Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

    Nice man, geniet van je frisian!
    Check ff me guerilla me frisian word paars..

    Comment


      Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

      Leuk om te zien op dit forum dat de zaden van Dutch Passion het over het algemeen supergoed doen in 2013, worden echt struiken....mooi om de winter mee door te komen, hehe. Ben benieuwd naar guerilla growing in de volle grond van de soortjes

      autoflower Frisian Dew, Autoflower White Widow en Autoflower BlueMazar van Dutchpassion.


      Zoals ik kan lezen in oude andere kweekverslagen zullen deze wel langer nodig hebben buiten als de 70 dagen- 10 week wat op de verpakking staat ....en iets mindere struiken worden, ben zo benieuwd. Ook al ziet de geoogste auto mazar van heribei er dit jaar top uit, moet goedkomen volgend jaar.

      Comment


        Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

        Hey amigo,
        Bedankt, veel moet ik eerlijk gezegd niet doen aan de plantjes, dus het gaat zo zen eigen weg, al een geluk want met school is het moeilijk te combineren.
        Zelf zijn op de frisian al 2 takken afgebroken die aan het drogen zijn, ookal zijn ze niet klaar kwa thc, ik word er echt baked van, dus dat kan alleen maar beter worden, ik moet wel toegeven dat ik geen dagelijkse blower ben dus daar kan het dan ook aan liggen.
        Zelf ga ik vrijdag knippen, weer of geen weer denk ik, deze run begint al heel lang te duren, ookal hebben we veel geleerd, het is tijd dat ik aan de laatste beetjes kan gaan beginnen.
        Ja idd, ze vallen eraf sommigen kan je er zo aftrekken zonder enige weerstand.
        Ik heb haar mijn laatste doses bloeivoeding gegeven, en geef ze nu nog pk13/14 met cannaboost gecombineerd. De mijn moet toch nog zeker een maandje staan vrees ik en bloeit dus uiteindelijk redelijk laat af. Maar zoals je zelf al hebt gezien zijn ze het wel sterke dames die van dutch passion!
        bedankt jij ook succes met knippen en drogen.
        foto's volgen straks wss
        Knowledge Speaks, Wisdom Listens

        Comment


          Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

          Goede buitenplanten die Frisian Dew en Durban Poison. Ben benieuwd naar de opbrengst van planten van deze omvang!
          A guerilla army attacks where they are not expected, secures victory and vanishes without a trace.

          Comment


            Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

            hey nicolas, hoe gaat het ermee?
            heb je ze al neergehaald? ik heb afgelopen zondag de durban en 1 van de frisians geoogst en die hangen nu te drogen.. de durban heeft echt een lekker mango aroma! als het goed is gaat deze week ook de paarse frisian om, daar ben ik erg benieuwd naar =)
            ik had je nog een pm gestuurd trouwens om je wat foto's te kunnen sturen.

            succes ermee!!
            I plant a little tree in my front yard
            precious little tree in my front yard

            Comment


              Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

              de durban heeft echt een lekker mango aroma
              ben je niet in de war meestal ruikt een durben poisen naar anijs amigo

              Comment


                Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                Oorspronkelijk geplaatst door stiekel View Post
                de durban heeft echt een lekker mango aroma
                ben je niet in de war meestal ruikt een durben poisen naar anijs amigo
                Ja dat had ik ook gelezen inderdaad Maar ik had al een week of 2 dat iedere keer dat ik aan de toppen rook ik dacht iets bekends te ruiken.. en toen opeens viel het helemaal op zijn plek als ik dacht aan een echt rijpe mango en een beetje citrus zit er ook wel in.. Misschien dat het na het drogen nog verandert, dat zou kunnen natuurlijk..
                I plant a little tree in my front yard
                precious little tree in my front yard

                Comment


                  Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                  heb je foto's van de oogst?
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                    jammer dat deze niet af is, had het resultaat graag gezien.
                    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                    Comment

                    Bezig...
                    X