Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: the balconia flowers

    Ja ik vind het ook tijd voor een Update hier, maar zo als gewoonlijk Hip is stoned......
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #77
      Re: the balconia flowers

      Helemaal mee eens Escar....Ik zit hier ook op mijn puntje van me stoel

      Comment


        #78
        Re: the balconia flowers

        Ha die manne, de hippie geeft weer eens een update, goed doorgezakt deze vakantieweek en we beginnen maar met de 3 Ahbd's die nu einde week 6 bloei staan.
        Van deze week 7 augustus 2013 overgegaan op alleen 2 weekjes water om eens even lekker door te spoelen. Daarna lekker drogen, er zit niet echt veel aan topjes
        aan deze 3, hoop op een kleine 60 gram. Hier komen ze.

        autokweekje juli 2013 097.jpgautokweekje juli 2013 098.jpgautokweekje juli 2013 099.jpgautokweekje juli 2013 100.jpggroepsfotootje en dan de 3 Ahbd's apart.
        Nu even over de grootste van het stel, de Auto AKsnow die volgens mij toch een kruising is van de AAKsnow x Danisch Passion.
        Ze ziet er goed uit, maar de voorbloei wil nog niet echt doorkomen, hier en daar wat haartjes dus. Dit is haar nu.

        autokweekje juli 2013 102.jpgautokweekje juli 2013 103.jpgautokweekje juli 2013 094.jpgautokweekje juli 2013 101.jpg en over +- 35 dagen laten ze hun balletjes zien,
        mij benieuwen hoeveel man en vrouw, natuurlijk, geduld dus.
        Heb 3 zaailingen Autoflowermix buiten staan en zien er frisjes uit, en binnen is nog 1tje opgekomen.
        Daar staan ze.

        autokweekje juli 2013 104.jpgautokweekje juli 2013 105.jpg
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #79
          Re: the balconia flowers

          Woow, mooie plantjes. Ja ik ben 100% tevreden Hippie. No doubt about it.. Toch eens een ander vraagje, heb je ook wel eens met andere voeding gewerkt dan HP terra.
          Heb zelf alleen nog met HP terra gewerkt. Krijg de impressie dat HP terra wel heel gezonde en vitale plantjes opleverd. Of lijkt dat maar zo? Ben er zelf wel tevreden over.

          Comment


            #80
            Re: the balconia flowers

            Vertel nu toch, Hip, wat zat er in dat pakketje, zie je niet dat we geduldig zitten te wachten, geduldig als een kind onder de kerstboom
            Ik ben niet nieuwsgierig hoor, wil alles gewoon heel graag weten.
            Verder ziet het er gelikt uit daar, maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #81
              Re: the balconia flowers

              Mooi groen allemaal makker!
              Ben ook wel benieuwd naar de inhoud van het pakje ^^.
              Ook benieuwd wat voor rokertje die kleine af'jes gaan worden

              gz

              Comment


                #82
                Re: the balconia flowers

                Hoppakee makker. Het maakt niet uit hoeveel er af komt.
                Als het maar lekker is. En je eigen wietje is je eigen wietje.
                Ze zien er iig lekker uit.
                Succes met de eerste laatste loodjes.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment


                  #83
                  Re: the balconia flowers

                  Ron; Dit is mn eerste jaar HP-terra, lijkt me geen verkeerde voeding, hiervoor altijd de Canna bloei en groei gebruikt.
                  Koos voor de HP, heb geen aparte groei en bloei meer nodig.

                  Escarg; Mijn pakketje Lotto JD ziet er als volgt uit; 5x Royal Queen Seeds feminised "Special Kush 1", 5x Kulu? reguliere
                  zaden "Blue Mistic", een vissershoedje van JD, een t-shirt van Dinachem en pen van Dinafemseeds, pakkie ongebleekte
                  JaJa lange vloei, JD aansteker+tipjes. Weet je dat ook weer

                  Thanks Bongool, we gaan zien wat voor rokertje de ahbd is, weet dat ie goed sterk is en medicinaal werkend

                  Hoi Berry, dat is wel zo, maar ze zitten vol met richomen en ruiken vrij heftig, de Autoflowermix worden groter,
                  dat gaan we meemaken. Trouwens, ik heb die kruising ook nog maar die komt later tot zn recht. Bedankt makker!
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    #84
                    Re: the balconia flowers

                    Wat ik ook al zei heb geen ervaring met andere middelen maar deze alles in 1 oplossing vind ik echt wel een uitkomst. Lekker makkelijk en qua prijs ook goed te doen.
                    Wou jou mening ff polsen voordat ik dalijk laaiend enthousiast loop door te draven. Thx.

                    Comment


                      #85
                      Re: the balconia flowers

                      Goed mijn nieuwsgierigheid is weer gevoed,
                      Leuk pakket, wel een grote paarse strik,er omheen hoop ik, dat plakband is ook maar zo saai.
                      Trouwens was het een beetje bio verantwoord, buiten de zaden dan.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #86
                        Re: the balconia flowers

                        Na een lekker BBQuutje bij een vriendin met de nodige tjes en die dikke bolknakkers is de hippie weer opgeladen
                        en heeft weer eens een paar avondkiekjes genomen, yepp we can...

                        autokweekje juli 2013 107.jpgautokweekje juli 2013 108.jpgautokweekje juli 2013 109.jpg Ahbds zijn niet zo groot, maar zullen smaken als de beste, water lusten ze nu alleen nog maar

                        autokweekje juli 2013 106.jpgautokweekje juli 2013 110.jpgdeze dame AutoAKsnow x Danisch Passion gaat prachtig, vooral die nieuwe groeischeuten,
                        hier en daar nog steeds enkele haartjes te zien
                        De kleine Ahbds en de zaailingen wilden graag ook effe in de flash, net zoals het baasje, yepp

                        autokweekje juli 2013 113.jpg ze pakken het allemaal goed op, 1 stumpertje maar je weet nooit

                        Prettig weekend en tot laters maar weer, de mazzel
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #87
                          Re: the balconia flowers

                          Ziet er allemaal gelukkig uit daar en dat stumpertje, zal gewoon een Amy Weinhouse zijn, die heb ik ook
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #88
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              #89
                              Re: the balconia flowers

                              Ik denk dat ik met mijn zaailingen een slokje teveel meegegeven heb.
                              Ze zijn een beetje geremd in de groei, ik zie geen andere optie als uitschieten van water.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                #90
                                Re: the balconia flowers

                                duurt lang voor ik de oogst kan komen oproken hier
                                maar ziet er smakelijk uit allemaal
                                ik heb niks te zeiken tot nu toe
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...
                                X