Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #31
    Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek


    beetje scheve bladeren kan geen kwaad, het blijft een plant
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • m1k3yzz
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 149

      #32
      Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

      Truee. en ik heb ze nu sinds vrijdag geen water gegeven, want was niet thuis. strakjes na mijn tentamen update-time ik denk wel dat ze goed gegroeid zijn met de stimulator en de groeivoeding

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Zo. ik ben nu thuis, en ik had eigenlijk een dubbel verbaasd gezicht. plantje 1 doet het hartstikke goed, groei mooi. maar plantje 2 begint denk ik een beetje tekort te krijgen? Ik heb al monty's bladproblemenoplosser bekeken, maar ik kwam er niet helemaal uit. misschien dat iemand het zo kan zeggen?
      Symptomen:
      bruine opgekrulde lobbladeren
      onderste kartelbladeren worden geel/bruin
      verminderde groei.

      Is dit een ijzertekort of een overvoeding? of ligt het aan de lamp?
      fotos:

      Plantje 2 ziet er ziek uit.
      DSC_0070.jpg

      Nogmaals, hier de bovenkant met zieke oudste bladeren.
      DSC_0071.jpg

      Plant(je) 1 die het goed doet (zover ik weet dan he )
      DSC_0072.jpg

      Zijkant Plantje 1.
      DSC_0073.jpg

      Ik heb ze nog geen water gegeven, vandaar dat ze droog lijken. ze krijgen nu de "douche" maar ik water ze nu vanonderen, via het gele bakje. er zitten (extra) gaatjes in de onderkant voor een goede opname.

      Comment

      • m1k3yzz
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 149

        #33
        Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

        of stiekem toch ondervoeding? ik heb nog verder gekeken en zag herkenbare symptomen, wat ondervoeding bleek.

        Comment

        • SpaceHaze123
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2012
          • 121

          #34
          Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

          ah dat is jammer ik hoop dat het goed komt heb er alleen niet zoveel verstand van dus ik hou best mijn mond

          Comment

          • m1k3yzz
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 149

            #35
            Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

            Updating.

            Plantje 1 groeit en groeit, en ik heb hem de afgelopen 2 dagen 90 graden gedraaid, en hij is nu een stuk 'vierkanter' in plaats van zo uitgerekt. ook met plantje 2 gedaan maar deze groeit nooit steeds minder.

            allez, hier zijn de foto's :

            Plantje 1 zonder flits
            DSC_0076.jpg

            Plantje 1 met flits
            DSC_0077.jpg

            De vertakkingen van plantje 1. ik heb hier nu 3? of 4 internodes, dus zou ik gaan beginnen aan te toppen? ik ben ook van plan te gaan supercroppen ofwel knakken, maar dat pas in juli/augstus oid.
            DSC_0083.jpg

            Plantje 2, al iets gezonder denk ik , maar nog steeds kapotte bladeren en verminderde groei.
            DSC_0085.jpg

            Hier 1 van de 2 kapotte bladeren, en de lobblaadjes zijn verschroeid. bij plantje 1 gebeurt dit ook een beetje, hoe komt dit?
            DSC_0086.jpg


            Dit was 'm weer voor vandaag
            DSC_0087.jpg

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #36
              Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

              dat de lobblaadjes cerschoerein is nogmaal
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              • m1k3yzz
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 149

                #37
                Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                Thanks, die bevestiging had IIk wel ff nodig :p

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #38
                  Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                  toppen en verpotten die hap! Dat toppen moet je zelf weten natuurlijk, maar verpotten is wel haast nodig.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • m1k3yzz
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2012
                    • 149

                    #39
                    Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                    Zó. verpot, getopt/gefimd? en we zijn weer terug. de groeivoeding doet heerlijk zijn werk en de 2e plant komt er weer een beetje bovenop, onderste blaadjes blijven deze kleur. de rest ziet er gezond uit. hier zijn de foto's!

                    __________________________________________________ __________________________________________

                    Ik had ze toen ik thuis kwam even buitengezet, terwijl ik een wasje draaide e.d. zodat ze nog een beetje zonlicht mee konden pakken. vond het toch te weinig dus weer onder de lamp gezet.
                    DSC_0092.jpg

                    Ziehier rechts P.1 en links P.2. plantje 2 haalt haar achterstand al een beetje in, maar nummer 1 staat nog steeds aan de top.
                    DSC_0093.jpg

                    Zoals je hier kan zien zijn er 3 nieuwe aftakkingen? dus dat is goed gefimd?(oftewel slecht getopt ) trouwens, dit is plantje 2.
                    DSC_0097.jpg

                    En bij de 1e gewoon getopt, 2 aftakkingen.
                    DSC_0102.jpg

                    Plantje 1 krijgt mooie 7-vingerige bladeren
                    DSC_0103.jpg

                    Zoals je kan zien is de stam van plant 1 een stuk dikker, maargoed dat trekt wel bij.
                    DSC_0104.jpg DSC_0105.jpg

                    Dat was 'm weer, tot de volgende zitting

                    P.S. bij plantje 1 zijn de onderste 2 blaadjes weg, aangezien ik een foutje had gemaakt . Greets!

                    Comment

                    • SpaceHaze123
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 121

                      #40
                      Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                      gaat lekker man!

                      Comment

                      • m1k3yzz
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2012
                        • 149

                        #41
                        Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                        na wat beter naar mijn plant te kijken zie ik verbrande puntjes, dit duidt zover ik weet op overbevoeding, dus ik ga een tijdje wat minder voeden.

                        Comment

                        • m1k3yzz
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2012
                          • 149

                          #42
                          Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                          Hey, de plantjes hebben de laatste 2, 3 dagen een beetje last van verbrande puntjes. is dit overvoeding? te dicht bij de lamp? ik weet het niet.

                          foto's:
                          DSC_0108.jpg
                          DSC_0107.jpg

                          Verder groeien ze goed, en had ze vanmiddag even buitengezet.

                          Dat was 'm weer.

                          Comment

                          • m1k3yzz
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2012
                            • 149

                            #43
                            Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                            ik heb nu nieuwe grond en potten gehaald, nml. batmix 50L en 2x 18L potten. Ik verpot ze meteen wegens ruimtegebrek en ik denk dat het sowieso goed is voor de planten.

                            DSC_0120 - kopie .jpg

                            Grtzz

                            - M1k3yzz.

                            Comment

                            • SpaceHaze123
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2012
                              • 121

                              #44
                              Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                              gaat lekker zo te zien succes

                              Comment

                              • m1k3yzz
                                Elite Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2012
                                • 149

                                #45
                                Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

                                merci! en trouwens, iedereen fijne 420

                                Comment

                                Bezig...