Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

    Sure. Vandaag gaat het alleen niet meer lukken.
    Ben ik nu te laat voor.
    Maar morgen middag/avond zal het er wel opstaan
    sigpic

    Comment


      #32
      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

      Ja rustig aan, alles op je eigen tempo. Het lijkt me ook niet echt een heel ernstig probleempje. Verder gaat ie lekker

      Comment


        #33
        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

        Nah is sowieso geen probleem. Wil alleen graag weten hoe het komt en waarom het dan weer weg gaat. Ik denk zelf dat het iets met groeien te maken heeft maja.. Kben ook maar een leek op kweken... :p

        En yup, veder gaat die helemaal lekker met ze. Ze hebben het naar hun zin... Vreemd genoeg is mijn switch plantje bijna net zo ver als mijn oudste plant.. :o =]
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

          Je zult nu toch ongeveer moeten weten, waar de beste plek is voor jouw planten.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #35
            Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

            Je zou idd denken van wel ja.. Maar dat is dus niet zo... Eentje was ook iets ouder dan de andere(de blueberry met voor bloei).. Maar dat switch plantje is wel de zelfde leeftijd als de Royal dwarfs.. Maar hij groeit beter imo..
            Dus dan vraag ik me weer af..Het zijn 2 verschillende soorten, dus ze zouden dan toch ook anders moeten groeien/reageren?

            of lul ik nu maar gewoon wat?
            Last edited by SweetMango; 13 August 2013, 18:49.
            sigpic

            Comment


              #36
              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

              Nee, je zit redelijk op het goede spoor hier. Groei en bloei is vrij universeel. Grote en bossigheid heeft meer met de verhouding sativa/indica te maken.
              De ene soort wordt groter dan de andere. Dan heb je ook nog binnen een soort te doen met verschillende fenotypes, dus binnen 1 soort zitten ook weer verschillen.

              Comment


                #37
                Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                Dus we mogen aannemen dat zowel voor als achter het even goed doen? en de switcher het beter doet?
                Last edited by Escargot; 13 August 2013, 19:32.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #38
                  Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                  Hallo mede growers,

                  Tijd geleden dat ik een update heb gegeven over hoe mij plantjes er bij staan.. Nou, ze staan er goed bij hoor Het is duidelijk dat ze voor bloei hebben.
                  De oudste Blueberry die heeft wel raar laten merken dat ze in de voor bloei was..IMG-20130813-WA0008.jpg Maar ziet er wel grappig uit dus maak me niet druk.
                  Dan heb ik nog een Blueberry die in de voor bloei is.. En dan heb ik nog 1 royal dwarf in de voor bloei.. Klein beetje maar.
                  Plantjes zijn naar mij mening wel klein, maar wist dat het zou gebeuren, dus ik maak me niet zo druk.

                  Ook dacht ik dat het goed ging met het plantje dat bij me broer staat... Maar was gister langs geweest, en het bleek dus niet zo te zijn..Hij heeft een blad probleem. Ik denk zelf dat het met water te maken heeft... En dan heeft die nog wat, wat weet ik niet.. Ik zoek zo nog even het forum af misschien kan ik het daar vinden.. Maar goed, hier de foto's.

                  Oudste Blueberry:IMAG0699.jpgIMAG0702.jpg
                  Switch plantje, ook Blueberry:IMAG0700.jpgIMAG0709.jpg
                  Mvr Knak, de Royal Dwarf:IMAG0706.jpg
                  De langzaame Dwerg IMAG0710.jpg
                  En dan de gene met blad problemen:4-877E1A80-1038635-800.jpg

                  Hopen dat ze nog een beetje grooien zou leuk zijn

                  Fijne dag veder!

                  ~Escargot. Idd, die switch die doet het goed. En denk zelf dat ik bij de woonkamer meer kans ga hebben volgend jaar.
                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                    Hoe groot zijn de potten waar ze nu in staan Dad?

                    En ze schieten heus nog wel een stuk de hoogte in hoor, maak je daar geen zorgen over.

                    Let maar op, de planten zullen aan beide zijden groeien, echter ik gok op betere opbrengst aan de keukenzijde.
                    Dit heeft te maken met het avond rood in het licht.
                    We zullen het zien......
                    Waar gokken anderen op????
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      #40
                      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                      4/5L denk ik.

                      En we zullen snel zien.. Teminste snel.. Duurd nog wel ff
                      sigpic

                      Comment


                        #41
                        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                        Ga je ze nog in wat grotere potten zetten of houd je ze hier in??
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          #42
                          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                          Was ik wel van plan ja.. Alleen finacieel zat het ff niet mee deze maand.
                          Vraag me ook af of het nog wel slim is om te doen..

                          Ook heb ik zitten kijken op http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser en denk dat ik een stikstof probleem heb.. Maar misschien over heen gelezen.. Maar wat kan ik er aan doen?:o
                          Last edited by SweetMango; 15 August 2013, 19:06.
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #44
                              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                              Goed Ziet er goed uit. Ff dat laatste plantje, IK zie geen tekort ik zie een overschot. Sterker jonge plantjes zijn overgevoelig voor voeding, als ik naar je grond kijk. Zie ik een grondtype ala potgrond van de gamma. In deze potgrond zit veelste veel voeding voor jonge wietplantjes. Probeer wat voedings arme grond voor je jongen planten aan te schaffen. Kwaliteits grond van de growshop is veel beter. Begrijp nu ook je probleempje van dat geel wordende blad. Dat laatste plantje heeft geen tekort maar verbrande bladpunten. Zware tekenen van overvoeding. Hou haar in de gaten, ze zal wat achterblijven wegens dat overschot aan voeding. Ze moet wat groter gaan worden om deze voeding te verwerken. Dat is als de voeding haar niet te veel wordt. Blijf gewoon alleen watergeven. Ruim, laat ze dan weer wat droger trekken. Proberen we dat overschot er een beetje uit te spoelen. Beetje zelfde soort oplossing wat ik nu bij mijn eigen planten aan het toepassen ben

                              Comment


                                #45
                                Last edited by SweetMango; 15 August 2013, 21:23.
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X