Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

    Korting op 420shop
    Yo stoners,


    dit jaar ga ik natuurlijk ook weer een paar mooie wonderplantjes kweken en daar maak ik natuurlijk een verslagje van. Het word gekweekt voor eigen recreatief en een beetje medisch gebruik. Dit is de 2e x dat ik buiten kweek en heel veel ervaring heb ik dus niet, alle tips en trucs zijn dus welkom. Of als ik bijvoorbeeld iets heel overduidelijk fout doe zou ik daar graag op gewezen worden. (En er zit een verschil tussen iemand ergens op wijzen en iemand afkraken) De soorten die ik nu heb staan zijn:




    In de volle grond:


    2x Hollands Hope Feminzed van Dutch Passion


    1x Special Queen #1 Feminzed van Royal Queen Seeds


    2x ??? Regular - Ik denk dat dit Outdoor Grapefruit feminzed) is, hier had ik vorig jaar 3 planten van staan en dit zijn mooie bomen geworden, helaas is 95% weggerot omdat ik niet zo goed oplette en ik niet precies wist wanneer ik moest oogsten. (Dat was mijn eerste keer buiten kweken) Toen bij het knippen kwam ik ook een paar zaadjes tegen, ik heb gelezen dat een plant ookal is ze feminzed en word ze niet bestoven toch altijd een paar zaadjes aanmaakt. Ik denk dat dit dus het geval is en dat deze aan het einde toen ik ging oogsten er af zijn gevallen, daar hele winter hebben gelegen en toen uit zichzelf zijn opgekomen. Deze heb ik laten staan omdat ik het bijzonder vond dat die zaadjes zo sterk waren dat ze uit zichzelf opkwamen. Ik weet dus niet precies welke soort dit is maar als het mannetjes zijn gaan ze alsnog om.


    1x Ierdbei Regular




    In potten:


    2x Illuminati Autoflower Regular


    4x AK 47 Autoflower Regular


    1x Sour Diesel Haze Autoflower Feminzed




    In een bak:


    2x Big Northern Autoflower Regular




    In een specikuip:


    1x MK Ultra Feminzed




    Er wordt gekweekt op een mix van normale potgrond en fryske klei! Bij de planten in de volle grond heb ik er ook nog wat Bio Supermix er door gemengd. Verder geef ik soms een beetje voeding uit de 'Top grow box' die ik vorig jaar heb gekregen maar bijna niet gebruikt.


    Hierin zitten de volgende dingen:




    Alga Grow is een biologische basisvoeding die speciaal is gemaakt voor het kweken op aarde. Alga Grow gebruik je in de groeifase van de plant. Deze meststof op basis van algen zorgt voor een gezonde en gelijkmatige groei en goede wortelontwikkeling. Alga Grow zorgt voor een solide basis zodat de plant in een latere fase volop kan bloeien.




    Power Roots, voorheen 'Roots', is een biologische wortelstimulator. Deze stimulator gebruik je in de groeifase en de eerste weken van de bloeifase. Power Roots stimuleert de groei van de wortels en verhoogt de weerstand van de plant. Het werkt snel, zuinig en wordt vrijwel direct door de plant opgenomen. Power Roots zorgt voor de ontwikkeling van sterke planten.




    Alga Bloom is een biologische basisvoeding die speciaal is gemaakt voor het kweken op aarde. Alga Bloom gebruik je in de bloeifase van de plant. Deze meststof op basis van algen zorgt voor gezonde, stevige planten en een rijke bloei




    Vita Race




    Green Sensation is een krachtige booster die een hoge opbrengst garandeert. Deze stimulator is speciaal ontwikkeld voor de laatste vier tot zes weken van de bloeifase. Door de uitgekiende samenstelling voorziet Green Sensation in alle voedingsstoffen die de plant nodig heeft. Het zorgt voor een uitbundige bloei en vruchtzetting, een harde celstructuur en de beste smaak.




    Bio Supermix




    Dat was dat, nou snel over naar de plantjes. Sommige foto's zijn 's avonds om half 11 gemaakt en sommige moesten met flitser. Betere foto's komen binnenkort




    Hollands Hope 1 Feminzed











    Weet iemand misschien ook hoe dit komt?







