onder de Spaanse zon deel 4

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #211
    Re: onder de Spaanse zon deel 4

    ziet dr goed uit intii
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #212
      Re: onder de Spaanse zon deel 4

      Je scrogg en de Afghan Skunk gaan ook lekker, suc6 maar weer Inti
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • stafford
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 2382

        #213
        Re: onder de Spaanse zon deel 4

        Ziet er gord uit.
        Met jou klimaat moet dit toch onderhand de beste buitenkweek van jd kunnen worden

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #214
          Re: onder de Spaanse zon deel 4

          Het is eigenlijk een beetje te warm Staf, soms boven de 45 Graden, dit ook in Montpellier.

          Het klinkt gek, toch is het zo
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • roel213
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 279

            #215
            Re: onder de Spaanse zon deel 4

            hoi ecargot

            ziet er goed uit
            mooie foto's

            gr su6

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #216
              Re: onder de Spaanse zon deel 4

              Escargot dat is onzin 45graden is heel anders dan hier 30graden in nl.

              Veel beter uit te houden daar,en niet zo vochtig.

              En cannabis is tropisch spaans klimaat is ideaal.

              Heb er al wat prestaties gezien waar ik van dromen buiten enkel.
              Probeer eens wat spaanse sites re vinde sta ke echt versteld.

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #217
                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                Op foto 5 zie ik wel rot. Succes met de afronding, laat het smaken!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • Toothpick
                  Ultra Stoner
                  • Jun 2009
                  • 112

                  #218
                  Re: onder de Spaanse zon deel 4

                  ik denk ook dat ik rot zie inti, oogsten en als er rot in zit dit verwijderen en de rondomliggende buds watercuren

                  Comment

                  • inti
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1259

                    #219
                    Re: onder de Spaanse zon deel 4

                    bedankt voor de reacties, ben vandaag gaan knippen en heb al een mega grote vuilniszak met toppen voor de kliko.
                    iid veel toprot en meeldauw aan de onderkant.
                    Het is een mega oogst nog nooit zulke grote toppen gezien een anderhalve literfles is er nix bij, maar helaas ga ik alles weggooien. Te veel meeldauw en toprot hier ga ik verder geen moeite meer voor doen.
                    Wel balen maar misschien ga ik nog een winterkweekje doen.
                    Zeker weer een hoop geleerd dit jaar.
                    sigpic

                    Comment

                    • Gamm
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1610

                      #220
                      Re: onder de Spaanse zon deel 4

                      Damn, echt zonde!!!

                      Les waarschijnlijk wel geleerd om volgend jaar je planten beter te inspecteren en sneller te handelen.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment

                      • roel213
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 279

                        #221
                        Re: onder de Spaanse zon deel 4

                        a nee he
                        dat is zonde inti
                        kan je het er niet uit knippen of is het te veel

                        maar ik had begrepen dat je al geknipt had
                        dus niet alles verloren

                        gr su6

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #222
                          Re: onder de Spaanse zon deel 4

                          Jammer inti!
                          Er moeten toch nog wat mooie topjes aan zitten? De kleinere??
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • poepzak200
                            Cronic Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2011
                            • 3081

                            #223
                            Re: onder de Spaanse zon deel 4

                            wat zonde inti pikk!!!!
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment

                            • inti
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2009
                              • 1259

                              #224
                              Re: onder de Spaanse zon deel 4

                              ja inderdaad zonde, maar ik neem geen risico met schimmels.

                              Terras is weer lekker leeg, goed schoongemaakt en afgespoten.

                              DSC04754.jpg DSC04753.jpg

                              Ik had nog wat zaadjes uit mn wiet geplukt die staan nu te ontkiemen afgelopen zondag begonnen vandaag zag ik 3 kopjes boven gekomen.
                              Van de week ga ik nog wat autoflowers halen en dan de 2 e ronde.
                              Ik ga de scrog met plastic dichtmaken aan de bovenkant en op t terras heb ik wat riet weggehaald zodat er meer wind op t terras komt.

                              DSC04756.jpg DSC04755.jpg
                              sigpic

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #225
                                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                                Catalonia inti hoe zit het daar....
                                Met zaden,shop,etc en wat plantjes growen.

                                Kun je me er wat info over kwijt?
                                Staff

                                Comment

                                Bezig...