Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue Medi Kush, de andere helft test.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

    Hebben planten in de tuin geen stress door de maan, lantaarnpalen of verlichting uit het huis dan?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #77
      Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

      Laat dat waanidee maar varen... ik kweek hier al jaren in de buurt van openbare verlichting en heb geen last bij mijn reguliere zaadplanten.
      Kijk maar in mijn kweekverslagen van de afgelopen jaren, ik woon nog steeds op dezelfde plaats.
      Als test heb ik dit jaar 3 planten bijna onder de lantaarnpaal staan, einde van de kweek zie je mijn bevindingen.

      Comment


        #78
        Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

        Het leek mij ook al sterk. Ze hebben toch hoog in de bergen met die schone lucht ook flink wat licht van de maan te verduren.

        Waarom dan altijd die paniek bij binnenplanten? Las ooit een keer de opmerking dat een "power-on" ledje van een bevochtiger ze al in de stress zou kunnen krijgen.

        Nou moet ik zeggen dat ik bij mijn kweek dus wel een reguliere plant tot een banaan in de top had weten te stressen. Die plant stond naast wat licht uit de afzuiging, maar ze had ook wel nog meer op haar donder gekregen (tegen de lamp gestrekt, gebogen, knalgroen gevoerd)

        Anyway, ik ben benieuwd wat je einde kweek bevindingen zullen zijn.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #79
          Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

          Bedankt voor de opheldering vale.
          Jammer van de bananen btw HJM.

          Comment


            #80
            Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

            Eindscore 15 gram droog.
            Nog niet gecured, maar ruikt toch al erg goed.

            Eigenlijk is de conclusie dat mijn tuin te veel schaduw heeft voor een behoorlijke opbrengst.
            Niks te maken met vals licht of ander gedoe.
            De potten met 7 ltr goede aarde, goede meststoffen, de juiste EC en pH konder er niet meer van maken onder deze omstandigheden.
            En de bomen omzagen is ook geen optie.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #81
              Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

              het is 2013 en lang leve de reg zaden en eens met vale te veel neuk fouten met fem.En buiten blijft de natuur het doen en binnen zelf alles regelen.
              ik ben buiten begonnen met kweken en langzaam aan in de loop van de jaren naar binnen gegaan heef mij het beste geholpen.
              Maar het blijft jammer hjm vooral onze ziel en zalligheid erin en dan ballen.

              succes m8

              Comment


                #82
                Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

                Daar laat spliff dus een steekje vallen. Ik heb ook auto's in de schaduw die de 50cm zonder moeite passeren. Zonder goede grond, meststoffen of ph zelfs. Ook de femzaden. De enige herma's die ik gehad hebben kwamen trouwens van regulier, of in het geval reg-fem bevruchting met een hermaratio 1 op 200 nietherma. Al met al een vervelend, maar interessant fenomeen!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #83
                  Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

                  Balen van de bananen gelukkig kon je nog wat redden. Laat t je smaken
                  sigpic

                  Comment


                    #84
                    Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

                    Vannacht wel erg goed geslapen op die BMK.
                    En dat terwijl de tramadol niets meer deed........
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #85
                      Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

                      Okay, dat is erg bemoedigend!
                      De mijne is bijna droog, dus can't wait

                      Comment


                        #86
                        Re: Blue Medi Kush, de andere helft test.

                        Geheel tegen mijn verwachting in kreeg ik de 3e prijs voor deze test die ik samen met Vale deed.

                        Deze gedeelde zaden verdienen ook een gedeelde prijs, en die stuur ik een dezer dagen.
                        Gelukkig heb ik de eerste prijs niet gewonnen, want dan had ik een tent in twee-en moeten knippen

                        Hier het laatste plaatje in dit topic.
                        Attached Files
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment

                        Bezig...
                        X