Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

    Korting op 420shop
    Zo'n drie weken terug kreeg ik de vraag of ik een overtollig plantje wilde overnemen, het ging om een low rider die teveel was op balkon.

    Het is Nefertiti van pyramid seeds, verkregen via Growers choice.
    De topic waar ik het over had kon ik niet meer terug vinden, en daarom laat ik het hierbij!

    Ik heb wat rond gekeken en zie dat de beschrijving kwa grote en de prijzen nogal uiteen lopen.
    De grote van dit plantje vind ik wat tegenvallen, maar de bloei is goed begonnen.
    Benieuwd hoeveel groter ze nog gaat worden !


    Ter informatie: De grond waar ze instaat is voorbemeste tuinaarde, vanaf deze week krijgt
    ze gehalveerde dosis voeding van plagron in combinatie pk 13/14. In de loop van de weken
    voor ik dit weer op.


    growers choice 2.5 w.jpg


    En ze is nu inmiddels vier weken oud, in het begin had ik even mijn twijfels, ik heb iets tegen 1 vingerig en drie vingerig blad.
    Maar is ze helemaal bij getrokken ,groeit als kool, lekker dik stammetje, vertakt goed en na weken al goed duidelijk. Het is meisje.

    Last edited by SnsieNL; 4 August 2013, 16:19. Reden: bedacht
    recht is recht. krom is krom.

    #2
    Re: Onbekende autoflower van GC

    Vorig jaar voor het eerst begonnen en ook dit jaar weer met fem zaad van GC. Prima spul als je het mij vraagt. Alleen is hun eigen santa maria autoflower meer een vroege bloeier (althans dat hoop ik, staat nu 8,9 weken en nog geen bloei wel al 120cm hoog). Ze hebben ook zaad van andere partijen. De nefertiti auto komt iig van pyramid seeds.
    Waar heb je die discussies gelezen?

    Succes met je onbekende vriendin

    Comment


      #3
      Re: Onbekende autoflower van GC

      die heeft het wel naar zijn zin die bloei voeding van Growerschoice is echt super goed (tot nu toe voor mij de beste)

      Comment


        #4
        Re: Onbekende autoflower van GC

        growerschoice koopt ook veel van zn zaad in bij andere breeders, volgens mij maken ze maar een klein deel zelf.
        op zich geen probleem als het van goede breeders af komt.
        ben ook wel benieuwd waar je de pttige discussies hebt gelezen.
        plantje is er trouwens niet echt goed aan toe geloof ik.
        beetje te nat gestaan denk ik

        Comment


          #5
          Re: Onbekende autoflower van GC

          Zal op wietforum geweest zijn denk ik? Maar dat zijn van die chauvinistische sannie-shop hielenlikkers. Ik las daar ook wat over GC. De redenering kwam hier op neer: Als je als shop zelf gaat lopen breeden met zaden van een andere breeder/shop dan ben je een sukkel, maar als je herma's en van nature voorkomende bacteriemixjes duur verkoopt aan onwetende klanten dan ben je 'n held.

          Anyways; ik herken je plant niet uit de soorten die ik zelf heb staan, hij lijkt wel wat op de blue cheese auto. Maar het kan net zo goed wat anders zijn! Critical jack is het in ieder geval niet! Die zou hoger zijn!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Onbekende autoflower van GC

            Het is dus een Nefertiti van pyramid seeds


            Ik heb wat rond gekeken en zie dat de beschrijving kwa grote en de prijzen nogal uiteen lopen.
            De grote van dit plantje vind ik wat tegenvallen, maar de bloei is goed begonnen.
            Benieuwd hoeveel groter ze nog gaat worden !


            Ter informatie: De grond waar ze instaat is voorbemeste tuinaarde, vanaf deze week krijgt
            ze gehalveerde dosis voeding van plagron in combinatie pk 13/14. In de loop van de weken
            voor ik dit weer op.

            Vijf weken oud
            5 weken.jpg

            Top ontwikkeling 1 week
            5 weken top.jpg


            Verder zal ik het verloop van een eigen kruising ook delen.
            Voor de lol een top van een blueberry dame bestoven met een NYCD.
            Beide soorten vind ik voor buiten nogal zorgenkindjes, dus verwacht
            er niks van. En daarom heb ik haar Guerilla style bij een ander in de tuin gezet.
            Dit na een verzoek om een heerlijk ruikend plantje.

            Vier weken

            blueberry-nycd.jpg



            Dit is alweer bijna drie maanden geleden en zal van de week eens gaan kijken
            hoe dit mooie plantje zich heeft ontwikkeld.

            tot volgende week...
            recht is recht. krom is krom.

            Comment


              #7
              Re: Onbekende autoflower van GC

              De autoflower variant misschien met die grote? Die twee van mij werden maximaal 60 cm hoog in de volle grond. Met ~7,5 weken moeten oogsten ivm toprot. Hangt nu op zn kop, heel veel komt er niet vanaf bij mij. Plantjes kregen kleine hoofdtop en wat gemiddelde buds.

