Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

    Dan staat dat laatste plantje van je broer niet in die betere aarde die jij nu gebruikt. Potten kosten niet zo veel vooral de gewone plastic jetsers. Je zou misschien al kunnen kijken naar wat smartpotjes. Zijn wel wat duurder maar zijn echt goede dingen. De kast heeft een internetsite kan je de prijzen ff checken.

    http://www.growshop-dekast.nl/

    Comment


      #47
      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

      Nou ik heb ze over gepot naar 6,5L. ik zal later even foto's toevoegen.
      sigpic

      Comment


        #48
        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

        Nou dan heb je mooie voorgroei potten voor volgend jaar

        Je plantjes zullen het op prijs stellen.
        Echter ik zou direct op 10 of 12 Liter gegaan zijn.

        Toch een hele verbetering.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #49
          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

          M'n afjes zijn ook niet zo groot, 2x 5ltr. en 1x 10ltr. Die in de 10 is wat molliger als de 2x5 maar niet de langste. Voor de Dwarf
          zijn potten vanaf 5 tm 10 ltr. voldoende. De blueberry zal wat groter worden, tot 12ltr. meer dan zat. Probeer de Hy-Pro terra
          eens als voeding, wat groei en goed voor een mooie bloei, 2 in 1. Betaalde 7 euro 90, das goedkoper menig groei en bloeivoeding
          als je krap bij kas zit. Zak Plagron light-mix 50ltr. 6 euro 20. Kom maar op met je nieuwe pics van je afjes in de 6.5 ltrs, ze staan
          dr meteen wat stoerder bij tochhou ze groen en laat ze knalle
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            #50
            Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

            Ik sluit me aan bij Hippie, als je hypro terra koopt hebt je iets voor groei en bloei ik en hippie zijn uiterst te vrede over dit middel. En nog goed betaalbaar ook.
            Ik gebruik het als basisvoeding. Heb je nog de optie om topboosters te gebruiken zonder dat het mekaar bijt. Goed spul. Nou ben benieuwd hoe de dames hun nieuwe schoenen vinden.

            Comment


              #51
              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

              ~ Hippie, Bedankt. Ik wou al gaan vragen welke ik het beste kan gebruiken. Dus kga die nog halen.
              En ik gebruik zelf Royal bio batmix. En omdat ik bang was voor overvoeding, heb ik de aarde gemixed met stek en zaai grond.. Zal wel niet veel uit maken, maar dat zien we dan wel.

              Zo'n 3 uur geleden heb ik ze over gepot.Alles is goed gegaan. Maar wat kan ik gaan verwachten de komende dagen? En waar moet ik vooral op letten?

              Switch plantje(Blueberry):IMAG0712.jpg
              Royal dwarf(knak plantje):IMAG0713.jpg
              Royal dwarf, de wat trage version...IMAG0714.jpg

              En wanner die kan ik het beste die voeding hypo terra gebruiken?

              Alvast bedankt, en fijne avond!
              Last edited by SweetMango; 16 August 2013, 18:58.
              sigpic

              Comment


                #52
                Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                Als de voeding uit je aarde weg aan het trekken is. De plant gaat signalen geven dat ze honger krijgt dan. Dan kan je terra uit de kast gaan trekken. Je kan ook kijken voor hoe lang je aarde bemest is en dan halverwege al heel lichtjes 50% gaan bijvoeden om je uitputting een beetje te gaan opvangen. Maar dan ben je al weer wat kweekjes verder. Laat eerst die batmix zijn werk maar doen, zal zeker voor de eerste weken nog wel voeding bevatten. Ziet er verder keurig uit Smokin.

                Comment


                  #53
                  Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                  Jups, ziet er gelikt uit.

                  Is ongeveer de zelfde taille als mijn tweede ronde, dus we gaan gelijk op.

                  Succes,

                  Reuben
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #54
                    Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                    Hallo mensen,

                    Paar dagen terug heb ik ze over gepot(dik een week maja). En ze vinden het heerlijk.
                    Zijn wel wat dingen gebeurt, zo als dat 1 plantje weer gevallen is.. Niet een mens zijn fout, maar mijn kat!
                    Maja afijn. Is weer goed gekomen dus maak mij niet druk. 3 Dagen terug ging ik kijken of ik water moest geven bij me oudste blueberry, 3 wortels kapot gemaakt Maar blijkt ze niet erg te vinden. Want ze is in een keer naar boven geschoten.

