(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #121
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    Je kan idd duidelijk het verschil zien tussen de plant met en zonder gen200.
    Het is mooi dat je het maar 1x per week hoeft te geven.
    Misschien ga ik het aanschaffen deze kweek nog, of volgende.[/QUOTE]

    Het werkt echt goed!
    De fotos,de ontwikkeling,het algemeen bewijst zich al genoeg.
    Dat gen 200 echt waar voor zijn geld terugeeft.
    Dit is ook het geheim wat je ziet bij binnenteelten met extreem mega dikke toppen.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
    Ik ben heel blij Staf, enne dit soort problemen wil ik niet meer zien hoor....
    Escargot, vergeet niet dat ze de 8 en 6 a 6 en halve week zijn.

    Kijk eens op het forum hier van buitenkwekers,
    Die begonne veel en veel vroeger en menig een ben ik al voorbij gegaan.
    Op een paar enkelingen na.

    Ik vind dat ik mooi op schema lig,en zoals het eruitziet.
    Is mijn doel geslaagd.
    Nu gaan we voor het echte werk de bloemen :p

    Staff

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #122
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Zo,weer een kleine update.

      Het probleem heeft wat sporen nagelaten helaas,maar het is erger meer geworden gelukkig,het is gebleven bij wat het was.
      toch hoop ik dat ik dit spoor kan laten verdwijnen,en dat het ook bij trekt iemand een idee???

      ook heb ik de ph wat terug geschroefd na 5.9 dit betekend dat het medium ph nivo uitendelijk 6.2 a 6.3 word dus mooi onder de 6.5
      en de ec, die is enkel ff op rootbastic alleen geweest ivm het ompotten,het rare is dat de planten vanplaats rondom de wortels groeien,nu alles na boven groeit..

      hier de fotos :















      Comment

      • peter18
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2013
        • 30

        #123
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        mooie plantjes,en wat bedreft die tak gewoon eraf knippen

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #124
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          Ik zou me meer zorgen gaan maken om de toppen die nog moeten komen.
          Het is eind augustus, met de 8 weken bloei (die ze minimaal nodig hebben) kom je ergens eind oktober en in het slechtste geval begin november terecht..... dat is niet de maand waarin je wilt gaan oogsten.

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #125
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            Oorspronkelijk geplaatst door vale
            Ik zou me meer zorgen gaan maken om de toppen die nog moeten komen.
            Het is eind augustus, met de 8 weken bloei (die ze minimaal nodig hebben) kom je ergens eind oktober en in het slechtste geval begin november terecht..... dat is niet de maand waarin je wilt gaan oogsten.

            daar was ik al langer bang voor vale,en me grootste angst was dit dus...
            ik heb de mogelijkheid evt om ze binnen te kunnen afbloeien,ik wouw dat het buiten haalbaar was.
            maar aangezien het weer wat gemeld is en dat de tempraturen dus snel omlaag gaan binnenkort en er veel regen te verwachten is.
            denk ik dat ik toch maar binnen verder moet gaan,buiten gaat het gewoon niet worden zoals het eruitziet.
            dit bewijst toch dat casey jones een lange groeier is ook,en ze schijt heeft aan de korte lichtdagen,want ze gaan gewoon even vrolijk alle 4 verder.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door peter18
            mooie plantjes,en wat bedreft die tak gewoon eraf knippen

            dankjewel peter18,maar de tak eraf knippen lijkt me niet zo slim ivm de wond ook,en deze vormen dus de basis voor schimmels,wat dus een grote kans verzoorzaakt dat ze meeldauw krijgt.
            dit geld ook met blad eraf plukken!
            dus een wijze les nooit doen!

            staff

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #126
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Ik ben altijd te porren voor nieuwe soorten, getuige mijn soorten die ik elk jaar zet, van de info trek ik me weinig van aan. De meeste info bij een strain zijn verkooppraatjes, tenminste als je zaden koopt.

              Tevens ben ik een groot voorstander van heel vroeg beginnen, de ervaring heeft mij geleerd dat (te) laat gezette soorten (welke dan ook) niet op tijd klaar zijn voor de oogst. Denk aan eind september, begin oktober.
              Veel later oogsten is mogelijk, de bewijzen zijn hier in mindere mate wel te vinden, maar met ons klimaat ben je dan eigenlijk gewoonweg te laat!

