buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #46
    Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

    Als je spoelen bedoelt, dat is de plant gewoon water geven als je normaal al deed, alleen zonder voeding toe te voegen. Geen OD water geven.
    Dat doe je meestal de laatste 10-14 dagen van de kweek.
    Flushen doe je het toilet.

    Veel witte haren, dus die moeten nog wel een paar weekjes.
    Als je de trichomen bekijkt weet je precies hoever ze zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Rizzle
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Oct 2012
      • 10

      #47
      Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

      Ga zo door gozer!! Alleen omdat je hem hebt gekruisd met een strain uit oost Turkije igdir ga ik dit zeker volgen!

      Büyük ormanlar görmek istiyorum!

      Comment

      • qorsan
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2012
        • 31

        #48
        Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

        hey QnQ : wat bedoel je et ''OD water"" ?? ,,

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #49
          Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

          Overdosis.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • amnesiaaa
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2013
            • 47

            #50
            Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

            Leuk deze ga ik zeker volgen!!

            Leuk om een strain te zien met de zelfde afkomst!!

            Peace

            Comment

            • qorsan
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2012
              • 31

              #51
              Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

              Bij deze wil ik eerst iedereen bedanken die me feedback/Tips/positiv vibrations hebben gegeven !! MERCI , deze ronde is goed gegaan , geleerd uit de fouten die ik heb gemaakt (maar nog veel te leren )

              Ik heb gepland om ze de 21ste te oogsten , ik heb ze 3 dagen geleden 'gespoeld'


              de starberry heb ik moeten omkappen wegens 'powdery mildew' dit kwam denk ik door te weinig luchtcirculatie : IMG_20140301_111816.jpg




              Hier zie je de 2 kleine Oosterse :
              IMG_20140309_111612.jpgIMG_20140309_111628.jpg

              en hier komen de grotere :IMG_20140309_234002[1].jpgIMG_20140309_234021[1].jpgIMG_20140309_234208[1].jpg

              Peace and Love

              Enjoy The Sun

              welkom man !
              Last edited by qorsan; 9 March 2014, 22:48.

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #52
                Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                Meeldauw, wat een sof, jammer man.

                Houd jouw andere planten goed in de gaten.

                Succes
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • JohnnyHaze
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2012
                  • 912

                  #53
                  Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                  ik zie niet echt duidelijk meeldauw hoor? tja als t zo is is dat wel vervelend man, zonde van die dikke toppen!!
                  wat is je dag/nacht temp? volgensmij heb je een beetje last van foxtails maar ik dacht dat dit alleen bij hoge temperaturen was, terwijl ik 13graden las op je thermo

                  Gr JohnnyHaze

                  Comment

                  • qorsan
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2012
                    • 31

                    #54
                    Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                    -Ik hou ze in de gaten

                    -de temperaturen verschillen dag na dag :p
                    dag temp : 23-28 ( soms gaat het wel 2° hoger )
                    nacht temp : 14-19 ( soms ook 2° hoger )


                    GRtjs

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #55
                      Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                      Die igdir toppen zien er echt super uit man!!! Jammer van de meeldauw maar ik wou dat ik zon tentje had staan!!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #56
                        Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                        Yes je hebt een drieling, mooi man!
                        Ikzelf heb er een halfjaartje geleden ook 1 gehad zoals chemiel zegt.

                        Ik had ze gewoon opengebonden en ik heb een gigantische struik gekregen
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • qorsan
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2012
                          • 31

                          #57
                          Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                          thanx poepzak200 , is maar een klein tentje 60op60 hoor

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          hey Nik ,

                          die drieling zit hier niet tussen ,die is nog maar 2-3 weken oud , ik weet niet of ik daar een verslag over moet doen , ik weet niet eens of het mannen of vrouwen zijn :p of mischien de 2 ??? als het vrouwen zijn , dan ben ik van plan om ze te gebruiken als moederplant(en)

                          ik zal dan maar gelijk een foto zetten :IMG_20140311_115541[1].jpg je ziet goed dat er eentje niet de kans krijgt om door te groeien , ik laat het momenteel zo ..

                          dit zou een santa maria moeten zijn ,
                          ze staan onder een t-neon van 2x55w IMG_20140311_115612[1].jpg

                          Peace !
                          Last edited by qorsan; 11 March 2014, 11:04.

                          Comment

                          • poepzak200
                            Cronic Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2011
                            • 3081

                            #58
                            Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                            achjaa misschien niet de dikste maar ziet er alsnog heerlijk uit
                            leuk zo die 2 en n half ling!!!
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment

                            • qorsan
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jun 2012
                              • 31

                              #59
                              Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                              dank je poepzak200 ! ik wens je minstens even mooie bloemen

                              Comment

                              • Nik
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2013
                                • 2207

                                #60
                                Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                                Beetje open binden, dan krijgt het middenste plantje ook wat meer licht en meer kans...
                                En of het zijn 3 meiden of 3 mannen want het komt uit 1 zaadje

                                Succes!
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...