Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

    Let op: afharden gebeurt meestal om ze de kou te laten verdragen. Met een warme UV lamp, weet ik niet of dat goed werkt
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #17
      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

      Oke dat heb ik me laten vertellen. Maar ga die gezichtbruiner toch laten zitten. Doe ze gewoon eerst rustig in de schaduw.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #18
        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

        Wat een weer vandaag zeg. Begint wel te kriebelen.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #19
          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

          succes chemiel!!!!
          ja inderdaad bij mij is t feest al begonnen
          maarja t echte werk begint pas in mei...
          kan wel eerder maar boeie jongens t komt allemaal wel goed
          groetjes
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • Wietefras
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 4374

            #20
            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

            Zo ben ik vorig jaar ook flink nat gegaan. Planten buiten gezet toen het mooi weer was en toen is het de hele maand mei k u t weer geweest. Gelukkig ging dat om groenteplanten

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #21
              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

              Ik wacht voor de zekerheid nog wel even. Kijken wat het weer gaat doen. B)
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • thugz
                Amazing Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4284

                #22
                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                ik ben al bijna 2w bezig
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #23
                  Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                  succes thugz B)
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • chemmie
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1535

                    #24
                    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                    Nog een maandje tik tak........
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment

                    • twelvebarblues
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 203

                      #25
                      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                      Wat een geduld Chemiel!
                      April wordt goed.... knal er ook wat erin deze week!
                      Vanaf wanneer geef je de Brandnetel thee?
                      Toen je daarover schreef, dacht ik dat de Brandnetels pas
                      vanaf +/- eind Mei Top zijn..... maar ik heb ze vandaag toevallig al gespot..
                      Ga ik ook wat van gieten....
                      Succes met de Grow !

                      Comment

                      • de oerhippie
                        Ultra Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 2132

                        #26
                        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                        Chemmie, ben je namelijk niet te vroeg begonnen met je topic?

                        Wil graag zaad, aarde, potten en zaailingen op de foto zien ...

                        Hippie wietsmiley ffwachte....gif...
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #27
                          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                          Speciaal voor hip

                          Zaad, aarde, potten en zaailingen (baslilicum)

                          DSC_0205.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          De weersvooruitzichten zien er goed uit!!! Denk dat ik sneller ga beginnen dan gedacht!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #28
                            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                            De 1e 2 Sweet mango's liggen te ontkiemen! Deze worden samen met de Blue medi kush in autopots geplaatst die ik opkweek voor de Spliff Seeds Contest (Zie dit topic) http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Blue-Medi-Kush

                            Later zal hieraan de Red Escape van Omni Seeds aan toegevoegd worden. Deze zal op coco's opgekweekt worden. Stay tuned. Pictures soon
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • chemmie
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1535

                              #29
                              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                              De 1e 2 sweet mango autoflowers zijn boven samen met 2 blue medi kush's van spliff seeds die in het contestforum aan bod komen. Later zal ieg de red escape hier nog aan toegevoegd worden. En ik moet nog een selectie maken voor welke planten in de kas gezet gaan worden. Het is begonnen! Mijn 2e buitenkweek.

                              DSC_0001.jpg DSC_0002.jpg
                              Last edited by chemmie; 21 July 2014, 19:49.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #30
                                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                                2 sweet mango autoflowers nu een weekje oud. Hebben nu 2 keer water gekregen met wortelstimulator van Bio Bizz.
                                Morgen maar weer een keer en over een dikke week mogen ze de autopots in.
                                DSC_0071.jpg

                                (thumbnail zijn 2 blue medi kush's voor de spliff seeds contest (zie ander topic)
                                Attached Files
                                Last edited by chemmie; 1 June 2014, 15:14.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...