Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

    FF door zetten ! we komen wel kijken ! of loop je te schoffelen ?

    Comment


      #32
      Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

      Ik kom ook af en toe ff kijken hoor.

      Ik reageer helaas niet op alle topic's

      Sorry, als ik op alles zou moeten reageren, kom ik niet meer aan slapen toe
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #33
        Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

        Bedankt voor de reacties, hier een update. De planten gaan goed! Ik heb een deel van de mk-ultra (deze week) geoogst terwijl alles milky was. MK-Ultra staat bekend om haar trippy effect, en met milky trichomes krijg je dus een nog meer trippy effect. Daar hou ik echt van. Een vriend van me waar ik een x lsd mee heb gedaan had deze wiet gerookt en kreeg gelijk een lsd flashback en ging daarna bad lol. Ik vind het echt bijna binnenwiet! Ik heb een foto van een zeitak, dit zijn ongeveer de dunste toppen van de plant. De andere zijn een stuk dikker en het is allemaal erg compact! En de geur! Heerlijk! Zoet, zuur en een soort benzine geur er doorheen, wauuw heb nog nooit zulke lekker wiet geroken. De special queen #1 (en de mk-ultra ook maar die is al gefixt) zijn door de wind gespleten (omdat ze getopt waren), de special queen ligt nu dus helemaal door midden heb er wel tape op gedaan maar hij bloeit gewoon verder dus laat hem maar zo staan. Die ruikt ook heel lekker en word erg paars (MK-Ultra een beetje). Sorry dat ik zo raar typ zoals ik normaal niet typ heb net dus die mk-ultra gerookt en nog silver haze, snap echt niet meer wat ik doe dus ik ga nu de foto's erbij zetten en dan nutella eten ofzo.











        verduisteren is awesome!


        andere foto's komen later! (autohaze is niet de leukste plant)


        peace!
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          #34
          Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra

          Ziet er weer geslaagd uit hier, de rest van de foto's zie ik graag tegemoet.

          Laterzz
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #35
            Re: vlrs - Bubba Kush, NY Diesel kas-scrog, buiten HH,Special Queen #1, MK-Ultra


            [/URL



            Hier een hoofdtop van de mk ultra (volgensmij de grootste van de 8 en de onderkant mist), daarna gedroogd met bho van het knipafval (2x bho gemaakt, van de ene en de andere helft) dit was van de 2e x en had er al een klein beetje van gerookt hehe. En dan daarna nog een foto van de 1e x bho.







            Hier nog een foto van een normaal (voor normaal aan de kleine kant) topje en het laatste topje die net m'n longen is ingegaan.




            En ik kwam deze nog tegen en vond dit wel een mooie afsluiting, ookal weet ik niet zeker of dit wiet van mezelf of van de shop of dealer is.




            Peace en tot volgend jaar!
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

            Comment

            Bezig...
            X