Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower blueberry, amnesia, neferetitie sweet mango en nothern lights

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower blueberry, amnesia, neferetitie sweet mango en nothern lights

    Korting op 420shop
    Hallo, jointjesdraaiers

    Deze zomer ga ik voor de tweede keer wat plantjes in mijn tuin zetten.

    Over vorig jaar:

    Vorig jaar had ik 5 fem auto nothern lights zaadjes besteld waarvan ik er twee had weggegeven, eentje niet ontkiemt is, en er eentje helaas sneuvelde. Ik had dus maar 1 plantje over. Dit plantje was in te voedingrijke grond ontkiemt en begon dus al met verbrande bladeren. Ook heb ik dit plantje teveel water gegeven, geen voeding gegeven. geexperimenteert met low stress training en de zomer was ook niet je van het. Tot overmaat van ramp had ik steeds wanneer het regende de plant binnen gezet en is het hierdoor een hermafrodiet geworden. Hierdoor had er ik ongeveer 7 gram droog van afgehaald. Niet veel wiet maar toch erg lekker. Lekkerder dan van de shop ookal kwam het van een hermafrodiet. Ook had ik er een stuk of 15 zaadjes tussen uit geplukt.

    2012-08-23 17.55.10.jpg

    Dit jaar:

    Dit jaar wil ik het groter ( en beter) aanpakken. Daarom heb ik besteld 1 amnesia 2 blueberry 3 nefertiti 2 sweet mango 8 stuks dus. Nu heb ik al 2 nothern lights (van vorig jaar dus) in de tuin staan, deze zijn nu iets meer dan een week oud. Ook ben ik twee nefertiti aan het ontkiemen en 1 blueberry. Je ziet het worteltje in een boog lopen ik ben aan het twijfelen of ik hem niet alvast in een grote pot moet zetten en wat aarde er overheen moet doen.

    2013-05-15 18.55.40.jpg2013-05-15 18.55.23.jpg2013-05-15 13.26.42.jpg2013-05-15 19.11.39.jpg

    Voor de rest heb ik een klein potje bloei voeding van growers choice waar geen etiket of gebruiksaanwijzing bij zit, en mycorrhiza ((foto 4) een schimmel die samen met de plant samen werkt en dus belangrijke voedingstoffen aan de plant geeft in ruil voor wat glucose)

    Oke, dit was het voor vandaag volgende update zal wanneer de drie plantjes ook in grote potten gaan.
    Attached Files

    #2
    Re: Autoflower blueberry, amnesia, neferetitie sweet mango en nothern lights

    Zonder gebruiksaanwijzing? Kwalijke zaak.. Hoe ruikt het? Als ketjap/sojasaus? Niet proeven uiteraard.. Ik weet hoe het smaakt: hartstikke smerig
    Dan kun je het 1:40 mengen met water bij gebruik. Dan is het namelijk hoogstwaarschijnlijk bokashi-style biovoeding. Maar ik zou er toch even achteraan mailen over het hoe en wat.

    De mycorrhizae werken het beste op arme grond, anders heeft de schimmel zelf alle mogelijkheid om zich te ontwikkelen en de plant ook. Van een symbiotische relatie is dan nauwelijks sprake omdat dat simpelweg niet nodig is. Maar het kan nooit kwaad om wat toe te voegen natuurlijk.

    Succes met je grow! Ik houdt m'n vingers gekruist opdat je geen herma planten krijgt uit dat herma zaad. Die kans is 50/50.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower blueberry, amnesia, neferetitie sweet mango en nothern lights

      Ik ga je zeker volgen. Welke aarde gebruik je?

      Comment


        #4
        Re: Autoflower blueberry, amnesia, neferetitie sweet mango en nothern lights

        Hoe is je kweek verlopen? Ben benieuwd hoe die sweet mango autoflowers het hebben gedaan.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        Bezig...
        X