Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Misschien moet deze soort een langere groei periode hebben.
Eerder zaaien dus. 25 mei was duidelijk te laat, of het weer was te koud toen.
Op deze manier ging het in ieder geval niet geweldig.
Tuurlijk speelt het weer parten bij sommige planten, zit in de genen hoe ze ermee om kunnen gaan, denk ik.
Ik heb zaden later gezaaid; die een jaar in de diepvries tussen het knipafval hebben gezeten, een ice-ronde hebben gedraait en die zijn zelfs groter, enkel bloeien ze nu nog niet.
Dit waren dan wel weer reguliere zaden, dat wel.
Vandaar mijn aversie tegen fem zaden, maar de uitdaging heb ik wel aangenomen ( met 4 stuks) om ze eens weer te testen. Op mijn manier dan!
Make any sense?
En HJM op zijn manier.
Ik spreek voor mezelf, ik heb alleen slechte ervaringen met fem zaden. Slechte kiemratio, zwakke planten en ja ook herma's.
Buiten hebben ze geen stress volgens mij, want niemand doet de lamp aan/uit of doet de deur open
Zonder gein.....................ik denk dat binnen stress gevoeliger is. Het is gecontroleerd kweken, elke fout kan worden afgestraft met fem zaden. De reguliere zaden zijn wat coulanter.
Comment