Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vlrs Buitenkweek 2013

    Hehe, is een beetje een lastige situatie maar komt allemaal wel goed. Gelukkig is de zomer laat en er staat ook nog een Special Queen en de nieuwe lading staat al buiten. (Op de scrog bitches na, weet nog niet welke soorten ik moet kiezen)
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    Comment


      #17
      Re: Vlrs Buitenkweek 2013

      Yo,


      Daar zijn we weer, wat een kut weer is het! Het lijkt wel herfst! Nou maar hopen dat de zomer gewoon wat later begint en dat de natuur denkt dat het nu eind april is, dan komt alles nog goed. Voor de scrog ben ik gegaan voor NY Diesel van Vision Seeds en Bubba Kush van Greenhouse, 2 soortjes die me super lekker lijken! Ze zitten in de potjes en laten hun worteltje al zien, deze kunnen eind deze week naar buiten als het weer het toelaat. De autoflowers heb ik allemaal verplaatst en staan nu 'semi-guerilla'. Verder gaat het met enige plantje dat nog in de vollegrond stond, de Special Queen #1 best wel goed ondanks de regen. Ook met de MK-Ultra die nog over was gaat alles goed, alleen deze is een beetje scheef door de wind(/storm?) van de afgelopen week.


      Verder heb ik nog geprobeerd een stekje te maken van een scheut die uit de Frisian Floris x Outdoor Grapefruit waarvan de bovenkant was afgeschopt (ik weet nu 99% zeker dat dit de ??? was) en tot nu toe gaat het denk ik goed, ik ga binnenkort eens kijken of hij worteltjes heeft. Ook bij de andere Frisian Floris x Oudoor Grapefruit waren 3 hele ienie mini scheutjes en heb ik toch maar geprobeerd daar ook een stekje van te maken, niet geschoten is altijd mis! Ik wil deze soort gewoon graag verder kruizen omdat Frisian Floris mijn eigen kruizing is (ak 47 autoflower x royal frisian) en vorig jaar had ik er een man van en heb ik daarmee 1 topje van de Outdoor Grapefruit bestoven en kwam dit eruit. Mijn plan is om elk jaar deze soort door te kruizen en mijn eigen rare soortje heb.


      Ook alle 5 zaden zijn boven, de 3 denen, 1 hollands hope en 1 royal haze automatic.


      Hier zijn de foto's:


      Special Queen #1:


      Ik denk dat ik deze ga toppen, omdat het kastje er zeg maar achter komt en ik ben bang dat ze de zon anders gaat blokkeren voor de scrog in het kasje. Goed idee, of niet?










      Mk-Ultra:


      Deze wou ik sowieso gaan toppen om er een afdakje voor te bouwen. OF ik zet hem ook in de kas en dan word de scrog iets kleiner, maar wel met 2 plantjes. Wat zou beter zijn?










      Ierdbei:


      En hier is de natte ierdbei, staat er al heel lang maar groeit bijna niet. Staat ook 'semi guerilla', we zien wel wat het wordt.


      hier wat informatie over dit mooie soortje: De meeste planten in deze lijn tonen zich als kort en stevig, daarbij combineren zij een hele mooie potentie met een bijna ideale bloem/blad verhouding. De Ierdbei heeft zich internationaal bewezen. Het heeft een resultaat van jaren werk. - 50% indica en 50% Sativa eigenschappen - 57 dagen van verwachte bloeitijd - te verwachte oogsttijd 4e week van de 9e maand tot de 1e week van de 10e maand - Indicatie opbrengst in volle grond 200 - 400 gram - Indicatie % THC 10-12& - Geschikt voor buiten.







      Sour Diesel Haze Autoflower


      En hier dan het plantje met de mooiste naam, maar die geen ene flikker doet. Komt van Flash Seeds maar besteld bij wietzaadjes.nl en hier bestel ik dus NOOIT weer! Ik vind wietzaadjes.nl gewoon oplichtersKOOP NIET BIJ WIETZAADJES.NL DUS! Hier wat informatie over het plantje: Deze heerlijke en echte Sativa plant van Flash Seeds is een echte topper! Ze is erg geliefd onder de kwekers! Deze moet je gewoon eens geprobeerd hebben!


      Afkomst: Lowryder # 2 x Haze x Sour Diesel


      HIJ STAAT AL SINDS APRIL EN IS ONGEVEER 5 CM!







      De autoflowers:


      Hier is de autoflower bende, geen zin om voor alles erbij te zetten welke welke is enzovoort. Dat weet ik zelf wel maar teveel werk nu, :smoke .


