger.
                        Hoesten hoef ik er niet van, dat is voor mij de echte doorslag voor een goed rokertje. Gewenste effect te mager, de volgende keer ietsje meer in doen om het te bereiken!
                        Eigen kweek blijft goud waard en geen euri naar de shop, prima!!!

                        Ik kan mijn draai in de AF's nog steeds niet vinden (
                        de AF's zijn al op btw en geen klachten ),Veilige Jaarwisseling, tot de volgende
                        En bedankt!

                        Comment


                          Re: vale's outdoor adventure 2013

                          Laat dat lijstje maar komen! Ben benieuwd! Ook een fijne jaarwisseling gewenst vale!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment


                            Re: vale's outdoor adventure 2013

                            idd mooie wiet lijkt wel binnenwiet laat het u smaken

                            Comment

                            Bezig...
                            X