Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten kweek 5x blueberry white

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten kweek 5x blueberry white

    Korting op 420shop
    hee allemaal,


    ik heb hier 5 blueberry white staan ze zijn 8 dagen oud volgens mij gaat best langzaam omdat nu echt kut weer is.. vind wel jammer, dit is me eerste week trouwens
    en is het erg dat de kleine plantjes niet voldoende ligt krijgen? 003.jpg004.jpg005.jpg hier paar fotos van de leuke dames ik hoor het wel groetjesss

    #2
    Re: buiten kweek 5x blueberry white

    hier wat nieuwe fotos, over hoeveel weeeken kan ik over batmix gaan? 001.jpg002.jpg003.jpghoop gaag reacties van jullie

    Comment


      #3
      Re: buiten kweek 5x blueberry white

      binnen een goeie week mogen ze in die batmix of in andere woorden als een zaailing 2weken oud is maar ik zou wachten tot dat de pot goed geworteld is en dan in die batmix zet die kleintjes maar iedere dag in de zon daar genieten ze van
      licht=opbrengst

      Comment


        #4
        Re: buiten kweek 5x blueberry white

        Yep, even wachten tot je een stuk of 5 (of meer) wortels onder uit de pot ziet komen. (of tot je ze ziet, in die potten zitten vrij kleine gaatjes)
        Als je ze eruit haalt voordat de pot goed volgeworteld is, beschadig je ze meestal.

        Zou ze wel zoveel mogelijk licht geven, ze strekken een klein beetje.
        Verder gaan ze goed, langzaam door de temps, maar dat halen ze wel in, het zijn geen auto's toch(?), dan hebben ze nog tijd zat om te groeien.
        Wel een mooi soortje, zijn deze van Kera seeds ?
        Succes.
        Last edited by QnQ; 3 May 2013, 16:55.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: buiten kweek 5x blueberry white

          Als je nu gaat voeden verbranden ze enkel...zet ze gewoon zoveel mogelijk buiten evt beetje uit de wind
          worden ze sterk van....s'nachts naar binnen ivm evt vorst die nog kan komen.

          verder veel TLC en zekers geduld


          grt
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: buiten kweek 5x blueberry white

            jaa idd. gistere was beetje kut weer gelukkig was vandaag het weer goed de dames hebbe lekker in de zon gestaan en gelukkig komt er mooi weer aan!
            gisteren hebbe ze haast geen licht gehad toen kwamen de blaadjes een beetje omhoog
            bedankt voor jullie tips foto's komen weer over een kleine week

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            lyra@


            nee ik voed ze nog niet snacht gaan ze altijd na binnen op donker plekkie jaa geduld is een schoonezaak

            grt

            Comment


              #7
              Re: buiten kweek 5x blueberry white

              2 nieuwe stekies der bij geen idee welke soort... ik weet ook niet of vrouwtje of mannetjes plant is miss weete jullie het hier paar foto's003.jpg004.jpg005.jpg

              Comment


                #8
                Re: buiten kweek 5x blueberry white

                Stekjes zijn over het algemeen van vrouwtjes.
                Vrij smal blad, als ze dat houden zal het wat meer Sativa zijn, die zijn vaak wat beter in ons weer, maar ze moeten dan wel iets langer staan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: buiten kweek 5x blueberry white

                  okej je dat hoop ik echt haha,sativa is dat wel goede wiet? deze die 2 stekies ken ik wel gewoon buiten laat staan tog?

                  grt

                  Comment


                    #10
                    Re: buiten kweek 5x blueberry white

                    so dames zijn nu 10 dagen oud gaat nog niet so hard maar volgens mij zien ze der wel goed uit hier paar nieuwe foto's004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg grt

                    Comment


                      #11
                      Re: buiten kweek 5x blueberry white

                      geen reactie's ik hoor het graag als ik iets fouts doe grt!!

                      Comment


                        #12
                        Re: buiten kweek 5x blueberry white

                        013.jpg014.jpg015.jpg016.jpg017.jpg so weer paar foto's van de dames kan ik ze al over zette op 15 ltr potte met batmix der in ik hoor heel graag van jullie eerste kweekje en kan jullie hulp goed gebruiken!!!

                        Comment


                          #13
                          Re: buiten kweek 5x blueberry white

                          Misschien moet je de moderators even vragen of ze dit verslag naar 'kweekverslagen' verplaatsen. Daar krijg je zeker meer respons. Dat kan door je bericht te rapporteren door op het driehoekje te klikken, links onder het bericht. In het daarop volgende scherm kun je aangeven wat er aan de hand is.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: buiten kweek 5x blueberry white

                            oohh oke man ik ga het gelijk doen, dankjewel!

                            Comment


                              #15
                              Re: buiten kweek 5x blueberry white

                              de kleintjes zien er goed uit wel wat gestrekt maar dat komt inorde ,mss de potten volledig vullen tot boven en ervoor zorgen dat ze genoeg zon hebben

                              Comment

                              Bezig...
                              X