Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: the balconia flowers

    De planten hebben een goed zonnetje gehad en de aarde is vrij droog, ze hebben behoefte aan de hp-terra en de canna pk, de 5e week bloei gaat van start.
    Die hebben ze gekregen en de pk ga ik een weekje geven om even lekker die topjes op te peppen. Ze zijn al vrij compact van zichzelf dus huppekee.
    autokweekje juli 2013 052.jpg autokweekje juli 2013 053.jpg autokweekje juli 2013 054.jpgAuto Himalayan-Blueberry-Diesel, van zaad tot oogst 10-12 weken.

    Kruising Diesel Ryder x (Auto Blueberry x Nepal Indica)
    autokweekje juli 2013 055.jpg kleine plantjes, maar prachtige geurige topjes en de gevleugelden die even een landing maken

    plakken er meteen aan vast. Die leren het wel af om de hippie's wietjes te inspecteren, haha
    De topic is misschien te laat gestart, maar er zijn 4 zaailingen in opkomst die het gat gaan opvullen
    van de afgeschreven kerels en er volgen van de week meer kiempjes want het zijn reguliere zaden.
    Dat wordt spannend want eind oktober zijn we 12 weken verder
    Laterz en groen als grassde hippie
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #17
      Re: the balconia flowers

      Ik kwam ff spieken, ziet er lekker uit Hip, en dan dat leuke kleine grut er bij, zal morgen ook eens een groepsfoto maken.
      Dat kleine grut heeft ook nog een ruim maandje voor de groei.
      Pak de agenda er maar bij, kunnen we een datum prikken wanneer ik de boel op kom roken

      Houd wel rekening met je koffie voorraad, drink ik liters van en dan uitsluitend fair trade.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #18
        Re: the balconia flowers

        Hahahaha R, jij bent een lolbroek Had 10 afjes, zijn er nog maar 3 over. Daar hoop ik toch zo'n 20 gram per plant af te halen,
        dus zoveel is het niet. Neem een aantal dozen goeie franse wijn mee en een rokertje uit France om ook eens te proeven, hehe

        grtz
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #19
          Re: the balconia flowers

          Ja zo hoort het he, beter een verre vriend dan een goeie buur
          Komt tip top in orde, ik neem wat van die Franse sulfaat troep mee
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #20
            Re: the balconia flowers

            Wat is sulfaat troep, je bedoelt die hasjies die in dat gekleurde papier zitten
            Last edited by de oerhippie; 30 July 2013, 22:34. Reden: ander regeltje
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #21
              Re: the balconia flowers

              Wijn voor de export verrijkt met sulfiet, anders zou het klimaat verschil een te grote schok geven.
              Ook wordt er wel zwavel aan toegevoegd.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #22
                Re: the balconia flowers

                Ha die Oerhippie, lekkere plantjes man, ik plaats mn hoekbank ertussen !

                Comment


                  #23
                  Re: the balconia flowers

                  Gaap, Reuben komt van zijn opblaasmatrasje af, krabt zich even aan zijn ballen, kijkt wat versuft om zich heen, huh, het terras van de Hip???
                  En wat ruikt het lekker..
                  Hebben we nu werkelijk al die Franse wijn opgezopen gisteravond???
                  Trouwens sterk spul, geef me de volgende keer iets lichters Hip, dit spul zijn we niet gewent in Frankrijk.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #24
                    Re: the balconia flowers

                    Thanks Smokezaza, kom maar op met die hoekbank, die staat

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Yepp RM, dat was effe doorzakke...pff
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      #25
                      Re: the balconia flowers

                      De auto-hy-blue-diesel hebben maandag hun eerste slok cannapk gehad met de nodige HPterra.
                      Hittegolfje 2 daagjes en dan kunnen ze lekker drinken.
                      De zaailingen staan lekker te wiebelen in de zaaigrond, druppie water erbij, ze gaan over een weekje
                      of zo geloven aan de HPwortelstiem en een lichte dosis HPterra, de zaaigrond bevat haast geen
                      voedingsstoffen.
                      Van de laatste 2 kiempjes vormt zich 1tje een klein worteltje in de zaai
                      De nieuwe zaden komen eraan, van dezelfde breeder of course, ook indica genen.
                      Thanks HJM
                      Okee manne, we zien mekaar laters, time to snurkk
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        #26
                        Re: the balconia flowers