              Comment


                #8
                Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                Dat belooft niet veel goeds Er staat op de site bij deze autoflower : hoogte buiten 100 cm tot 150, schept toch verwachtingen. De mijne is ook hooguit 60 cm en de groei is eruit. Bloei daarintegen zet goed door. En als ik de plant bekijk erg weinig knipwerk . Voordeeltje wat ze bij mij heeft is dat ik d'r s,nachts binnen zet, scheelt altijd een beetje in de rot als ze weer goed kan opdrogen.

                Ik kijk het verder wel aan,ik zal eruit persen wat erin en wie weet verrast ze nog.

                Herschaalde kopie van nef 6 weken-2bl.jpgHerschaalde kopie van nef 6 weken-2bl-1.jpgHerschaalde kopie van nef 6 weken-2bl-2.jpgHerschaalde kopie van nef 6 weken-2bl-3.jpg


                En ik ben ook even gaan kijken bij de blueberry/nycd, gaat goed en ik zag de eerste bloeiverschijnselen. Deze zal eerdaags ook goed in de bloei schieten

                Herschaalde kopie van DSC03537.jpg
                recht is recht. krom is krom.

                Comment


                  #9
                  Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                  Week 7 bloei 3 weken

                  Herschaalde kopie van wk-7-3bl.jpgHerschaalde kopie van wk-7-3bl-1.jpg
                  recht is recht. krom is krom.

                  Comment


                    #10
                    Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                    Week 8 bloei 4 weken

                    Herschaalde kopie van DSC03607.jpgHerschaalde kopie van DSC03609.jpgHerschaalde kopie van DSC03615.jpg
                    recht is recht. krom is krom.

                    Comment


                      #11
                      Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                      Nice, lieve kleintjes zijn het die auto nefertiti's. Die van mij met 7,5 weken geven best een lekker wietje. Maar zoals ik zei veel ist nie. Totaal 22 gr van twee plantjes. Stonden op de guerilla.
                      Die van jou zien er goed uit, in ieder geval een stuk groener en voller dan die van mij. Nog langer in de bloei ook, wordt lekker man!!
                      Knippen is inderdaad een fluitje van een cent.
                      Succes met de laatste loodjes.
                      Last edited by JiMBR0wsKi; 25 August 2013, 19:40.

                      Comment


                        #12
                        Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                        Week 9 / 5 weken bloei
                        Dankje, JiMBR0wsK. Maar hier dreigde het bijna de verkeerde kant op te gaan . Met nog maar twee weken te gaan volgens de gebruiksaanwijzing was ik gestopt met voeding.
                        Dat uitte zich gelijk in verkleurd blad. Omdat ik de laaste weken geen voeding wil geven heb ik ze daarom overgezet in speciekuip met een palgron mix, de verkleuring is hiermee
                        gestopt. Ondanks dat ze klein is, vind ik dat toppen die eraan zitten hard gaan en erg compact aanvoelen. Ik verwacht dan ook tussen de 20 en 30 gram van deze plant.

                        Ze zou nog een week nodig hebben, maar waarschijnlijk laat ik haar langer staan. Beetje afhankelijk van het weer en hoe de plant het doet.


                        Herschaalde kopie van DSC03670.jpgHerschaalde kopie van DSC03673.jpg
                        recht is recht. krom is krom.

                        Comment


                          #13
                          Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                          Week 19 / 6 weken bloei

                          Ze is een eind klaar, de schaar gaat er nog niet in omdat ik her en der nieuwe witte hartjes zie verschijnen. Misschien niet verstandig met het slechte weer voor komende week
                          maar staat onder een afdak en kan altijd nog gaan knippen als de rot toeslaat.

                          Herschaalde kopie van nef w10-b6-1.jpgHerschaalde kopie van nef w10-b6-2.jpgHerschaalde kopie van nef w10-b6-3.jpg
                          recht is recht. krom is krom.

                          Comment


                            #14
                            Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                            Week 11 / 7 weken bloei.

                            Rot heeft toegeslagen, was te verwachten. Hoofd top om die reden grotendeels eraf, overgebleven toppen mogen niet even.

                            Herschaalde kopie van DSC03805.jpgHerschaalde kopie van DSC03813.jpgHerschaalde kopie van DSC03823.jpgHerschaalde kopie van DSC03824.jpgHerschaalde kopie van DSC03829.jpg
                            recht is recht. krom is krom.

                            Comment


                              #15
                              Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

                              Week 12 / 8 weken bloei.

                              Ze staat nog steeds, geen rot meer gevonden. Van de week gaan de toppen die klaar eraf. De top die ik eraf heb gehaald is inmiddels droog en daar is drie gram van overgebleven.
                              Als ik de overgebleven toppen optel dan ga ik de dertig gram niet halen, 20 zit dichter in de beurt. Plant is inmiddels behoorlijk gehavend, roest, slakken en wantsen, zolang dat geen invloed
                              heeft op de toppen vind ik best. Zal van de week eens gaan kijken hoe het met bleuchem/nycd gaat, beetje later bloeier, maar niet zo schimmel gevoelig dus ben benieuwd.


                              Herschaalde kopie van DSC03836.jpgHerschaalde kopie van DSC03839.jpgHerschaalde kopie van DSC03841.jpgHerschaalde kopie van DSC03842.jpgHerschaalde kopie van DSC03858.jpg
                              Last edited by SnsieNL; 22 September 2013, 11:54.
                              recht is recht. krom is krom.

                              Comment

                              Bezig...
                              X