Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polm Gold outdoor, twee stuks!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Polm Gold outdoor, twee stuks!

Okay dan,ik heb haar vandaag geschoren en ik heb nog een paar laatste foto's van gemaakt zonder de groter bladeren!!!
    Ik heb haar natuurlijk ook vandaag om gehakt en netjes opgehangen aan lijntjes. Nu nog 2-3 weken drogen en dan............................................... .................................................. .................................................. .................................................. ............................roken maar!!

DSC00721.JPGDSC00726.JPGDSC00727.JPGDSC00729.JPGDSC00732.JPG

Nog een foto met het plakband wat zeer goed zijn werk heeft gedaan, de top van die afgescheurde tak is even groot als de andere toppen geworden.

DSC00736.JPG

De test met de geknakte tak geeft bij mij geen betere resultaat dan de gewone takken. Dus geen grotere of dikkere top dan anders. Ik ga nooit meer knakken want volgens mij werkt het niet en vind het ook een rot gezicht, zo'n tak. Ik zeg maar zo, ieder zijn eigen ding. Ik vond het wel leuk om het uit te proberen maar bij mij werkt het dus niet.

DSC00725.JPG

groetjes en tot later.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

nou ,je hebt wat werk gestoken in het knippen . mooi gedaan
      t ziet er allemaal lekker uit
      laat het je smaken

grtz

Comment

ziet er mooi uit!! misschien wel een soortje voor volgend jaar
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Hoi Poepzak200, Ik zal wel willen behalve dat het wel een echte stinkplant is kan het niet, want het is een plantje die ik heb gehad van iemand, die uit een zaadje is gegroeid. We weten ook niet zeker welke soort het is, waarschijnlijk is het een PP( powerplant).

Ken jullie deze nog?

DSC00741.JPG

Het zijn de twee stekken die ik gemaakt heb uit de NL Special.
          Omdat ik niet veel ruimte heb in het kastje, heb ik een bouwemmer van 12 liter door gesneden om toch wat breder en meer inhoud te krijgen dan waar ze eerst in stonden. Wortels zijn goed ontwikkeld.

DSC00738.JPGDSC00745.JPG

Ik heb ze een aantal dagen geleden op 12/12 gezet en laat deze twee dames lekker tot eind onder de TL verlichting zitten. Als ze over gaan op bloei dan zal ik mijn kleur (klevin) van de lampen veranderen.
          Ik ben benieuwd of het mij een beetje gaat lukken om deze twee binnen te kweken, het is voor mij een test.
          DSC00743.JPGDSC00744.JPGDSC00747.JPGDSC00749.JPG

Ik heb ook een aantal weken geleden een plant ergens buiten gezet, dus als guerilla gezet als test, maar deze is toch ontdekt en helaas pindakaas meegenomen!

Tot next!

Comment

Je hebt de eerste ronde alvast zo goed als probleemloos afgemaakt
            Ben best benieuwd hoe die Polm smaakt...

Veel succes met je 2de ronde & laat de rest smaken!
            This is how we chill from '93 till.

Comment

Thx, ik ben ook benieuwd of er verschil van smaak van de verschillende soorten wiet. Ik zal zeker daar nog een verslag van geven.

Comment

Weer eens een update van de dames die buiten staan!

De jongste Polm Gold die de grootste was is nu 97 cm hoog. Ze staat nu 2 weken in bloei. Over een paar dagen zal ik voorzichtig beginnen met bloei voeding te geven.

1.jpgDSC00753.JPGDSC00754.JPG

De oudste Polm Gold is nu 101 cm een heeft eindelijk haar jongste zusje ingehaald. Ze heeft toch nog steeds een lichtere kleur blad dan haar zusje. Haar topjes zijn ook nog wel wat kleiner, ze blijft toch een beetje rare plant, ik ben benieuwd hoe ze zal smaken op het eind, of er dan ook een verschil is tussen de zussen.