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #127
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                En daarom heb ik dus volgende week een niewe plek voor de dames.
                Waar het elke dag zomer en droog is
                En waar ze vrolijk in de tropen kunnen bloeien.

                Staff

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #128
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  mooi dat ze kunnen afbloeien bij jou thuis.

                  Die laatste foto is een mooie plant!

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #129
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    Dat is de jongste casey jones van het stel.
                    Maar dit is eerlijk gezegd wel de prachtigste van allemaal om te zien.
                    Deze liep ver achter maar ach de dame is zoon playboy model.
                    Uitendelijk dat de 3anderen haar niet bij houden meer haha.

                    Ik was ook met weersverwachting aan het kijken.
                    En vale tot half oktober ziet het er best goed en toch nogal zonnig allemaal uit!
                    Het ligt zowiezo allemaal tussen de 20 a 23 graden.
                    En regen valt ook mee,er was maar 1 dag met 16 graden.
                    Maar na die dag kwam het ook weer een tijd in de 20+ zone.

                    Ik ben nu echt het twijfelen....
                    Buiten toch een gok wagen en de natuur zijn werk laten doen.

                    Of de techniek van de binnen tuin der gang laten gaan?
                    Wat zouden jullie doen?
                    Zouw binnen nou meer geven kwa oogst dan buiten of?

                    Ja ik ben eigenwijs en niewschierig,en houw van uitdagingen.
                    Na mijn mening is er niks beters dan de zon.
                    Staff

                    Comment

                    • berry ryder
                      Special member
                      420 MemberLucky Member
                      • Dec 2012
                      • 2666

                      #130
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      Daar ben ik het nou eens mee eens staf.
                      Puur natuur en lekker in dat zonnetje laten.
                      Btw ik vind ze er mooi bijstaan.
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #131
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
                        Daar ben ik het nou eens mee eens staf.
                        Puur natuur en lekker in dat zonnetje laten.
                        Btw ik vind ze er mooi bijstaan.
                        Dankjewel berry ryder
                        Ja het is niet bepaald de makkelijkste plantsoort om te kweken.
                        Er komt toch wel wat bij kijken om eerlijl te zijn.

                        Ik raad deze soort geen beginners aan.
                        Maar we gaan ons best doen vandaag maar beginnen met verduisteren.

                        Staff

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #132
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                          Zolang de CJ het buiten goed blijft doen, zou ik ze staan laten.
                          Langdurige weersvoorspellingen hecht ik weinig waarde aan, soms kunnen ze het weer van gisteren niet een voorspellen. Maar het mag van mij tot de kerstdagen 20+ blijven en dan weer opnieuw

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #133
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            Wat kan ik zeggen,de overpotte dames gaan als een speer weer en het voorliggende probleem,
                            daar hebben ze kennelijk geen last van als ik dat zo zie.

                            nu ben ik negatief!
                            Want met de speer gaan, dat is de groei en niet de bloei.
                            1dame is sinds 5dagen aan het verduisteren.

                            nu heb ik niet de mogelijkheid om de rest ook te verduisteren....helaas.

                            wat kan ik nog meer zeggen, volgend jaar ga ik voor AutoFlowers!!!!!
                            ik heb geen zin meer in dat getil continu van zware potten en groten planten,en maar hopen dat ze beginnen met bloeien.
                            deze kweek heeft me al genoeg gekost.
                            kleine Autflowers ken ik buiten met bepaalde soorten en goed werkend weer 6x buiten doen in een buiten seizoen.
                            dat zijn toch 25 a 30. Wat je in een seizoen kunt doen. 5x iederes x en dat maal 6 ,25 a 30 x als je 35gram haalt per plant haalt.
                            dan heb je ong hetzelfde als de grote 5planten, alleen geen gesjouw van speciekuipen, eindeloos water, 12/12 en de rest.
                            wat er bij komt kijken

                            Comment

                            • berry ryder
                              Special member
                              420 MemberLucky Member
                              • Dec 2012
                              • 2666

                              #134
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                              Zit ik hier lekker stoned te wachten op plaatjes.
                              Moet ik weer een heel verhaal lezen. Gehehe.
                              Pics say more than words. Makker
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #135
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
                                Zit ik hier lekker stoned te wachten op plaatjes.
                                Moet ik weer een heel verhaal lezen. Gehehe.
                                Pics say more than words. Makker
                                dan zal ik speciaal voor jou nog wat foto's straks posten goed

                                staff

                                Comment

                                Bezig...