Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
Re: bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
Ziet er zeker mooi uit die toppen!! Maar een ding snap ik niet, had nou 1 plant fluffy topjes? Hoe komt dat dan denk je?
kan je van dat fluffy nog een foto van maken?
hey ,
bedankt weer ..!! en morgen zonder zorgen ik bedoelde dat ik de rest eraf had geknipt ,en 2 die nog ff door zijn gegaan, gister is de rest gedaan ..dus alles is om**
nu maar is tijd voor weekend dus alvast fijn weekend!!
en de rest is in de maak dus even geduld!!
grts bio
hey ,
haha ik wil niet veel hoor maar,mijn wens is gewoon een leuk huisje met een tuin en een boompje en beesje haha..!!
maar iedereen bedankt die me hebben gesteund,ik heb mn best gedaan en nu komt het leukste werkje...!!!
de ``SPACE CAKE´´...maar nu heb ik mes weer werk en wil ik het graag aan metrop en splif sturen maar dat komt wel goed...,
ik moet hem nog bakken dus het heeft geen haast maar ik bak hem wel een keer ik heb ook nog verschillende toppen,die mogen ook jullie kant op dus het komt wel goed .
dan is dat mijn laatste update als ik tijd heb en is mijn verslag bijna op zijn eind en heb ik nog een lekker plakje cake..!!
tot de volgende update spliff en metrop bedankt en mes tot ziens.
grts bio
hey ,
nu is het zover, laatste update..!!!
bio´s spacecake
knip afval was goed droog en klaar voor de cake dus dit was het resultaat. IMAG1110.jpgIMAG1111.jpgIMAG1112.jpgIMAG1113.jpgIMAG1114.jpg
hij was zeker erg lekker en zeker space haha .
bedankt oor alle steun en tot mn volgende kweek.
ik hoop dat ik snel weer begin.
grts bio
Comment