en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #181
    Re: en we zijn weg...

    Spannend he, die reguliere zaden, nog even wachten tot zich geen kerels meer vertonen.
    Heb planten gehad waarvan 1tje hun ballen lieten zien en de rest 5 weken later... had een
    twijfelgeval en die begint nu zn eerste haartjes te laten zien laat die balle maar kome ltrs
    mooie planten cannav.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #182
      Re: en we zijn weg...

      thanks dude's.
      doet me goed zoveel positieve reacties te krijgen...
      @ oerhippie : ik heb nog geen enkele man geteld.
      alleen maar wijven.
      4 of 5 zijn nog geslachtsloos(kan er zelf niemeer goed aan uit met zoveel planten) maar als ik naar de planten zelf kijk verwacht ik nog meer wijven!!

      Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #183
        Re: en we zijn weg...

        Eerst de balle, dan de haartjes, en de rokjes omhoog makkert
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #184
          Re: en we zijn weg...

          wat eigenlijk te doen aan takken die op de grond hangen?

          aan de hoofdstam vastbinden oid?

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #185
            Re: en we zijn weg...

            Oorspronkelijk geplaatst door CannaVis
            wat eigenlijk te doen aan takken die op de grond hangen?

            aan de hoofdstam vastbinden oid?
            Idd zo doe ik dat ook altijd.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #186
              Re: en we zijn weg...

              takken zijn opgebonden...
              de grootste is nu 2.30m en die met zijn ijzertekort krijgt allemaal nieuwe scheuten en is volgens mij ook een chick...
              begint echt te groot en teveel te worden eigenlijk!
              dit had ik never ever verwacht!!
              had gehoopt dat ik er 5 of 6 zou overhouden maar het zit me mee dit jaar!
              nu hopen dat de rippers wegblijven!

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #187
                Re: en we zijn weg...

                Sommige vragen wel om een hogere dosis voeding ook he.

                Welk e.c zit jij?

                Welke soort is de mooie grootte?

                En welke zijn de gelerige achterlopers eigenlijk?

                Staff

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #188
                  Re: en we zijn weg...

                  @ stafford...de OG's konden idd wat hogere dosis voeding gebruiken.
                  dat is vanaf gisteren ook gebeurd...
                  die in de grond heb ik de dosis groeivoeding ook opgeschroefd tot max dosis...
                  ga me nie druk maken om een paar gele bladeren bij een plant van bijna 2m en +2m

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  yoyo dude's...
                  update van de snowwhite's en onbekende...

                  begint moeilijk te worden om de planten in zjin geheel op de foto te krijgen zonder naburige planten die mee op de foto staan!
                  dus jullie zullen het moeten doen met dit
                  begint meer en meer een jungle te worden en de snowwhite met ijzertekort is er bovenop...
                  krijgt allemaal nieuwe scheuten die omhoog beginnen schieten.

                  IMG_0580.jpgIMG_0589.jpgIMG_0588.jpgIMG_0587.jpgIMG_0586.jpgIMG_0585.jpgIMG_0584.jpgIMG_0583.jpgIMG_0582.jpgIMG_0581.jpg
                  Attached Files
                  Last edited by CannaVis; 11 August 2013, 14:52.

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #189
                    Re: en we zijn weg...

                    Wat een bomen man !! Zeer mooi en gezond, heb je geen last van je buren? Ze staan toch erg in het zicht denk ik?

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #190
                      Re: en we zijn weg...

                      @ cookaap.
                      check de bijgevoegde thumbnails voor mijn freak plant...
                      thumb 1 : de tak die dubbel zo dik is.
                      thumb 2 : de tak die vanuit de fim vertrekt en opeens gewoon splitst...
                      de rest spreekt voor zich.
                      foto 5 is de freak,daar kan je vooraan zien dat 1 tak erg veel blad heeft(dat is de tak die dubbel zo dik is)

                      nog altijd heb ik geen mannen mogen tellen.
                      dus ik denk dat ik dik op weg ben met 12 wijvenevil:

                      @ smowkie : thx dude... en vanuit die zjide zien de buren ze maar van op straat zie je alleen de top van die megagrote kerstboom

                      Comment

                      • Cookaap
                        Elite Grower
                        • Dec 2011
                        • 2730

                        #191
                        Re: en we zijn weg...

                        Echt grote planten man, ze houden echt van de volle grond! (behalve die ene dan).

                        Je freak plant heeft zichzelf idd getopt. Ik zie het niet heel goed maar volgens mij zit er ook geen verdikking als de takken splitsen.
                        Die dikke tak is idd echt dik!

                        Ga zo door man

                        Comment

                        • inti
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1259

                          #192
                          Re: en we zijn weg...

                          mooie planten en fotos zien er goed uit !
                          sigpic

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #193
                            Re: en we zijn weg...

                            Mooie planten volhouden zo (y)

                            Ik zeg 4kg a 4.5kg droog als we echt topweer gaan krijgen
                            Mabey ga je er nog wel over.
                            Keep it green

                            Comment

                            • JohnnyHaze
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2012
                              • 912

                              #194
                              Re: en we zijn weg...

                              zo ey die zijn flink de lucht in geschoten
                              4kg droog, pfew daar kun je wel wat jaartjes van roken
                              ik hoop het voor je, maar ik betwijfel het want 4kg droog is wel erg veel

                              Comment

                              • CannaVis
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 845

                                #195
                                Re: en we zijn weg...

                                ik betwijfel die 4k ook maar daar doen we het ook niet voor...
                                als ik de winter door kom ben ik al meer dan blij genoeg.
                                maar daar twijfel ik niet aan

                                Comment

                                Bezig...