Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: the balconia flowers

    Even een kiemupdeetje, die 3 tussen de watten zit er al weer 1tje van in de zaai/stek.
    Vanmiddag een 10ltr. zak nieuwe zaai/stekgrond gehaald want er was niks meer in huis.
    De 2 kiempjes laten hun koppie al zien dus die willen licht zien, de laatste 2 zaden doen
    nog helemaal niets, kom op jullie 2 basterds
    Bij een maatje aan de pils en de nodige rooksignalen afgegeven... tiet voor een avondmaaltje.. ik zie U later
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #62
      Re: the balconia flowers

      Nou ja, je kan ook zeggen 3 down 2 to go. Die 2 krijgen faalangst als je ze zo blijft toespreken. Gaat wel goed komen, heb ook wel van die schuchtere zaadjes gehad.
      Gewoon soms bemoedigend toespreken, komen ze vanzelf uit hun holletje gekropen.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Heb trouwens een stoeltje voor je reserveerd bij mijn tentje.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-3e-week-bloei

      Comment


        #63
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #64
          Re: the balconia flowers

          Ik blijf hangen, hoop dat je dan wat meer geluk heb dit jaar dan afgelopen jaar. Hoe lang geef jij trouwens pk mee? dacht dat dit alleen in de 4e week mocht. Maar hoor al meerdere verhalen van mensen die het veel later pas gebruiken. IK nader week 4 bloei met mijn BB's gewoon starten dan of toch maar ff wachten dan. Verder denk ik dat die weckpotjes van jou wel goed gevuld gaan worden.

          Comment


            #65
            Re: the balconia flowers

            autokweekje juli 2013 088.jpgHeb nog wat barkrukken staan kerel, geef gedurende 1 week de canna pk13-14 zodanig elke keer totdat ze hun pot hebben leeggedronken, de meningen
            zijn verschillend hierover. Canna zegt 3 weken voor de oogst toevoegen, ben zelf week 5 begonnen en leg er morgen de laatste hand aan.
            Er zijn 3 autoflowermix erbij gekomen waarvan 2 direct naar buiten Dat zijn de bovenste 2 van de pic, de onderste is geknald toen ik vanavond thuis kwam, staat vannacht
            nog binnen en morgen gaat ie buiten spelen. De 2 kiempies van 2 aug. doen nog niets en heb gister er 2 bij gedaan, nog geen resultaat.
            We zullen doorgaan tot we bij het gaatje zijn... damnn..laters weer en lze
            gaatje?
            Last edited by de oerhippie; 7 August 2013, 01:15.
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #66
              Re: the balconia flowers

              Bar, wat hoor ik Bar, Franse wijn nodig ober, ik kom er aan.
              Zet ff een bezet bordje op de meest gunstige plek Hip, liefst met een mooie groene gezelschapsdame.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #67
                Re: the balconia flowers

                Goeie mogge, hier komt tie dan...
                autokweekje juli 2013 092.jpgdacht et wel, ik zeg kiemeen zaaie makkerz
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #68
                  Re: the balconia flowers

                  Duidelijk, bedankt hip. Zit zelf ook aan week 5 te denken nu. Had het etiket wel 100x verkeerd gelezen. Toch maar a minder gaan roken.
                  Nou alle voorraden zijn weer aangevuld zie ik. Dat wordt knalluh. Begint nou wel tijd te worden dat die 2 ook ff hun staartjes laten zien.

                  Comment


                    #69
                    Re: the balconia flowers

                    Potverdomme Hip, tis jouw schuld ! Ik heb door jou nu ook weer 3 autoflowers besteld hiiihaaaa! , ben dit keer gegaan voor de lowrider, aangezien ik een beetje laat ben, maar heb me door jou en mn leuke hobby over laten halen. Lachuh! Ik kan gewoon niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Alles staat klaar, ik ga ze een warme omhelsing geven als ze geleverd worden .

                    Over en uit .

                    Comment


                      #70
                      Re: the balconia flowers

                      Ronson; suc6 met de canna pk, hupsakee
                      Smokeza; Lowryder is goeie keuze, heeft een vrij korte levensduur. Als je ze hebt meteen kiemen/zaaien

                      Laters maar weer
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        #71
                        Re: the balconia flowers

                        LOL oerhippie zet de eindsprint in...

                        Oorspronkelijk geplaatst door de oerhippie View Post
                        Goeie mogge, hier komt tie dan...
                        [ATTACH=CONFIG]187700[/ATTACH]dacht et wel, ik zeg kiemeen zaaie makkerz
                        sigpic

                        Comment


                          #72
                          Re: the balconia flowers

                          hehe, ik wacht en me een ons,........zaadjes nog niet binnen bleh

                          Comment


                            #73
                            Re: the balconia flowers

                            Dat wordt rennen Hip, heb vandaag een handje zaad alsnog aan het ontkiemen gelegd.
                            Dit zullen dus denk ik geen Lowriders zijn
                            Het begon hier zo te kriebelen, toen ik jouw verslag las, ik zeg maar als het kriebelt, moet je krabben.

                            Aan de andere kant zat ik een beetje met jou mee te leven, ik zou niet willen dat je zo tegen de winter nog de enige op het forum bent
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #74
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                #75
                                Re: the balconia flowers

                                ja zo zag ik het ook, plus natuurlijk de fun van het kweken. Ik ben wel fan van de autoflowers geworden, grappig voor erbij. Ik ga der ook 1 bewaren en die wil ik gewoon hartje winter gaan kweken in mn huiskamer met een simpel lampje.
                                Kheb zelfs de groffe plannen voor aankomend jaar al bijna klaar, wat is dit verslavend zeg haha!
                                Wel leuk ook hoe iedereen zich hier aansteekt met elkaar te copieren

                                kugg kugggchzz .......... kon nie wachten, heb stiekem een topje gekapt,laten drogen............en die paar hijsen klappen er flink in lekkkeeerrrrr

                                jooo joo! smokezaza out!

                                ps: UPDATE merd alors!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X