DSC00760.jpgDSC00761.JPG

De NL Special is nu 83 cm lang. Ze heeft mooie donkere grote bladeren. Ik zelf vind het een mooie uitziende plant. Ik ben deze week met haar begonnen te verduisteren en zal wel over een week zachtjes aan te beginnen met bloeien.

DSC00763.jpgDSC00765.JPGDSC00767.JPG

See you Later

Comment

Weer een update'tje van de NL Special stekken.

Ze staan nu een 5 dagen op 12/12 en ik zie al een paar voorbloei pistils. Ik heb om te proberen een scrogg netje gemaaakt en hoop dat het bij mij de toppen gelijke hoogte wil groeien. Er is wel een hoofdtak gestuurd bij het buigen, maar volgens mij komt het wel goed met het takje.

DSC00769.JPGDSC00775.JPGDSC00784.JPGDSC00789.JPG

DSC00768.JPGDSC00773.JPGDSC00786.JPGDSC00790.JPG

Het ziet er voorlopige allemaal goed uit. Ik wil deze plantjes kleine laten om ervaring te krijgen wat ze opbrengen. Ik ben benieuwd of het de moeite waard is. Het hoeft niet super veel te zijn, maar het zo wel mooi zijn dat je wel een tijdje mee vooruit kan.

Tot de volgende update.

Comment

Update:

De opbrengst van de onbekende plant is ongeveer 25 gram gedroogde wiet. Ik zal binnenkort het precies wegen, maar deze schatting van 25 gr zal zeker aardig kloppen omdat ik 1 topje heb gewogen en met een beetje tel en rekenwerk kom je toch heel aardig eind. Vanavond ga ik deze wietje voor het eerst testen. Ik heb er onwijs zin in en zal binnenkort een test verslagje van maken.

Zo nu de andere planten.

De twee stekjes on de TL lampen staan nu voorzichtig in bloei.

DSC00800.JPGDSC00792.JPGDSC00799.JPGDSC00794.JPGDSC00797.JPG

De buitenplanten gaan lekker.

De NL Special groeit de laatste dagen onwijs. Ze is nu 93 cm en wordt ook al flink groot in de breedte, maar wat wil je ook met drie grote toppen en 1 kleintje.
                    Ze staat nu ook in bloei.

DSC00802.jpgDSC00806.JPG

De twee zussen staan nu drie weken in bloei.

De jongste zus geef in nu bio bloei voeding van Atami.

DSC00808.jpgDSC00811.JPGDSC00812.jpg

De oudste zus geef ik nog geen bloei voeding en zal als het tijd voor is PK 13-14 geven. Zo kan ik kijken of het nog een verschil is tussen de twee planten met verschillende bloei voedingen.

DSC00814.jpgDSC00816.JPGDSC00817.jpg

Tot volgende keer en hoop dat ik weer een beetje reactie krijg want dat vind ik altijd leuk!!!

Comment

Een verslagje van mijn eigen wietje:

Ik heb een klein topje van onderen genomen. Ik had de kleine bladeren nog aan gelaten bij het drogen. Dat ga ik volgende keer toch anders doen. Dan haal ik de bladeren na een paar dagen er af, dat is volgens mij toch makkelijk te knippen dan nu.

Het ruikt goed, eigenlijk het zelfde als ik het koop van de shop.

Ik rook het met de verdamper trouwens. Bij het verkruimelen was het wel een plakboel zeg, veel hars als ik het goed zeg.

De smaak was niet scherp, eigenlijk een beetje smaakloos.

Nu zal ik proberen het effect te omschrijven.
                      In het begin een beetje lach kick maar daarna toch wel erg high. High was het voornamelijk, soms een vleugje van stone maar dat viel wel mee. Naar ongeveer half uurtje werd ik onwijs druk met praten, bleef maar gaan. Daarna weer onwijs high en soms eigenlijk te veel, had het gevoel dat ik soms beetje misselijk werd en het idee dat ik out ging, maar dat was met vlagen dat heftige gevoel. Na ongeveer 2 uur toch wel een beetje body stoned maar dat duurde voor mij gevoel niet zo lang en daarna was ik eigenlijk wel moe geworden en ben maar naar bed gegaan om te slapen.