                        Nooit ene stuiver gewonnen in een lotto (ja 20piekies), maar hier op JD is het meteen prijs, de 2e nogwel.
                        Wil even bedanken voor de felicitaties en de Berry Ryder, die wel een goeie prijs
                        verdient op zijn aflopende topic van Spliff, laten we hem een steuntje in de rug geven!!
                        Prachtige pics..oke verslag...
                        De hippie krijgt bezoek van weer een lekkere zak rookwaar zolang de afjes nog niet tussen de blauwe smoking belanden,
                        dus een uppie volgt, laters weer
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #27
                          Re: the balconia flowers

                          Heb nou nog meer zaden besteld ? hehe

                          Wat is eigelijk het verschil tussen Plagron en de cana producten, valt me op dat er meer de Cana producten zo gebruiken.
                          Iig mijn hoekbank staat en kom maar op met die heerlijke pics.

                          Kort nog over Berry Ryder en z'n balkon, super verslag en inspiratie !

                          Morgen ................eigelijk vandaag al , dikke 35 graden opkomst, lekker lekker lekker !!!

                          Comment


                            #28
                            Re: the balconia flowers

                            Moguh Hip,

                            Ik heb een goede Franse conversatie gehad met moedertje Zon, ze was redelijk en beloofde deze week even flink op jouw balkon te schijnen.
                            Ze heeft altijd een zwak gehad voor het zachte, muzikale accent in deze taal.
                            Hoop dat het werkt.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #29
                              Re: the balconia flowers

                              Ja Smokeza, nog meer, het zijn reguliere... de ahbd zaden waren op, laatste 4 staan al lekker te wiebelen en gaan hun 7e dag in.
                              De nieuwe zaden zijn vandaag binnengekomen, hiervan gaan er zeker een aantal vanavond of morgen tussen de watten, de laaste
                              run want het is zo weer half/eind oktober. De nieuwe zaden komen ook van AQS net als de auto himalayan blueberry diesel, deze
                              keer is het de Autoflowermix, een speciale met verschillende smaakjes?!.. toch AQS?
                              Denk dat Canna een betere naam heeft dmv mond op mond reclame, maar Plagron staat toch ook als een huis?
                              Yepp, de Berry heeft een dikke vette puim van mij gekregen, en laat hem maar genieten van zijn Benjamin die nu in de droogkast ligt
                              Enkele haartjes gespot van grootste van het stel, waarschijnlijk Auto aksnow die ik ook voor een man aanzag, maar mn twijfels dus
                              ik heb haar? gehouden. Hier de pics;

                              autokweekje juli 2013 065.jpgautokweekje juli 2013 063.jpgautokweekje juli 2013 066.jpg, das toch weer een lekker rokertje die overblijft, hehe

                              Monsieur Escargot, nieuwe naam? Bedankt voor je conversatie, wil dit jaar eens goed afsluiten, heb afelopen jaren alleen
                              maar van die nepstekkeboeren gehad en gaf ze hier en daar maar een slok voeding, nu wijzer geworden dankzij ,
                              thanks iedereen waar ik wat van opgestoken heb en nog zal opsteken,hehe
                              Laters, hippie heeft vakantie dus je ziet hem aankomende week wat vaker voorbij komen, grtzzz
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                #30
                                Re: the balconia flowers

                                Ja ik was zo onder de indruk van die slakken aanval, ik dacht deze fobie moet ik vanaf, mezelf aanpassen dus.
                                Dat deed ik vroeger dus nooit.

                                Nee hoor, toenik op dit forum kwam, dacht ik alleen een beetje info te zoeken, niet zo actief te ouwehoeren
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X