Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sebboz
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 126

    #46
    Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

    maar idd , het zijn niet egt dikke toppen vooral blad... waarom ben ik toch altijd zo ongeduldig

    Comment

    • Sebboz
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 126

      #47
      Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

      Heb de low diesel geproefd al eens , niet slecht maar veel volume zit er niet in :p

      de rest van de plantjes groeien nog steeds goed , maar van mijn grootste 2 planten (Blue Cheese) zijn al heel wat takken vanonder afgebroken.
      de resterende takken heb ik met touw vastgemaakt met de hoop ze te redden


      nu naar de foto's


      Blue Cheese #1 (1m90)
      20130705_164647.jpg20130705_164751.jpg

      Blue Cheese #2 (2m+)
      20130705_164813.jpg20130705_164820.jpg

      Blue Cheese #3

      20130705_164857.jpg
      Kleinste G13 Haze stervend , vraag me niet waarom ...
      20130705_164839.jpg

      Andere G13 Haze staat er prachtig bij
      20130705_164917.jpg20130705_164932.jpg20130705_165027.jpg

      Het hele tuintje nog is

      20130705_165148.jpg20130705_165206.jpg

      Dit zijn foto's van links (haze) en rechts (blue cheese) weet iemand wat dit is en hoe ik het moet verhelpen ?(als dat al moet )
      20130705_165045.jpg20130705_165054.jpg
      Last edited by Sebboz; 5 July 2013, 19:02.

      Comment

      • Rollingstoner
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 114

        #48
        Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

        Valmeinier ja, gaan blaazen in de snowduck?
        #puffpuffpasstuesday

        Cannatuin '13

        Comment

        • Sebboz
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 126

          #49
          Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

          godver die foto's mochten er helemaal niet opkomen !! natuurlijk moet er weer eentje het gezien hebben haha

          Comment

          • max390
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 350

            #50
            Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

            Het ziet er verder echt geweldig uit.

            Je Blue Cheese heeft een goede dikke stam(zal vast nog wel dikker worden), dat kan wat goeds beloven.
            Beetje vreemd dat de onderste zijtakken af knappen, maarja die had ik vorig jaar verwijdert tijdens de bloei(iets meer energie voor de toppen).

            Nog veel succes gewenst met je kweek.

            Comment

            • Sebboz
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 126

              #51
              Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

              Oorspronkelijk geplaatst door max390
              Het ziet er verder echt geweldig uit.

              Je Blue Cheese heeft een goede dikke stam(zal vast nog wel dikker worden), dat kan wat goeds beloven.
              Beetje vreemd dat de onderste zijtakken af knappen, maarja die had ik vorig jaar verwijdert tijdens de bloei(iets meer energie voor de toppen).

              Nog veel succes gewenst met je kweek.
              Idd , goed dikke stam en ja heb in het begin ook wat onderste takken gesnoeid maar nu begint het toch wel wat veel te worden xD
              ben tot nu toe ook zeer blij over de Blue Cheese , goed soortje!

              Thx voor de support

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #52
                Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                Dat zijn beste bomen. th_Tree_Hugger_Emoticon_01_by_phantomp.gif
                Ga je er nog een net overheen gooien ofzo, voor ondersteuning ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Sebboz
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 126

                  #53
                  Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Dat zijn beste bomen. [ATTACH=CONFIG]182260[/ATTACH]
                  Ga je er nog een net overheen gooien ofzo, voor ondersteuning ?
                  Was ik nog niet van plan. Met wat raad je aan om dit te doen?

                  Comment

                  • thegod
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 212

                    #54
                    Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                    Leuk tuintje man alle soorten en maten^^

                    Comment

                    • Sebboz
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2012
                      • 126

                      #55
                      Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                      Tijd voor nog eens een update , volgende zal ook zeker een week duren ik ga naar een festival 6 dagen

                      Met de plantjes gaat het goed !
                      4 van de 5 zijn mooi aan het uitgroeien tot mooie bomen de grootste blue cheese is nu al 2.5 m hoog :O , de 5e is de kleine G13 haze die maar niet wil groeien
                      De blue cheese is wel heel zwaar er zijn al veel zijtakken afgebroken

                      grootste Blue Cheese
                      20130716_172236.jpg

                      2e grootste Blue Cheese
                      20130716_172227.jpg

                      kleinste Blue Cheese
                      20130716_172249.jpg

                      De prachtige G13-Haze
                      20130716_172301.jpg
                      de lelijke G13...
                      20130716_172311.jpg


                      en het hele tuintje nog is
                      20130716_172342.jpg

                      Comment

                      • thegod
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 212

                        #56
                        Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                        haha wauw wat een bomen zeg die g13 haze is inderdaad prachtig man, houd ons op de hoogte

                        Comment

                        • poepzak200
                          Cronic Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2011
                          • 3081

                          #57
                          Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                          heel mooi daae!!
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment

                          • Sebboz
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2012
                            • 126

                            #58
                            Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                            Na een awesome festival (dour) en een uitrustperiode is het weer tijd voor een update Plant(jes) zijn weer enorm geboomd !!

                            20130725_133654.jpg
                            Dit is de grootste Blue Cheese die het meeste van zijn onderste takken is verloren. Deze plant heeft wel ongeveer een lengte van 3 meter denk ik !! steekt al helemaal boven de haag uit LOL

                            20130725_133701.jpg
                            Blue Cheese #2 ; begint zeer bushy te worden en is ook lang maar toch iets minder (afgetopt)
                            20130725_133720.jpg
                            De grootste G13 Haze is zo'n mooie plant hopelijk worden de topjes even mooi !
                            20130725_133612.jpg
                            de kleine G13 laat ik voorlopig staan maar sterft toch duidelijk stilletjes af
                            20130725_133828.jpg

                            Het hele tuintje nog eens de Blue Cheeses overwoekeren elkaar wel wat..
                            20130725_134239.jpg


                            En laat dat mooi weer nu nog maar eventjes duren !!!

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #59
                              Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                              holy shit...was ik ook maar iets vroeger begonnen...
                              ik hoop voor u dat die g13 op tijd afgebloeid geraakt.

                              check mijn verslag ook eens!

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #60
                                Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                                Man, wat een reuzen.

                                Echt cool.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...