    Hollands Hope 2 Feminzed








    En net als bij die andere Hollands Hope :no









    Special Queen #1 Feminzed


    De Special Queen van Royal Queen Seeds is een typische skunk hybride die net als de Special Kush voor een erg lage prijs wordt aangeboden. Deze gefeminiseerde cannabis plant is erg makkelijk te onderhouden en kan na een bloeiperiode van 8 weken al geoogst worden. Indoor kan ze maarliefst anderhalf meter hoog worden dus heeft ze wat meer ruimte nodig dan de gemiddelde cannabis plant. Dat is nog niets vergeleken met de hoogte die de Special Queen haalt tijdens een outdoor kweek. Wanneer de special Queen voldoende ruimte, zonlicht en voeding krijg kan ze zelfs hoger worden dan 3 meter!


    De smaak en effect van de Special Queen staat ook erg dichtbij de klasieke skunk cannabis soorten. Een heldere onspannen high die snel merkbaar is in het hoofd waarna hij langzaam doorzakt door je hele lichaam. Door haar geschiktheid voor Sea/Screen of green proccessen, korte bloeperiode en hoge opbrengst is de Special Queen een zeer goede keuze voor de commerciele en de beginnende kweker. Een betere prijs/kwaliteit verhouding dan bij de Special Queen zul je niet tegen komen.









    Net als al die anderen, wat is dit toch?


    [/img]http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=527243p[/img]






    ??? 1


    Omdat ik niet precies weet welke soort het is, maar ik denk dat het een Outdoor Grapefruit (of een kruising daar van) is dus ik geef even de beschrijving van de Outdoor Grapefruit.


    Een 80% Grapefruit marijuana soort geselecteerd op vroegbloeiende eigenschappen. De extreme fruitige geur en smaak zijn behouden gebleven, een ware buitensensatie. De bloeitijd van de plant is 50 dagen (klopt niet) en de plant kan tot 2,5 meter hoog worden! De opbrengst is volgens de site hoog en je kunt vanaf eind september oogten. (Eind september, yeah right...) Waar is wel zelf heel erg over te spreken ben, is de high die dit plantje geeft, damn wat trippy. Het leek wel alsof ik een kwart van een portie truffels had gegeten toen ik er een pure van rookte.





    Waar ik me toch wel een beetje zorgen over maak is hoe deze blaadjes eruit zien.












    ??? 2





    Hier ook weer die blaadjes...








    MK-Ultra Feminzed





    Voor de mensen die geen engels kunnen of te stoned zijn:


    Vernoemd naar de bekende lsd experimenten uit de jaren 50 zal deze indica hybrid je totaal hypnotiseren. Een kruizing tussen de legendarische G-13 en Los Angeles' beste OG Kush die erg compacte met thc bedekte toppen aanmaakt, met verslavende kwaliteiten die niet onderschat moeten worden. Een dennen achtige geur en een langdurende hypnotische high maken MK-Ultra de ultieme 'high wiet'. Nummer 1 bij de Cannabis Cup 2003 en nummer 2 in 2004. Verwacht meer toekomstige prijzen voor deze super indica!


    Deze staat dus in een speciekuip i.p.v. in de volle grond. (Misschien plannen om te gaan verduisteren)








    Het zijn ook altijd die onderste blaadjes waar iets mee is!?





    De rest van de plantjes zet ik er later bij, ik zal ook niet bij elke update alle plantjes behandelen. Als bijvoorbeeld 1 plant gewoon goed gaat, niet veel problemen en hij gaat ook weer niet super dan zul je die minder vaak voorbij zien komen dan een probleem plantje of een top plantje.


    Daarnaast wil ik iedereen nog succes wensen met zijn of haar plantjes en dat het een mooie zomer mag worden!


