en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjalf_The_Green
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 399

    #46
    Re: en we zijn weg...

    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


    zet in je favorieten altijd handig succes!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

    Comment

    • airlessride
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 114

      #47
      Re: en we zijn weg...

      ze staan schoon zo volhouden en het komt goed !
      oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

      Comment

      • mattiethijs
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2013
        • 67

        #48
        Re: en we zijn weg...

        Nieuwe fotos?

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #49
          Re: en we zijn weg...

          foto's volgen vandaag..ben er juist gaan maken en ze staan er goed bij

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          zo de beloofde update...
          alle plantjes doen het heel goed...
          de 3 gemolesteerde zijn bijgetrokken.
          1 is gefimd en gaat volgens mij een klein struikje worden.

          en maar goed dat ik slakkenkorrel gestrooid heb.tis een slagveld van slakken daar,maar ze zijn nog niet tot bij mijn planten geraakt!

          de foto's :
          :
          de later geplante snowwhite

          het op de 2de internode gefimde plantje :

          de op de 2de node getopte plant :

          nog een onbekende :


          dan de 4 overblijvende snowwhite's :





          en om het af te leren nog een groepsfoto :



          zo...my 2 cents voor deze week.


          cheers

          Comment

          • bearprolec
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 559

            #50
            Re: en we zijn weg...

            schoon bosjes man, miss voor de zekerheid effe kippengaas erond zetten nog voor de wellustige konijntjs die s'nachts op pad zijn en dergelijke?

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #51
              Re: en we zijn weg...

              goed idee prolec...
              zal er werk van maken.heb toch nog hopen draad liggen.

              zou dat stukje tuin nog vol geraken dit jaar? heb het idee dat ik 2j geleden rond deze tijd iets grotere planten al had..
              maarja,das appelen en peren vergelijken want dat waren stekken etc etc

              Comment

              • bearprolec
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 559

                #52
                Re: en we zijn weg...

                Zeg maar Bear, ja ieder jaar is anders, maar dat gaat zeker nog een mooi tuintje worden als de zomer en nazomer mooi in actie zou schieten.
                Last edited by bearprolec; 22 June 2013, 17:57.

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #53
                  Re: en we zijn weg...

                  ziet er goed uit cannavis,je babytjes

                  ik zouw wel ff van bayer,blauwe slakke korrels halen ook en zoals eerder vermeld werd,zet er kippengaas omheen.

                  meschien nog 1 hint maak 4palen in de grond,zodat je bij erg slecht weer een transparant zijl eroverheen kan doen, vooral in de bloei is dit toch bijna echt wel noodzakelijk.

                  Comment

                  • CannaVis
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 845

                    #54
                    Re: en we zijn weg...

                    staff,dat van dat zijl is idd geen slecht idee,ma ik ga wachten op voorbloei...zodat ik eerst de mannen eruit kan flikkeren...
                    die slakkenkorrel ligt er al

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #55
                      Re: en we zijn weg...

                      hopsakee.

                      net terug van de growshop.
                      plagron promix gekocht.canna bloei en groeivoeding.3x 18 liter potten+zak hydrokorrels.

                      dat word de nieuwe thuis voor 3x OG kush die hier thuis staan!

                      foto's volgen straks!

                      Comment

                      • birdie71
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 156

                        #56
                        Re: en we zijn weg...

                        laat maar staan..
                        dat komt wel goed ..

                        sucses.. bidie

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #57
                          Re: en we zijn weg...

                          MINI UPDATE

                          de OG kush zijn eindelijk in gang geschoten hier thuis.

                          had er 3 gezaaid waarvan 1 in zaai en stekgrond en 2 in gewone tuinaarde.
                          degene in zaaigrond heeft een beduidende voorsprong op de andere.

                          staan nu alle 3 in 18 liter potten met plagron promix dus het zal vanaf nu wel gelijk opgaan!
                          heb een nieuw spiegelreflex fototoestel waar ik nog aan moet wennen!

                          fotos

                          OG 1

                          OG 2

                          OG 3

                          kersttomaatjes gaurded by dwergpincher oftewel dwergkeffer



                          1 van de volgende dagen update van mijn andere 9 planten!!

                          laters

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #58
                            Re: en we zijn weg...

                            Mooi dat zaai en stekgrond zich weer bewijst. Ga zo door

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #59
                              Re: en we zijn weg...

                              Ziet er goed uit weer keep up the goodwork

                              Comment

                              • berry ryder
                                Special member
                                420 MemberLucky Member
                                • Dec 2012
                                • 2666

                                #60
                                Re: en we zijn weg...

                                Ziet er allemaal goed he.
                                Dat zal straks wel lekker vol staan.

                                Grtz
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...