                    Mijn kleinste Royal Dwarf, lijkt heel erg te strekken. Maar ik weet niet of dit nog wel kan in dit stadium?

                    Maja, de foto's. Daar doen we het voor toch?
                    Oudste blueberry met voorbloei(?)IMAG0732.jpgIMAG0730.jpgIMAG0731.jpg
                    Switch plantje. (blueberry)IMAG0733.jpg
                    Knak plantje. (Royal Dwarf)(met voorbloei?)IMAG0727.jpgIMAG0729.jpgIMAG0728.jpg
                    Traage Dwarf.. IMAG0735.jpgIMAG0736.jpg Ik vind het lijken op dat ze strekt. Is dit waar of verbeeld ik het me gewoon? kvind dat steeltje veel langer dan bij de andere plantjes.

                    Bedankt voor de tip van de grotere potten :p
                    Fijne avond heren/dames.

                    ~Alain
                    sigpic

                    Comment


                      #55
                      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                      nu wil ik toch weten waar staan al de planten..

                      En ja de voorbloei zit er goed in.

                      Ook het strekken heb je een gelijk in. (waar staat deze plant)?

                      voor mij is strekken als er tussen de internodes 6 centimeter of meer ruimte zit.

                      Trouwens dit is geen strekken, denk ik, omdat de volgende internode wel normaal opvolgt.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #56
                        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                        Blueberry staat bij de woonkamer.

                        2 royal dwarfs staan bij de keuken balkon.

                        En dan strekt die volgens jou. Want der zit ong 7 cm tussen.
                        Kan dit komen vanwege de grotere pot? en omdat ik hem best laag heb zitten vergeleken met de andere plantjes.
                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                          Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                          Blueberry staat bij de woonkamer.

                          2 royal dwarfs staan bij de keuken balkon.

                          En dan strekt die volgens jou. Want der zit ong 7 cm tussen.
                          Kan dit komen vanwege de grotere pot? en omdat ik hem best laag heb zitten vergeleken met de andere plantjes.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #58
                            Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                            Het is gewoon een periodieke groeistuip geweest.


                            Dan heeft zij echt wel voldoende licht daar.
                            Ah leer momentje dus, volgende keer echt wat hoger zetten. Hij is namelijk zo gaan strekken na dat ik hem over had gepot. En toen zat die met zijn bladeren bij de rand van mij pot of iets er onder. Dus denk dat het daar aan licht..

                            Maar.. Moet ik hem nu gaan verstevigen ofzo?
                            sigpic

                            Comment


                              #59
                              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                              Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                              Ah leer momentje dus, volgende keer echt wat hoger zetten. Hij is namelijk zo gaan strekken na dat ik hem over had gepot. En toen zat die met zijn bladeren bij de rand van mij pot of iets er onder. Dus denk dat het daar aan licht..

                              Maar.. Moet ik hem nu gaan verstevigen ofzo?
                              Nee een plant nooit verstevigen, zemoet het maar fijntjes zelf leren.

                              Met verstevigen krijg je een luie, futloze plant die aan het eind haar eigen toppen niet kan dragen.

                              Er zijn natuurlijk uitzonderingen echter daar heb jij geen last van.

                              Die stam wordt vanzelf dikker en als ze nog een beetje groeit, zie je er helemaal niks meer van.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                #60
                                Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                                Goed ik wil beschuit met rose muisjes...Die zijn in de bloei geschoten.. Gefeliciteerd.
                                En kijk uit met die kat he, ik ken katten die heel graag hun tanden in wietplantjes willen zetten. Geef ze eens ongelijk.
                                Vind je dwarf idd behoorlijk aan het strekken, maar wat Roll Up ook al zei, buiten gaan die dwarfjes waarschijnlijk een stukkie groter worden dan binnen.
                                Verder gaat ie lekker man....Houden zo

                                Comment

                                Bezig...
                                X