    Peace


    - vlrs

    (Ik weet dat er watermarks op zitten en ja ik heb een verslag op 2 forums maar het uploaden duurt super lang dus ik hoop dat het zo mag. Ik probeer geen reclame te maken en ik zeg niet dat het ene forum beter dan het andere is, ik probeer alleen meer hulp te krijgen en meer mensen te helpen met mijn kweekverslag)
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    Re: Vlrs Buitenkweek 2013

    komt goed man met die blaadjes
    suxxes man met je chickies
    groetjes aan jan en
    kut ben vergeten hoe ze heet
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Vlrs Buitenkweek 2013

      Dat is een uitgebreid stuk! Kunnen een boel mensen van leren. Goed bezig kerel! Leuke soortjes ook, deze houd ik in de gaten!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Vlrs Buitenkweek 2013

        Ik zou je graag vertellen wat de oorzaak van de bladschade is, maar ik kan het niet.
        Ik meet niks en van tekorten weet ik ook niks. Het boeit me eigenlijk ook niet zoveel zolang de schade beperkt blijft.
        Enkele bladeren vallen af en andere komen ervoor terug, mijn visie. Zolang de hele plant niet verteert, zwart wordt of uit elkaar valt, maak ik me weinig zorgen.
        Ignorance is bliss of Lack of knowledge results in happiness.... heel simpel en doeltreffend

        Wip nog weleens weer binnen voor een kijkje!

        Comment


          #5
          Re: Vlrs Buitenkweek 2013

          ziet er puik uit schavuit

          Comment


            #6
            Re: Vlrs Buitenkweek 2013

            @poepzak2000 komt goed, die andere heet janet hahaha
            @LR2 ik hou jou ook in de gaten!
            @vale haha, zo denk ik altijd als de plant wat groter is maar als hij zo klein is maak je je toch wat eerder zorgen
            @jeweetelf1 swag


            Weer een nieuwe update, en even de foto's van een paar andere plantjes.


            Het was vandaag (eigenlijk gister, de 18e) echt super mooi weer, lekker warm lekkere zon en de plantjes hebben er zeker van genoten! Ik vind het altijd zo mooi hoe de bladeren helemaal strak zijn en niet hangen als ze zo in de volle zon staan. De plantjes gaan allemaal lekker, behalve de Sour Diesel Haze autoflower maar die is eigenlijk nooit lekker gegaan, straks meer daar over. Ik heb mijn plantjes nu voor de 2e x groei voeding en wortelstimulator gegeven en vanavond ga ik ze als het bijna donker is besproeien met vita race.


            Hier zijn dus een paar van de andere plantjes:


            Illuminati 1:


            Onbekend autoflower zaadje geplant vorig jaar en daar zaten een paar zaadjes in, illuminati leek me een grappige naam voor dit autoflowertje(?)


            Ze zien er opzich wel goed uit, de foto's zijn al 3 dagen oud (alle die ik nu post) en ze zijn in die 3 dagen al aardig gegroeid.

















            Illuminati 2:


            Zelfde verhaal als bij de andere.








            Shit ik zie net dat het al bijna kwart voor 4 is, deze man gaat eerst maar eens slapen wekker staat op 9 uur.
            Even een bonghit en dan zzzzzzzzzzzz.
            Vanavond meer!
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

            Comment


              #7
              Re: Vlrs Buitenkweek 2013

              Je foto's zijn zo'n 150K en 1024x768. Als je de resolutie nog iets verkleind naar 800x600 bijvoorbeeld worden ze nog iets kleiner.
              Dat moet toch redelijk vlot te verzenden zijn ?

              Over slakkenkorrels :

              De korrels moeten bij de toepassing goed verspreid

              Citaat uit slakkenkorrels.pdf

              Zou die bladschade misschien van rupsen kunnen zijn ?
              Ik heb precies zulke happen in de appelboom.
              Daar zaten wat rupsen van de citroenvlinder in, die hangen met een groepje met hun bek aan de rand van een blad, en eten zich zo naar het steeltje toe.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                Alles duidelijk uitgelegd. Daar hou ik van.
                En zolang ze groeien niet teveel zorgen maken.
                Ik spring zek3r nog eens binnen. Op naar die mooie zomer.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                  mooie foto's , mooie plantjes !!! veel suc6

                  Comment


                    #10
                    Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                    GODVERDEGODVERDEGODVER! Schrap de 2 Hollands Hope, 2 ??? (DIE GODVERDOMME BEIDE VROUWJTES WAREN) en de 2 illuminati autoflower maar van het lijstje. Iemand die ik persoonlijk (heel goed) ken heeft deze planten kapot gemaakt omdat hij boos op me was. Ik heb hem hiervoor hardhandig geschrapt, ALLEEN MIJN KWEEK EN MIJN HELE 9R84YFHEWUIFHI ZOMER IS WEL VERPEST. Die plantjes waren godverdomme super belangrijk voor me, in de winter begonnen met research te doen over de zaadjes, toen alles omgespit en ze met liefde laten opgroeien en nu dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit dit nu zo boos en verdrietig als wat te schrijven, heb gister gewoon de hele avond lopen janken!!!! Zonet ook nog bij de plaats delict gekeken en het doet me echt zoveel pijn om dat te zien Dus nu word het van de winter weer wiet uit de coffeeshop halen vol met voedingsstoffen in plaats van mijn lekkere biologische eigen kweek wietje! Kost me godverdomme weer zoveel honderd euro.

