Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Akker growing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2013 Akker growing

    Korting op 420shop
    Heey mensen ik ben al een tijdje dit forum aan het afspeuren naar kennis om eens mijn eigen weed te kweken

    Het beste leek me om in een berm naast een akkerland the planten. (zodat ik ook niet de boer zijn gewassen vernielt hoop ik dat hij dat ook niet bij mij doet )


    Kweeklijst

    1x O.G. Kush (fem.)
    1x Super lemon haze (fem.)
    1x The ultimate (fem.)
    1x Great white shark (fem.)
    1x White russian (fem.)
    5x Lemon skunk (fem.)

    Autoflowers
    5x GC lemon haze AF (reg.)
    5x GC Super silver haze AF (reg.)
    Last edited by SpaceHaze123; 25 April 2013, 16:30.

    #2
    Re: 2013 Akker growing

    mooi hoor maar ik zou toch wat meer planten zetten en vooral planten die vroeger klaar zijn zoals denen
    succes
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: 2013 Akker growing

      Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
      mooi hoor maar ik zou toch wat meer planten zetten en vooral planten die vroeger klaar zijn zoals denen
      succes
      Bedankt voor je snelle reactie!
      Daar zat ik ook al over na te denken maar ik wil toch het risico beperken
      Misschien dat ik er nog 5 meer zet

      Comment


        #4
        Re: 2013 Akker growing

        Oorspronkelijk geplaatst door brentdevent View Post
        Heey mensen ik ben al een tijdje dit forum aan het afspeuren naar kennis om eens mijn eigen weed te kweken

        Het beste leek me om in een berm naast een akkerland the planten. (zodat ik ook niet de boer zijn gewassen vernielt hoop ik dat hij dat ook niet bij mij doet )


        Minpunten

        -Welk gewas hij gaat kweken daar ben ik nog niet zo zeker van.
        -In de buurt is nog een plek waar dennenbomen worden gekweekt (gelukkig zie ik daar nooit geen kat)
        -Er is alleen een riviertje 100 meter verder weg van de spots

        Pluspunten

        -De bermen zijn gericht naar het noorden dus zullen de planten de hele dag normaal gezien in de zon staan!
        -Bij de dennenboom plek staat een witte bak met water dus daar zal ik eventueel water kunnen halen.
        -Je moet echt langs een zandweg fietsen/wandelen om daar te komen en die zandweg leidt eigenlijk naar een doodlopende straat.


        Kweeklijst

        3x O.G. Kush
        1x White Widow
        1x Royal AK autoflower



        Mensen die nog wat tips kunnen droppen voor bemesting (indien nodig), etc zijn altijd welkom

        [ATTACH=CONFIG]161076[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]161077[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]161078[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]161079[/ATTACH]
        WW faalt hier buiten.

        mobile message

        Comment


          #5
          Re: 2013 Akker growing

          Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
          WW faalt hier buiten.

          mobile message
          Hoezo wat is er dan al niet goed voor die soort ?
          Last edited by SpaceHaze123; 6 February 2013, 14:21.

          Comment


            #6
            Re: 2013 Akker growing

            Let ook op gekleurde jerrycans die aan palen hangen. Dat is voor boeren een teken dat ze samen met de politie de guerilla op hun veld bestrijden. Want wees eerlijk, 't zou mooi zuur zijn als jij gepakt wordt omdat iemand anders op jouw terrein geplant heeft. Wateropslag etc. Wijzen wel op regelmatige bezoekers.. Zandpaden zijn leuk voor wandelingen en verdwaalde fotografiestudenten. Kleine kans van slagen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: 2013 Akker growing

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              Let ook op gekleurde jerrycans die aan palen hangen. Dat is voor boeren een teken dat ze samen met de politie de guerilla op hun veld bestrijden. Want wees eerlijk, 't zou mooi zuur zijn als jij gepakt wordt omdat iemand anders op jouw terrein geplant heeft. Wateropslag etc. Wijzen wel op regelmatige bezoekers.. Zandpaden zijn leuk voor wandelingen en verdwaalde fotografiestudenten. Kleine kans van slagen.
              Ja ik weet dat risico groot is. ik fiets er elke morgen langs omdat ik toevallig in de buurt woon maar ik zie wel geen gekleurde jerry cans en ik ben er toch al regelmatig door gefietst en ik heb nooit iemand gezien naja ik ga het proberen met een kleine oogst en ik zie wel wat er gebeurt en als ze het ontdekken heb ik alleen maar ervaring op gedaan en dat is toch wat telt ofniet ?

              Comment


                #8
                Re: 2013 Akker growing

                Je kan ook reguliere deense zaden kopen, kost bijna niks vergeleken met feminised zaden
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: 2013 Akker growing

                  Ervaring telt inderdaad, maar je kunt er makkelijk voor zorgen dat het een leukere ervaring wordt door goede spots uit te kiezen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: 2013 Akker growing

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Ervaring telt inderdaad, maar je kunt er makkelijk voor zorgen dat het een leukere ervaring wordt door goede spots uit te kiezen.
                    Ja tuurlijk maar dan moet ik toch al stukken verder weg gaan ik zal nog eens op pad gaan en de boel hier verkennen

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                    Je kan ook reguliere deense zaden kopen, kost bijna niks vergeleken met feminised zaden
                    Kun je een link geven ?
                    thanks

                    Comment


                      #11
                      Re: 2013 Akker growing

                      http://www.growerschoice.nl/nl/regulierezaden
                      www.growshopmarktplaats.nl
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: 2013 Akker growing

                        strak plan ..
                        Last edited by EL Guerilliero; 6 February 2013, 18:35. Reden: onnodig geflame

                        Comment


                          #13
                          Re: 2013 Akker growing

                          gelukkig is dat zand weggetje weggewerkt door de boer hij gaat er waarschijnlijk mais planten

                          Comment


                            #14
                            Re: 2013 Akker growing

                            White widow buiten is me vorig jaar mislukt. Ging pas in september in bloei en heeft eind oktober wel nipt gehaald maar amper toppen gemaakt wegens te weinig zon zo laat op het jaar...

                            mobile message

                            Comment


                              #15
                              Re: 2013 Akker growing

                              Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                              White widow buiten is me vorig jaar mislukt. Ging pas in september in bloei en heeft eind oktober wel nipt gehaald maar amper toppen gemaakt wegens te weinig zon zo laat op het jaar...

                              mobile message
                              hmmm dat is jammer en dan zeggen ze nog wel dat hij zo makkelijk te kweken is ik ben nog aan het kiezen qua weed soorten.
                              mensen die lekkere soorten kennen post ze hier effe

                              grtzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X