Volgende ochtend voelde ik me goed, eigenlijk wel fit. Normaal als ik wat gerookt heb van de shop dan heb ik volgende ochtend toch wel een soort lichte kater, die in de middag wel weer verdwijnt. Ik denk zelf toch dat mij Bio wiet gezonder is, want ik heb alleen een beetje bio bloei voeding geven en dat is volgens mij toch anders dan als die shit van de coffee shop.

Mijn wiet was wel heel sterk veel sterker dan ik gewend ben, eigenlijk vond ik het iets te krachtig, wat minder relax dan normaal, maar dat kan ook zijn omdat die toch een high wietje was een geen echte stoned wiet.

Van de week zal ik zeker wat van de hoofdtop roken en deze zal waarschijnlijk wel een bodystoned gevoel geven omdat hier duidelijk de trichomes amber van kleur waren.

Ik zal daar ook een verslag van geven.

Zo nu genoeg gelult en tot laterrrrrr

Comment

Zo het is al weer een tijdje geleden dat er een update was.

De twee stekkies heb ik weg gegooid. Waarom, zal u misschien vragen, het ging immers goed met deze plantjes. Ik heb ze weg gegooid omdat het toch iets te veel ging ruiken, ik had ook geen koolfilter aangesloten. Maar ik vind het niet erg, ik weet nu dat ik zelf stekken kan maken.

Nu verder met de buitenplanten!!

De NL Special gaat super goed. De toppen zijn nu bezig met dik te worden. Ik denk nog een 3-4 weken voor de oost. Ze begint nu ook lekker te ruiken, dat is sinds een klein weekje en in dat weekje is dus ook lekker bezig met de toppen dik te maken. Ik ben ook begonnen met bio bloei voeding te geven op basis van algen en wier van het merk Atami.
                        DSC00843.jpgDSC00845.JPGDSC00849.JPG

Met de oudste Polm Gold zus gaat eigenlijk niet zo goed. Ze heeft sinds een week of twee een soort schimmel op haar bladeren. Ik denk zelf dat het het meeldauw is of wat er op lijkt. Ik heb de aangetaste bladeren er af gehaald. Ik heb ook gelezen op het forum dat een deel met melk en water ook helpt. Ik heb 1 deel melk en 2 delen water over de plant gesproeit. Na 1 week van de eerste behandeling heb ik het maar herhaald want er was weer schimmel aanwezig. Ik hoop dat het helpt. Ik denk dat ze nog twee moet voor dat ik haar kan oosten. Misschien komt het nog tot een goed einde, we zullen zien.!

DSC00851.jpgDSC00852.JPGDSC00853.JPG

De andere Polm Gold gaat het super goed. Lekker veel en dikke toppen. Ik ben nu gestopt met bloeivoeding te geven en denk dat ze nog 2-3 weken nodig heeft. Deze plant ruikt niet sterk en ook anders als de NL Special, ze ruikt eigenlijk wel naar een vleugje naar lemon, best lekker vind ik zelf.

DSC00836.jpgDSC00842.JPGDSC00837.JPG
                        Tot Later

Comment

Jammie

Succes

Comment

Slecht nieuws, heb weer toprot. Twee van me drie planten. Gelukkig nog niet alle toppen! Ik ga morgen de twee planten oogsten.
                            Ik heb nu al vast de toprot weggehaald. Ik hoop dat er nog een beetje te redden valt. Ik zal morgen wat foto's maken.

Tot morgen dan.

Comment

Ben benieuwd naar wat er af komt. Ben van plan volgend jaar een aantal goldrush te zetten die een kruising is van deze polm gold
                              Terminate the hate and spread the positive

Comment

Ik zal over 1 a 2 weken nog ff netjes een eindverslagje maken, met de opbrengst en test van de verschillende soorten planten.

Ben nu nog in aan het drogen.

Comment

Bezig...
                                X