Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • timvdeng
    Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 23

    #1

    Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb gister mijn zaadjes binnen gekregen voor mijn buitenkweek.
    Ik heb autoflowers genomen omdat ik geen verlichting en dat soort dingen erop wil zetten.

    Heb voor lowryder #2 gekozen omdat die klein blijven en wel een redelijke oogst geven.

    Heb gister de 1e 3 zaadjes onder de vochtige watjes gelegt.

    De foto's zullen volgen

    Tips zijn altijd welkom

    Gr tim
  • Rollingstoner
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 114

    #2
    Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

    dan kan je enkel nog maar hopen op een extreem goede nazomer
    #puffpuffpasstuesday

    Cannatuin '13

    Comment

    • timvdeng
      Stoner
      Member
      • Jun 2013
      • 23

      #3
      Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

      Moet ik ze anders in de kas zetten? Of binnen of op de verranda? Wat raden jullie me aan.

      Comment

      • timvdeng
        Stoner
        Member
        • Jun 2013
        • 23

        #4
        Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

        De 1e 2 plantjes zijn al boven gekomen. Ze hebben het volgens mij wel goed nu in de kas zonnetje erop en het is lekker warm. Zal vandaag even fotos posten. Gr tim

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

          Lekker buiten in de zon en bij een heftige regen bui op de veranda

          Gr bella
          God was never on your side..

          Comment

          • timvdeng
            Stoner
            Member
            • Jun 2013
            • 23

            #6
            Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

            Ik kan ze dus beter op de verranda zetten? en met mooi weer gewoon in de zon bedoel je?

            Hier wat foto's

            Hier staan ze op een plankje lekker in het licht



            En de plantjes





            Het waait nu erg hard buiten dus ik laat ze vandaag wel nog even in de kas staan.

            tips zijn altijd welkom!

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

              Het beste voor je planten is om ze te laten staan.. Kies dus een plek in de zon, in de wind en als het even kan uit de regen. Uit de regen is belangrijker dan in de wind, in mijn optiek. Dus die kas lijkt me een prima oplossing. Wel een raampje open houden natuurlijk
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • timvdeng
                Stoner
                Member
                • Jun 2013
                • 23

                #8
                Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                Ja zitten 4 dakramen in die ik open kan draaien. Heb ze alle 4 redelijk open. Maar dan hou ik ze gewoon in de kas staan! Raden jullie mij nog aan om ze voeding ofzo te geven?

                Comment

                • timvdeng
                  Stoner
                  Member
                  • Jun 2013
                  • 23

                  #9
                  Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                  Hier wat foto's van hoe mijn plantjes er nu bij staan van ongeveer 20dagen oud.











                  En de gene die niet goed groeit



                  Weet niet wat er met die aan de hand is, dacht eerst luis ofzo dus heb er van dat anti luis shit opgespoten maar blijkt niet egt te helpen ofzo.

                  Maar wat vinden jullie van die andere 2?

                  gr tim

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                    Staan er goed bij toch ?
                    Ze zouden wat meer licht kunnen gebruiken misschien, en wat meer aarde.
                    Die potjes zijn al niet zo groot, en er zit ook wat te weinig grond in.
                    Als ze volgeworteld zitten, kun je ze er even uit tillen (als je ze een dagje laat opdrogen blijft de kluit heel) en er extra aarde onder gooien, da's beter dan bovenop aanvullen.

                    Die ene aparte lijkt me een mongooltje.
                    Iedereen hier vind dat zielig en laat zoiets staan, ik flikker ze in de kliko.
                    Geduld, geduld..ze gaan niet zo hard, maar ze zullen er wel komen eh..
                    Rustig met water..
                    Succes.

                    (Als je hier op dat icoontje met boompje klikt, kun je je foto's hier uploaden, dan staan ze niet op een vreemde site)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • timvdeng
                      Stoner
                      Member
                      • Jun 2013
                      • 23

                      #11
                      Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                      Bij 1 plantje van mij komen er al witte haartjes uit, klopt dat wel?

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                        Yep..
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • timvdeng
                          Stoner
                          Member
                          • Jun 2013
                          • 23

                          #13
                          Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                          Wat betekend dat? En is het niet erg vroeg?

                          Comment

                          • BRR
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2013
                            • 83

                            #14
                            Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                            Dat betekend dat ze in bloei schiet en ja als ik zo naar je plantjes van 1 week geleden kijk is dat best vroeg mja, niks aan te doen tenzij je meer licht wilt geven ofzo.
                            Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: Begin buitenkweek Autoflowers lowryder #2

                              Kan ook gewoon voorbloei zijn.
                              Als je wat foto's maakt is het duidelijker.
                              Die met de witte haartjes zijn in ieder geval de vrouwen, da's positief.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...