Wss skunk eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Feyenoord1908
    Chronic Stoner
    • Feb 2013
    • 163

    #46
    Re: Wss skunk eerste kweek

    Ohh ik dacht dat je spriet bedoelde, XD ik zal voortaan die fotos recht draaien

    Comment

    • birdie71
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 156

      #47
      Re: Wss skunk eerste kweek

      kijk eens aan
      het begint te groeien
      dat is een goed teken..
      ga zo door ...ga zo door

      grtzz... birdie

      Comment

      • Feyenoord1908
        Chronic Stoner
        • Feb 2013
        • 163

        #48
        Re: Wss skunk eerste kweek

        Alles gaat goed alleen maak me zorgen om 1 plantje die bladeren zijn bovenaan een beetje raar (gekreukelt)

        2013-06-11 16.01.12.jpg2013-06-11 16.01.17.jpg2013-06-11 16.01.21.jpg2013-06-11 16.01.25.jpg

        Comment

        • FRL
          Stoner
          Member
          • May 2013
          • 21

          #49
          Re: Wss skunk eerste kweek

          ziet er goed uit, hopen dat het goed komt met die 3e!

          Comment

          • bramonius
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 793

            #50
            Re: Wss skunk eerste kweek

            die trekt wel bij, nog tijd zat.

            sproei ze in de avond als de hete zon weg is (uurtje of 8 a 9 is prima)
            een beetje water over ze heen. overdag hebben ze een hekel aan water op
            het blad, omdat dit afkoelt, zwaar is en het blad kan doen verbranden bij direct zonlicht.

            in de avond vinden de plantjes die koeling prettig en zal zo sneller rusten.
            ze kan door het vocht het blad fris houden voor de avond en door snellere
            rust fase ook sneller beginnen met de nacht taken

            succes weer

            ps. als het regent of geregent heeft hoef je dat dus niet te doen he tenzij ze overkapt staan en
            geen directe regen vangen.

            Comment

            • Feyenoord1908
              Chronic Stoner
              • Feb 2013
              • 163

              #51
              Re: Wss skunk eerste kweek

              Oke gewoon met de plantenspuit ff natmaken,
              Bedankt voor de tip ga ik zeker doen.

              Mijn ec meter en voeding komt vandaag ook binnen,
              ik heb plargon terra groei en bloei maar dit heb ik voorlopig nog niet nodig,
              Ik ben wel benieuwt naar mijn ec

              Comment

              • EL Guerilliero
                Advanced Grower
                • Nov 2012
                • 1090

                #52
                Re: Wss skunk eerste kweek

                ik stemde goed genoeg, prima zou een beetje overdreven zijn maar je gaat lang niet slecht. de kweeksels zijn aardig bij getrokken in de laatste week dus dat komt vast wel snor. nog een weekje of twee wachten met voeden zou ik zeggen ze hebben nog helemaal geen tekenen van tekorten (euh du'h) .. hoewel het wellicht een kutzomertje wordt haal je er wel wat vanaf .. succes noord!

                Comment

                • Feyenoord1908
                  Chronic Stoner
                  • Feb 2013
                  • 163

                  #53
                  Re: Wss skunk eerste kweek

                  Ec meten is niet echt iets voor mij.
                  Last edited by Feyenoord1908; 17 June 2013, 13:23.

                  Comment

                  • Feyenoord1908
                    Chronic Stoner
                    • Feb 2013
                    • 163

                    #54
                    Re: Wss skunk eerste kweek

                    Nieuwe fotos ik maak me nog steeds zorgen om die ene met de "gekreukelde blaadjes"
                    die ziet er gewoon niet zo gezond uit.
                    die andere in de grote pot gaat ook niet zo heel lekker krijgt ook lange ipv breede bladeren.
                    maar de 2 in de emmers gaan volgensmij helemaal volgens schema.IMG-20130617-WA0000.jpgIMG-20130617-WA0001.jpgIMG-20130617-WA0002.jpgIMG-20130617-WA0003.jpg

                    Comment

                    • bramonius
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 793

                      #55
                      Re: Wss skunk eerste kweek

                      yes nieuwe foto's

                      terecht dat je zorgen maakt om de gekrulde blaadjes, je kan er alleen
                      weinig aan doen op het moment. iets meer wateren kan helpen om genoeg vocht
                      aan te bieden. maar de oorzaak licht waarschijnlijk bij de heftige zon van de afgelopen 2 a 3 dagen.
                      zeer fel en warm waardoor je plantjes zijn gaan transpireren. zo voorkomt ze oververhitting en is een uitdrogingsvorm.
                      dus genoeg drinken geven op meerdere tijden van de dag (niet op het blad of de plant, netjes in de grond).

                      valt me wel op dat het net diegene zijn met de rode potten. misschien eens de kleur aan de buitenzijde wit maken.
                      kan zijn dat je wortels aan het koken zijn omdat de warmte in deze potten te goed geleiden. die witte emmers
                      geleiden amper en weerkaatsen met het wit het licht af. dit scheelt enorm in bodem temp.

                      succes weer.

                      Comment

                      • Feyenoord1908
                        Chronic Stoner
                        • Feb 2013
                        • 163

                        #56
                        Re: Wss skunk eerste kweek

                        thanks je volgt me nog steeds,
                        Ik ga ze wat meer water aanbieden ze zijn al aardig bij getrokken,
                        Die in die rode potten zijn ook jonger maar het is inderdaad wel raar eentje heb ik nu ook in een witte emmer gezet die gaat beter.
                        Gelukkig gaat 1 plant best wel lekker grote bladeren.
                        Ik volg je advies op.

                        Comment

                        • Feyenoord1908
                          Chronic Stoner
                          • Feb 2013
                          • 163

                          #57
                          Re: Wss skunk eerste kweek

                          Wat bladproblemen maar die 2 grote gaan opzich wel lekker ( denk ik )
                          die 2 kleintjes vind ik er niet zo gezond uitzien maar oordeel zelf 2013-06-21 13.14.42.jpg2013-06-21 13.14.53.jpg2013-06-21 13.14.57.jpg2013-06-21 13.15.02.jpg2013-06-21 13.15.08.jpg2013-06-21 13.15.14.jpg2013-06-21 13.15.26.jpg2013-06-21 13.16.09.jpg

                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #58
                            Re: Wss skunk eerste kweek

                            staan veel te nat

                            Comment

                            • Feyenoord1908
                              Chronic Stoner
                              • Feb 2013
                              • 163

                              #59
                              Re: Wss skunk eerste kweek

                              Dat heb je wellis met regen ±P

                              Comment

                              • Feyenoord1908
                                Chronic Stoner
                                • Feb 2013
                                • 163

                                #60
                                Re: Wss skunk eerste kweek

                                ze hebben nu toch echt wel last van al die regen,
                                ik hoop dat het niet te laat is ik ga snel wat proberen te verzinnen om ze droog te houden maar is nog best lastig.
                                in mijn geval ik had al eerder wat gemaakt maar viel uit elkaar.
                                hier wat nieuwe fotos de 2 kleintjes doen niet zo veel.... 2013-06-24 16.28.12.jpg2013-06-24 16.28.21.jpg2013-06-24 16.28.27.jpg2013-06-24 16.28.30.jpgNaamloos.jpg

                                Comment

                                Bezig...