en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #61
    Re: en we zijn weg...

    i sure hope so berry...
    ze hadden eigenlijk al groter moeten zijn als de lente een beetje meer meegewerkt had!
    maar het is wat het is...

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #62
      Re: en we zijn weg...

      Cannavis aan grote planten heb jij niks dit formaat is perfect!!!
      Straks spurren ze toch als een raket omhoog.

      Hele grote planten is mooi voor de sier maar niet voor de wiet!
      Gr staff

      Ps ik denk dat je me wel begrijpt

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #63
        Re: en we zijn weg...

        idd ja...
        beter ne kleine plezante dan ne grote ambetante... zoiets staff?

        Comment

        • k1
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 3660

          #64
          Re: en we zijn weg...

          lokes visje ,

          dat ziet er hier netjes uit he !!

          Mooi plekje heb je daar voor je dame's

          Hopen dat het u mooie boompjes mag opleveren

          Groetjes en hou ze groen he
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          • mattiethijs
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2013
            • 67

            #65
            Re: en we zijn weg...

            Lekker tuintje heb je daar hoor! Ben jaloers met mijn kleine balkonnetje.
            Hopelijk knalt de zomer er binnenkort lekker in want deze quasi zomer laat wel heel veel te wensen over tot dusver.

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #66
              Re: en we zijn weg...

              Vanaf morgen zullen de dames 2mooie weken zowiezo tegemoet komen
              En elke dag iets warmer.
              Dit was weerman staff

              Haha nee grapje maar goede weer komt eraan

              Comment

              • CannaVis
                Banned
                • Jul 2009
                • 845

                #67
                Re: en we zijn weg...

                yoyo dude's en dudette's...

                MEGA UPDATE tijd :

                de planten doen het bijzonder goed buiten hier en daar wat wantsenvraat.
                daar ga ik straks of morgen een biologisch productje van bayer voor halen.
                ze hebben een dikke groeispurt genomen ondanks het "slechte" weer.
                de temp zat redeljik goed dus het heeft ze toch goed gedaan.
                foto's zeggen weer meer dan 1000 worden dus ga hier niet te veel zeveren en gewoon een DIKKE update plaatsen!

                normaal uploade ik met tinypic maar nu ga ik eens via hier proberen te uppen!


                my 2 cents
                Attached Files

                Comment

                • Kill3r008
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 431

                  #68
                  Re: en we zijn weg...

                  Gaat zeer goed

                  Comment

                  • bearprolec
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 559

                    #69
                    Re: en we zijn weg...

                    zeer mooie plantjes, je buren zullen spoedig een mooi haag zien verschijnen. hehehe

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #70
                      Re: en we zijn weg...

                      hehe thx,zijn niet mijn buren bear...
                      maar DE buren weten ervan en hebben er niks op tegen...

                      Comment

                      • Bongool
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 412

                        #71
                        Re: en we zijn weg...

                        Hey vis,

                        mooi tuintje heb je daar!
                        De dames gaan goed hoor
                        Ik volg je voortaan.

                        gz

                        Comment

                        • birdie71
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 156

                          #72
                          Re: en we zijn weg...

                          hey vissie

                          ze gaan goed ..ze gaan lekker..
                          beetje biologisch verdelgings middel er over
                          en iedere dag even tegen ze praten
                          dan worden het lekkere volle bossen

                          keep it up.. grtzzz birdie

                          Comment

                          • Nicolasfvb
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2013
                            • 114

                            #73
                            Re: en we zijn weg...

                            Ze zien er goed en gezond uit, hopelijk krijgen ze een flinke groeispurt voor ze in bloei gaan.
                            Geef je ook voeding mee? Verder zeggen de foto's de rest.
                            Jammer van het slechte weer ik ervaar hier hetzelfde !
                            Maar dit weekend gaat het zeker en vast beter worden.
                            Zal deze ook vaker checken om wat mee te zijn
                            Cheers
                            Knowledge Speaks, Wisdom Listens

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #74
                              Re: en we zijn weg...

                              thx ppl...
                              ze krijgen nog altijd geen voeding mee...
                              heb hier groei en bloei van canna staan maar aangezien ze nog geen tekorten tonen ga ik daar nog wat mee wachten...
                              vanaf de bloei tegoei begint gaan ze canna bloei en ook green sensation meekrijgen aangezien ik hier bij mijn binnenkweek heel goeie ervaringen mee had!!!


                              laters en keep em green!

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #75
                                Re: en we zijn weg...

                                ziet er goed uit, maar toch zouw ik palen inbrengen en bij slecht weer of evt rondvluchten,er zijl over hangen,dat je ze snel kunt afschermen..
                                greetzz

                                Comment

                                Bezig...