Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest

die toppen zien er lekker uit!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

hey ,
      even wat hr foto´s dan maar omdat spliff dat ook graag wil zien ..zelf is mijn camera niet zo goed.
      het gaat lekker bijna 3 weken aan het afbloeien, en 2 gaan lekker door die voorste is om. aleen nog paar fluf takjes..
      de andere 2 staan vollop nog te genieten . ik wil wel dat ik ze om kan gaan hakken , want ik ga naar mysteryland dus wou ik graag ff een takje proeven daarvoor haha.
      en dan kan mijn ak de kas in haha..,genoeg onzin!! foto´s ..!! haha
      IMG_9696.jpgIMG_9697.jpgIMG_9698.jpgIMG_9699.jpgIMG_9700.jpgIMG_9701.jpgIMG_9702.jpgIMG_9703.jpgIMG_9704.jpgIMG_9705.jpgIMG_9706.jpgIMG_9707.jpgIMG_9709.jpgIMG_9710.jpgIMG_9712.jpgIMG_9714.jpgIMG_9715.jpgIMG_9716.jpgIMG_9717.jpgIMG_9718.jpgIMG_9719.jpgIMG_9720.jpgIMG_9721.jpgIMG_9722.jpg
      bedankt aan de volgers en de kijkers ..!!
      ik hoop dat het mooi is en er komt nog wat knipwerk aan en natuurlijk het resultaat.haha
      maar die ene is nu aleen fluf maar ik wil ze graag samen erop zetten dat is wat mooier he.
      dus ff geduld dan komt het eraan..miijn dank is GROOT aan..!
      grts bio
      Attached Files
      Last edited by Silas; 28 April 2021, 14:07. Reden: reclame

Comment

ziet er goed uit bio mooie toppen

Comment

Biopro, lekkere toppies man, dat wou ik even zeggen, kijk naar je pics. Lekkers en laters en rookze.

Hipp's Balconia flowers, ronde 2
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ziet er zeker mooi uit die toppen!! Maar een ding snap ik niet, had nou 1 plant fluffy topjes? Hoe komt dat dan denk je?
            kan je van dat fluffy nog een foto van maken?
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

hey ,
              bedankt weer ..!! en morgen zonder zorgen ik bedoelde dat ik de rest eraf had geknipt ,en 2 die nog ff door zijn gegaan, gister is de rest gedaan ..dus alles is om**
              nu maar is tijd voor weekend dus alvast fijn weekend!!
              en de rest is in de maak dus even geduld!!
              grts bio

Comment

Bio, wat mij betreft heb je gewonnen op eindresultaat, tenzij nu alles begint te rotten dan
                Succes met de afronding!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

hey,
                  bedankt , ik heb mn best gedaan lr2 dus het zou een mooie prijs zijn.
                  maar het is al leuk dat ik mee mocht doen natuurlijk.
                  ik dank spliff en metrop nog een keer want het resultaat is geweldig..!!
                  ik was pas in amsterdam maar spliff gaat om 5 uur dicht ik dacht vrijdag mes koopavond maar dat was helaas niet zo.. dus zal ik is een keer weer terug gaan,voor de test topjes.
                  nu nog de foto´s van bio´s knip avontuur en dan is het nog niet afgelopen..maar dat komt nog wel ,nu de foto´´s en IMAG0978.jpgIMAG0963.jpgIMAG0992.jpgIMAG0997.jpgIMAG1013.jpgIMAG1014.jpgIMAG1016.jpgIMAG1017.jpgIMAG1022.jpgIMAG1026.jpgIMAG1052.jpgIMAG1063.jpgIMAG1064.jpgIMAG1065.jpgIMAG1066.jpg
                  tot de volgende update..!!!
                  grts bio

Comment

Bedankt, mooi en goed verslag , lekker rokertje !!!!!!! grtz Budha

Comment

ziet er netjes uit bio ,

nu mooi drogen , curen en daarna veel rookplezier toegewenst he

groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

He lekker oogst binnen en in potten, wat meer wil je nog wensen.

Veel genot ervan.

Ga je nog iets leuks met het knipafval doen?
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

hey ,

haha ik wil niet veel hoor maar,mijn wens is gewoon een leuk huisje met een tuin en een boompje en beesje haha..!!
                          maar iedereen bedankt die me hebben gesteund,ik heb mn best gedaan en nu komt het leukste werkje...!!!
                          de ``SPACE CAKE´´...maar nu heb ik mes weer werk en wil ik het graag aan metrop en splif sturen maar dat komt wel goed...,
                          ik moet hem nog bakken dus het heeft geen haast maar ik bak hem wel een keer ik heb ook nog verschillende toppen,die mogen ook jullie kant op dus het komt wel goed .
                          dan is dat mijn laatste update als ik tijd heb en is mijn verslag bijna op zijn eind en heb ik nog een lekker plakje cake..!!
                          tot de volgende update spliff en metrop bedankt en mes tot ziens.
                          grts bio

Comment

ziet er goed uit vriend...
                            hoe kan ik volgend jaar ook meedoen met zon contest?

Comment

hey,
                              bedankt,..moet je zoeken bij jd of er een contest gaat beginnen..denk ik, of je vraagt of je je alvast aan kan melden
                              grts bio

Comment

hey ,
                                nu is het zover, laatste update..!!!
                                bio´s spacecake
                                knip afval was goed droog en klaar voor de cake dus dit was het resultaat.
                                IMAG1110.jpgIMAG1111.jpgIMAG1112.jpgIMAG1113.jpgIMAG1114.jpg
                                hij was zeker erg lekker en zeker space haha .
                                bedankt oor alle steun en tot mn volgende kweek.
                                ik hoop dat ik snel weer begin.
                                grts bio

Comment

Bezig...
                                X