Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands Hope 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hollands Hope 2013

    Jup dat kan. Zie het als botten breken; bij het aangroeien worden die ook sterker. Nu moet je niet je stam gaan breken, maar door duizenden zuchtjes wind per dag wordt je stam vanzelf hard als een stuk hout. Verhouting noemen ze dat, heel typisch.
    Soms, eigenlijk in 95% van de gevallen, groeien ze zelfs weer door wanneer die stam gebroken - maar niet door
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Hollands Hope 2013

      IMAG2298.jpg

      Dank dank voor de tips! Ze staan weer lekker buiten en genieten van Bevrijdingsdag. Een paar blaadjes zijn wat slap of bruin maar voor de rest gaat het prima. Gisteravond klein beetje bewaterd, kunnen ze weer even mee door.

      Comment


        #18
        Re: Hollands Hope 2013

        wietje 1.jpg

        Weer een kleine update. Ze staat nu permanent buiten en heeft het naar haar zin. Een paar blaadjes zijn wat gekruld en lijken af te sterven, ik weet niet hoe dat komt. En een paar blaadjes links op de foto hebben minuscule beige plekjes. Is dit schadelijk?

        Comment


          #19
          Re: Hollands Hope 2013

          UPDATE:

          het regent nu regelmatig en heb ter bescherming een plastic zeil gespannen boven de dames. Ze lijken me nog te fragiel om alle regen te kunnen hebben. Binnenkort met een klein beetje voeding beginnen, kijken hoe dat uitpakt. En een paar foto's:

          IMG_5199.jpgIMG_5200.jpgIMG_5201.jpgIMG_5202.jpg

          Comment


            #20
            Re: Hollands Hope 2013

            Voor de mensen die dit nog volgen. Vandaag begonnen met voeding, halve dosis en kijken hoe die aanslaat. Andere zaailingen staan er mooi bij, beetje gestrekt maar stevig. Hopen op beter weer zodat ze wat Hollandse wind kan voelen!

            Geertrude, de grote zus ruikt trouwens heerlijk.geertje1505 deel 2.jpggeertje 1505.jpg

            Foto is even binnen genomen omdat ik even rustig de voeding wilde berekenen en dergelijke. Voor de rest van de tijd staat ze gewoon buiten in de zon.

            Comment


              #21
              Re: Hollands Hope 2013

              hey die voeding zou ik zelf nog niet geven hoor
              maar ziet er niet slecht uit
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #22
                Re: Hollands Hope 2013

                Ik ga je zeker volgen, ben zelf ook beginnende kweker,maar ik ben begonnen met stekjes en niet met zaad. Hier worden de dames ook goed in de gaten gehouden aangezien ik ook nog niet zoveel ervaring heb! vind dit trouwens een handige site! succes met je dametjes!
                Greetings from way down south

                Comment


                  #23
                  Re: Hollands Hope 2013

                  Voeding pakt ze goed op. Wortels komen aan de onderkant van de pot eruit, een grotere pot zal haar goed doen. Helaas heb ik deze week eigenlijk geen tijd om iets te gaan doen, school en werk nemen teveel tijd in beslag. Zaterdag ben ik vrij dus dan zal er wat verbouwd gaan worden. Ook ga ik een kas in elkaar timmeren, materiaal is al aangeschaft. Hier zullen de dames veel meer ruimte hebben.

                  Comment


                    #24
                    Re: Hollands Hope 2013

                    kas#1.jpg

                    Hoppa! De kas is bijna klaar! Goed voor 2 volwassen planten, de andere 3 dames laat ik aan moeder natuur over. We gaan zien wat het gaat brengen!

                    Comment


                      #25
                      Re: Hollands Hope 2013

                      Zo! Wat een prachtige dag is het vandaag, de muurkas is af en ziet er goed uit. Ook gaat het goed met de dames, ze staan heerlijk in het zonnetje. Laat de zomer maar doorbreken.IMG_5204.jpgIMG_5205.jpgIMG_5206.jpgIMG_5208.jpgIMG_5203.jpg

                      Comment


                        #26
                        Re: Hollands Hope 2013

                        benieuwd!

                        Comment


                          #27
                          Re: Hollands Hope 2013

                          Nice, mooi bouwwerk.
                          Succes!
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: Hollands Hope 2013

                            denk dat je het dak er uiteindelijk wel af moet halen..

                            suc6 ziet er leuk uit!

                            Comment


                              #29
                              Re: Hollands Hope 2013

                              We gaan het allemaal meemaken! Ze staan er heel leuk bij en zijn tevreden met hun nieuwe huisje.

                              Comment


                                #30
                                Re: Hollands Hope 2013

                                goed bezig!
                                __________________________________________________ ______________

                                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X