      Hier zijn de foto's:


      Spot 1 (4 goeie planten, 2 mongooltjes die ik niet dood wou maken (helemaal links op 2e foto):








      En spot 2:










      En hier zijn de nieuwe baby's:


      Weet zo even niet uit m'n hoofd welke welke is, staat op dat houten ding maar doet er nu nog niet zoveel toe.







      Als de Bubba Kush en De NY Diesel boven zijn weer een update! Als het weer het toelaat zet ik dan gelijk m'n kas buiten.


      Nu maar bidden op mooi weer, want het regent ALWEER!


      En voor de mensen die het leuk vinden, hier zijn een paar foto's van mijn paddos. (Mazatec)








      Peace!


      - vlrs
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

      Comment


        #18
        Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

        Ik wou even zeggen, reageren mag he! Is zo rustig in m'n kweekverslag als ik alleen aan het woord ben.
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          #19
          Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

          Mooi dat je het even zegt dan komt die weer wat naar boven in de What's New. Er zijn zoveel kweekverslagen

          niet alle plantjes zien er best uit. Ik hoop voor je dat die gele weer normaal worden maar die kleine word niks meer. Laat m maar gewoon doorgroeien en kijken wat er gebeurt

          Een paddokweekverslagje vind ik een leuk idee, ik dacht er laatst al aan. "het grote paddo topic van vlrs!"

          Comment


            #20
            Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

            Ja die paddestoelen. Ik vind dat zo smerig.
            Doe jij ze drogen en eten of zet je er thee van.
            Ik ben wel benieuwd naar het effect.
            En je dames... hou ze groen pik.

            Grtz
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #21
              Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

              maak je verslag af pik
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #22
                Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                Ben nu een paar dagen terug van vakantie, eigenlijk iets te stoned om een bericht te typen dus ik doe gewoon alleen foto's. Sorry van zo lang geen update.


                Special Queen #1:
















                Mk-Ultra: (Ik verduister deze vanaf vandaag omdat hij nog niet bloeit)













                Oja ik heb die potten grijs gespoten.




                Royal Haze Autoflower:











                Deense man die binnen staat:











                Autoflowers weet niet welke, wel mooie sativa bladeren en ruikt naar citroen:


                1:








                2:





                En nu eten, vreetkick gvd.


                Peace
                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                Comment


                  #23
                  Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                  Mooie plant die MK ultra. En nu die toppen nog.
                  We blijven lekker zitten.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                    Zijn we weer, heb geen zin in een lang verhaal. Foto's zijn genoeg. Weet iemand hoe lang ik die MK-Ultra nog moet verduisteren?


                    Special Queen #1:

                    Ik heb bij de special queen hier en daar onder wat takken eraf gehaald die een kleine storm niet zouden overleven.











                    Begint volgens mij net te bloeien en heeft volgens mij ook wat rupsen op haar gehad.






                    Mk-Ultra:

















                    Bloei zit er goed in, begint een beetje citroen achtig te ruiken ruik de OG er wel in. (Is OG Kush x G13) Trouwens als ik met een microscoopje op de nog lang niet volgroeide toppen kijk zie ik toch al milky trichomen, is dit normaal? Weet iemand trouwens ook tot wanneer ik moet gaan verduisteren?






                    Royal Haze autoflower:








                    Staat er niet heel gezellig bij, hoop dat ik er nog een paar jointjes vanaf krijg.






                    En deze staat nog ergens, is helemaal opgegeten behalve deze zijtop (heeft geen anderre takken/toppen meer) Ruikt super zuur-haze achtig en word een super mooie top met sativa opbouw. Ook erg groot, de helft van een 1,5 fles lang en erg compact! Toch leuk, anders moest hij weg. Heb ook een paarvan de onderste topjes bestoven met een beetje stuifmeel van een deen. (Staat trouwens nog een mini mini zelfde autoflower naast)








                    Peace!
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                    Comment


                      #25
                      Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                      Hier is even een kiekje van de MK-Ultra, ga haar morgen denk ik in de kas zetten omdat het kut weerword en dan goed ventileren. Is een super mooie plant! De special queen bloeit ook lekker en de royal haze ook, heb de auto haze (die 1 top) omgehakt en hangt nu te drogen (zat rot in ;s).





                      Sorry dat ik weinig update, maar ik krijg helemaal geen reacties o.i.d. en dat motiveert niet echt om te gaan updaten.


                      Peace!
                      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                      Comment


                        #26
                        Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                        luie hond update eens wat vaker
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #27
                          Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                          nee ik zit vast
                          Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                          Comment


                            #28
                            Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                            ow sorry
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment


                              #29
                              Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                              vast ???
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                #30
                                Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

                                vast is vast heb je dr geen foto van..??

                                Comment

                                Bezig...
                                X