                    Er zat ook zo'n mooie hollands hope phenotype bij met zulke mooie lange bladeren :'(

                    ----------------------

                    Yo,

                    bedankt voor de reacties en de steun. Ik ben inmiddels al wat gecalmeerd, en zoals ik in het topic al zei had ik een een klein weekje geleden nieuwe zaadjes geplant en hier zijn er ook al een paar van boven. Nu heb ik ook nog wat gezeik met m'n ouders ( woon nog thuis, wel boven de 18 ) en weet ik niet of ik nu nog wel (zoveel) plantjes mag zetten. Maar in ieder geval, ik hou jullie op de hoogte! Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, en ik heb de 2 illuminati autoflowers ook weer gevonden hij had zet ergens neergegooid maar ik heb ze weer in de potten gedaan en ze zien er gelukkig nog goed uit. Dat is dus goed nieuws, alleen nog steeds ^#&(&*U(D van die anderen, ik zit er nog steeds mee.

                    (PS: Ik zou normaal nooit iemand met geweld behandelen, alleen als iemand aan mijn (ik beschouw m'n plantjes echt als kindjes hoor) plantjes komt dan heeft hij de verkeerde snaar te pakken)

                    Bedank!

                    ----

                    Oke plannen weer gewijzigd denk ik, ik heb nu een klein kasje van plastic gekregen. (180 meter hoog op hoogste punt, loopt schuin af naar 160 cm ofzo geloof ik, 70 cm breed en 2 meter diep) en ik had 't idee om hier nu nog 2 plantjes in te gaan scroggen. Ik heb gehoord dat je dan het beste sativa (dominante) plantjes kan gebruiken omdat deze meer vertakkingen aanmaken. Kan iemand mij ten eerste vertellen of dit een goed idee is, en ten 2e of dat laatste klopt? (Bij bubba kush van greenhouse staat ook dat hij zeer geschikt voor scrog is en dit is een indica (dominant) toch?


                    Dus dan heb ik qua selectie:


                    Bubba Kush van greenhouse
                    NY Diesel van Vision Seeds
                    Kushage van T.H. Seeds


                    En als toch indica dominat strains dan wel goed kunnen,


                    zou dan Vanilla Kush van Barneys Farm ook kunnen?


                    Bedankt!
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                    Comment


                      #11
                      Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                      auto big bang van greenhouse is wel 'n aanrader voor buiten in de volle grond
                      vandaag zaaien en over 11 weken oogsten (mits het weer wat mee zit natuurlijk), begin spetember/half september dus
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                        Altijd kut. Ik persoonlijk zou hem toch ff tegen de grond aankloppen.
                        Maar dat ben ik.
                        Succes met de rerun
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                          heb met je te doen kerel , wel heel knap dat je dan je handjes in de zak kan houden !!! respect !!!!!! veel suc6 met je kweekje , hoop dat je een goede oogst krijgt , het is je gegund man !! grtz

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          heb met je te doen kerel , wel heel knap dat je dan je handjes in de zak kan houden !!! respect !!!!!! veel suc6 met je kweekje , hoop dat je een goede oogst krijgt , het is je gegund man !! grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                            Heb ik ook zeker gedaan berry, maar dat was in eerste instantie ook al de reden dat 'ie m'n plantjes kapot had gemaakt.
                            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                            Comment


                              #15
                              Re: Vlrs Buitenkweek 2013

                              zoo, das pas een naaistreek zeg! Die zou ik eens ff heeel hard terugpakken Baksteen door zn raam met een briefje erop: "dit is pas het begin" is een mooi begin

                              Ik hoop dat je je scrognet nog vol krijgt in die tijd.

                              Comment

                              Bezig...
                              X