2013 Akker growing

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #46
    Re: 2013 Akker growing

    Lol, het duurt ook allemaal zo lang he

    Het weer heeft mij ook steeds tuk. Dan denk je dat het wel wat beter zal blijven en sta je een week later bijkans weer op de schaatsen

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • SpaceHaze123
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 121

      #47
      Re: 2013 Akker growing

      Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
      Lol, het duurt ook allemaal zo lang he

      Het weer heeft mij ook steeds tuk. Dan denk je dat het wel wat beter zal blijven en sta je een week later bijkans weer op de schaatsen
      haha inderdaad, ze staan nu lekker binnen onder de TL

      Comment

      • m1k3yzz
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 149

        #48
        Re: 2013 Akker growing

        hier ook! hoeveel watt is je TL?

        Comment

        • SpaceHaze123
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2012
          • 121

          #49
          Re: 2013 Akker growing

          Oorspronkelijk geplaatst door m1k3yzz
          hier ook! hoeveel watt is je TL?
          36 watt vinden ze heerlijk!

          Foto-0023.jpg

          Comment

          • m1k3yzz
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 149

            #50
            Re: 2013 Akker growing

            mooi! ik zit zelf op 18, en dat redden ze hier denk ik ook wel maar klinkt mooi! ben jaloers op je hoeveelheid haha

            Comment

            • SpaceHaze123
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2012
              • 121

              #51
              Re: 2013 Akker growing

              Oorspronkelijk geplaatst door m1k3yzz
              mooi! ik zit zelf op 18, en dat redden ze hier denk ik ook wel maar klinkt mooi! ben jaloers op je hoeveelheid haha
              haha moet ze nog wel kwijt zien te raken in de guerilla
              want in belgie mag je natuurlijk weinig! of ja ik snap er maar weinig van volgens sommige mag je er maar 1, volgens sommige geen en volgens sommige mag je het wel kweken maar niet oogsten.

              zoals hier te lezen is http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=17300

              grtzz

              Comment

              • m1k3yzz
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 149

                #52
                Re: 2013 Akker growing

                zover ik weet in belgie niets, maar never say never! en voor een belg kan je goed abn/abb praten succes ermee!

                Comment

                • SpaceHaze123
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 121

                  #53
                  Re: 2013 Akker growing

                  Oorspronkelijk geplaatst door m1k3yzz
                  zover ik weet in belgie niets, maar never say never! en voor een belg kan je goed abn/abb praten succes ermee!
                  Haha, bedankt dat zie ik als een compliment kom oorspronkelijk uit Nederland
                  Last edited by SpaceHaze123; 17 April 2013, 20:41.

                  Comment

                  • m1k3yzz
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2012
                    • 149

                    #54
                    Re: 2013 Akker growing

                    dat mag je zeker tegenwoordig is het moeilijk om iemand foutloos te zien typen.. maargoed iedereen maakt wel eens een foutje( ik bedoel maar, maargoed is ook geen abn woord maar ik gebruik 't volop ) en oké succes!

                    Comment

                    • MatAlex
                      Retired
                      • Jan 2013
                      • 3

                      #55
                      Re: 2013 Akker growing

                      Ziet er goed uit, veel succes en pas op met de boer zelf.

                      Comment

                      • SpaceHaze123
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2012
                        • 121

                        #56
                        Re: 2013 Akker growing

                        Oorspronkelijk geplaatst door MatAlex
                        Ziet er goed uit, veel succes en pas op met de boer zelf.
                        thanks! doe ik zekers

                        Comment

                        • SpaceHaze123
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2012
                          • 121

                          #57
                          Re: 2013 Akker growing

                          Update8:

                          Ze groeien hard zeg alleen hebben sommige plantjes toch een kleine achterstand, En een is een mongooltje die lijkt wel niet meer te willen groeien.





                          Foto-0028.jpgFoto-0029.jpgFoto-0030.jpg

                          Comment

                          • mildred
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2012
                            • 766

                            #58
                            Re: 2013 Akker growing

                            je ken al een broodje kiemgroenten oogsten
                            opnieuw inpotten langere potjes dus !!
                            doe je dit niet heb je de kans dat je plantjes het niet gaan halen omdat ze gewoon doorknakken..
                            en vergeet niet dat ze licht nodig hebben..!!

                            suc 6 groetjes.

                            Comment

                            • peuker
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 1281

                              #59
                              Re: 2013 Akker growing

                              Oorspronkelijk geplaatst door SpaceHaze123
                              haha moet ze nog wel kwijt zien te raken in de guerilla
                              want in belgie mag je natuurlijk weinig! of ja ik snap er maar weinig van volgens sommige mag je er maar 1, volgens sommige geen en volgens sommige mag je het wel kweken maar niet oogsten.

                              zoals hier te lezen is http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=17300

                              grtzz
                              in belgie word het gedoogd wat wil zeggen dat het wel en niet mag (1plantje dus ) maar infeite is het allemaal verboden maar omdat het gedoogd word kunnen ze niets doen behalve dat 1 plantje in beslag nemen maar dan moet er al sprake zijn van overlast of een buur die klacht heeft ingediend bij de blauwe

                              Comment

                              • SpaceHaze123
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2012
                                • 121

                                #60
                                Re: 2013 Akker growing

                                @mildred Dat zal ik dan maar eens gaan doen! mag ik ze al bemeste potgrond geven ?

                                @Peuker bedankt voor de uitleg ik heb hier een redelijk grote tuin dus dat kan ik dan eens overwegen

                                grtzz

                                Comment

                                Bezig...