Wiet Bos!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Scantraxx
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 114

    #1

    Wiet Bos!

    Korting op 420shop
    Dag Mensen!

    Vandaag de zaadjes van angel binnen gekregen, 20x Sour60 5x Danish Passion 5x Nadia(als ik me niet vergis) en 20x Danish Passion x auto AK snow.
    Gelijk de helft op ontkiemen gelegd maar liefst 25 stuks + en een beetje. De andere 25 + en een beetje gaan over een paar dagen op ontkiemen. Dacht dat ik hier een aardig bosje mee vol kan krijgen, genoeg ruimte en het is allemaal overlegd met de buurtjes!

    Ik ga deze keer echt natuurlijk te werk, niks geen voeding gewoon in de volle grond en water er bij. Wel moet ik berekenen hoe ik alles neer ga zetten, want met 50 plantjes heb je aardig wat ruimte nodig Als jullie tips hebben hoe ik dit een beetje kan berekenen zou echt handig zijn!
    Verder ga ik proberen om 2 maal per week een update te posten. Niet altijd zal dit lukken... Zoiets als werk bestaat ook nog

    Foto's volgen wanneer ze in de potjes staan!

    Groeten,
    Scantraxx
    Nieuwe ronde: 1e Keer Micro
  • heaven
    Retired
    • Nov 2009
    • 446

    #2
    Re: Wiet Bos!

    Is er nog wel plaats voor mij in dat bos?

    Comment

    • Scantraxx
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 114

      #3
      Re: Wiet Bos!

      Nou, word passen en meten
      Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #4
        Wiet Bos!

        Zow, jij gaat er meteen voor, veel succes met je bos man !!

        Comment

        • Cannabal Lector
          Special member
          Lucky Member
          • May 2011
          • 758

          #5
          Re: Wiet Bos!

          Succes thumbs_up.gif dus zal er ongeveer zo uit moeten zien eind van seizoen ?

          Ben benieuwd stoeltje gezet!
          stoeltje gezet.jpg



          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

          :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


          sigpic

          Comment

          • Scantraxx
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 114

            #6
            Re: Wiet Bos!

            Bedankt en hopelijk komt het er zo uit te zien ja
            Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Wiet Bos!

              Hier vriest het nog gewoon, brrr. Zolang de bodemtemp buiten niet boven de 12 graden komt gebeurt er buiten in de volle grond niet veel.

              Comment

              • Scantraxx
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 114

                #8
                Re: Wiet Bos!

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                Hier vriest het nog gewoon, brrr. Zolang de bodemtemp buiten niet boven de 12 graden komt gebeurt er buiten in de volle grond niet veel.
                Klopt klopt, daarom eerst 4 weken binnen en kijken wat het weer doet. Dus de natuur heeft nog even of anders
                Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

                Comment

                • SpaceHaze123
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 121

                  #9
                  Re: Wiet Bos!

                  haha pas maar op dat er niet straks een laagje ijzige sneeuw op je planten zitten i.p.v thc sneeuw

                  Comment

                  • Scantraxx
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2012
                    • 114

                    #10
                    Re: Wiet Bos!

                    Zoo, de eerste 25 zijn ontkiemd en op turf potjes gezet. 20x Sour60 en 5x Nadia!
                    Foto's volgen zodra ik thuis ben. Alleen een klein beetje wortelstimulator gegeven.
                    Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Wiet Bos!

                      je gaat ze voorgroeien onder een flinke lamp neem ik aan? Want April duurt nog even..
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Renhaze
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2011
                        • 441

                        #12
                        Re: Wiet Bos!

                        Zoiets is ook wel mooi in je (volks-)tuin

                        Comment

                        • inti
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1259

                          #13
                          Re: Wiet Bos!

                          kwijllllllllll
                          sigpic

                          Comment

                          Bezig...