2013 Akker growing

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Re: 2013 Akker growing

    Lekkere soorten vind ik northern lights, power plant, sommige haze soorten, blueberry, en alles wat een beetje zoetig is. Meer dan de helft daarvan is als autoflower te krijgen gelukkig, want vaak zijn de foto-gevoelige planten te laat.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • SpaceHaze123
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 121

      #17
      Re: 2013 Akker growing

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2
      Lekkere soorten vind ik northern lights, power plant, sommige haze soorten, blueberry, en alles wat een beetje zoetig is. Meer dan de helft daarvan is als autoflower te krijgen gelukkig, want vaak zijn de foto-gevoelige planten te laat.
      Northen lights lijken mij voor dit zeer geschikt omdat ze al eind september klaar zijn
      3x Northen lights
      1x Kali Dog
      1x O.G. Kush
      4x Willekeurige autoflowers

      ik denk dat dit mijn lijstje wordt!

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #18
        Re: 2013 Akker growing

        'Al eind september' is wat voorbarig. Je wilt midden september zitten als het kan. Eind september betekent vaak half oktober (als het weer in september slecht is loop je gigantische vertraging op, en dat is al een paar jaar op rij).
        Maar een dappere keuze mag op zijn tijd ook wel. Ik zet dit jaar ook een WW kruising, met alle risico's vandien.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #19
          Re: 2013 Akker growing

          Sommige risico's zijn het nemen waard, zelfs van oorsprong binnensoorten hebben het hier vorig jaar (met vlag en wimpel) gehaald.
          Anything is possible

          Comment

          • SpaceHaze123
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2012
            • 121

            #20
            Re: 2013 Akker growing

            haha oke hier leer ik dus veel van Ik hoop dat het goed komt denk dat mijn soorten zeer gewaagd zijn maar ik ga het eens proberen

            Comment

            • SpaceHaze123
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2012
              • 121

              #21
              Re: 2013 Akker growing

              Zaden zijn besteld via wietzaadjes.nl ik verwacht ze woensdag of later

              mijn zaden zijn dus geworden:

              1x O.G. Kush
              1x Super lemon haze
              1x The ultimate
              1x Great white shark
              1x White russian
              5x Lemon skunk

              Comment

              • poepzak200
                Cronic Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2011
                • 3081

                #22
                Re: 2013 Akker growing

                Hoop dat het goed gaat lukken, meeste zijn geen echte buitensoorten..
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment

                • SpaceHaze123
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 121

                  #23
                  Re: 2013 Akker growing

                  Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
                  Hoop dat het goed gaat lukken, meeste zijn geen echte buitensoorten..
                  Ja weet ik, ik wou gewoon het risico nemen en kijken wat het geeft

                  Comment

                  • SpaceHaze123
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2012
                    • 121

                    #24
                    Re: 2013 Akker growing

                    Update:
                    na dat gehannes van de ING is eindelijk mijn betaling aangekomen en zijn de zaden verzonden

                    Heeft ook iemand ervaring met growerschoice voeding ?
                    http://www.growerschoice.nl/nl/huismerkvoeding

                    ​Voor de rest ben ik misschien nog van plan om 10x autoflowers nog te kopen

                    Comment

                    • ijzerehenk
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 82

                      #25
                      Re: 2013 Akker growing

                      Ziet er goed uit die voeding en ook niet te duur. Denk dat ik die wortel stimulator ook ga aanschaffen, van 100% naar 700% wortels klinkt mooi, hopen dat het alleen geen verkoop praatjes zijn

                      Comment

                      • SpaceHaze123
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2012
                        • 121

                        #26
                        Re: 2013 Akker growing

                        Oorspronkelijk geplaatst door ijzerehenk
                        Ziet er goed uit die voeding en ook niet te duur. Denk dat ik die wortel stimulator ook ga aanschaffen, van 100% naar 700% wortels klinkt mooi, hopen dat het alleen geen verkoop praatjes zijn
                        Ja inderdaad, is alleen wel maar 25 gram dus voor 5 planten maar voor 5 euro is dit toch zeker de moeite waard om het te testen
                        Last edited by SpaceHaze123; 4 April 2013, 17:44.

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #27
                          Re: 2013 Akker growing

                          1pleuro per pil niet duur ?????????????????????? Ik vind het een zotte prijs. !!!

                          Geef mij dan maar Osmocote pillen of Biobasis als je bio wil.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • Running Water
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2012
                            • 86

                            #28
                            Re: 2013 Akker growing

                            Oorspronkelijk geplaatst door SpaceHaze123
                            Update:

                            Heeft ook iemand ervaring met growerschoice voeding ?
                            http://www.growerschoice.nl/nl/huismerkvoeding
                            Dat is toevallig die GC Biotabs hebben dezelfde samenstelling als Substral Osmocote maar dan € 1,- i.p.v. € 0,40 ...

                            Samenstelling: NPK 9-11-18 + (2)MgO + sporenelementen

                            Osmocote bloeiende planten Substral.jpg
                            Last edited by Running Water; 6 April 2013, 03:29.

                            Comment

                            • SpaceHaze123
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2012
                              • 121

                              #29
                              Re: 2013 Akker growing

                              Okee, maar ik had het niet alleen over die tabs, maar ik ga toch denk plagron producten halen

                              toch bedankt

                              grtzz

                              Comment

                              • Running Water
                                Expert Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2012
                                • 86

                                #30
                                Re: 2013 Akker growing

                                Kijk ook eens naar deze post van HJM dan http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...278#post357278
                                Hier te koop: http://www.tuinkenner.nl/shop/mestst...basis-10kg/?p=

                                Comment

                                Bezig...