Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ilikebigbuds
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 549

    #151
    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

    ziet er smakelijk uit
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment

    • JacktheBass
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2013
      • 780

      #152
      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

      @chemiel: mijn Mango kan je vinden in m'n Autofiles-verslag (zie handtekening), de mijne ruikt ook zo heerlijk zoet!
      ziet er heel smakelijk uit! Enjoy the Mango!
      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
      Jack Herer in scrog
      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #153
        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

        Hier nog even berichtje over de planten die ik bij een maat achter huis had staan. 4 van de 5 zijn man geworden... Dus niet echt een 1e goede ervaring met regulier zaad... Pech gehad dus... De enige die over is gebleven is Arne's deep passion. Foto komt later

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ben er net achtergekomen dat de foxtailachtige bloeivoerming op 1 van de mango's gewoon 2e internode bloei was!! Gelukkig heb ik die 2e internode bloei niet uitlaten bloeien en ben ik gewoon op de trychomen van de 1e lichting bloemen afgegaan.

        Moet een goed teken zijn als ik zo lees?
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • chemmie
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2013
          • 1535

          #154
          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

          De 1e sweet mango is gewogen. Deze heeft in totaal (met de eerder geoogste top erbij) een opbrengst van 42 gram puur rookbare toppen!!!... D Ook ben ik aan deze plant wat verloren aan rot. Dus had nog meer kunnen zijn als het de laatste dagen niet zon kutweer was geweest. Zwaar tevreden met dit wietje en wat een opbrengst voor een autoflower! Supertevreden.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #155
            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

            Nice man, mooie kweek, mooie plaatjes en een lekkere oogst. Laat het smaken kerel!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #156
              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

              Goed gedaan Chemiel, jij kan gaan genieten van een dikke !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #157
                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                Thx mensen, Nu de 2 mango's geoogst zijn heb ik een nieuwe favoriet en das de Fast Amnesia. Wat een prachtige slanke plant... Ontzettend fruitige lucht komt van deze... Als je een top tussen je vingers pakt blijft er echt een laagje olie achtig iets op je vingers achter. Denk dat ik met deze plant ook wel tegen de 40 gram ga halen. Maar das nog even afwachten. Kan niet anders dan dat dit een ontzettend sterk en smaakvol wietje gaat worden! Nog even spoelen en dan mag daar ook de schaar in.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #158
                  Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                  De 2e sweet mango, mijn favoriete pheno is inmiddels gewogen en ligt ook in de wekpot! Wat een prachtig wietje is dit geworden!

                  Het resultaat van mijn 1e 2 geoogste buitenplant dit jaar

                  DSC_0015.jpg DSC_0016.jpg

                  Tussenstand voor dit seizoen Beiden zijn Sweet mango maar toch beiden net even anders.
                  DSC_0022.jpg

                  De Fast Amnesia en de autowhite zijn binnenkort aan de beurt
                  Last edited by chemmie; 3 September 2014, 20:32.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • thugz
                    Amazing Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4284

                    #159
                    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                    Ziet er lekker uit. Laat ze je smaken.

                    Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment

                    • Wietefras
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 4374

                      #160
                      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                      Lekker man. Rook ze!

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment

                      • Bossman
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2014
                        • 433

                        #161
                        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                        Have fun
                        - Fast Bud
                        - Royal Dwarf Auto
                        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                        Comment

                        • JacktheBass
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2013
                          • 780

                          #162
                          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                          Nice Chemiel, ziet er lekker uit! Laat het je smaken
                          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                          Jack Herer in scrog
                          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #163
                            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                            Na lang nadenken over hoe ik de smaak/geur kan omschrijven van de 2e sweet mango is het me dan eindelijk gelukt om met een omschrijving te komen die goed in de buurt komt...

                            Yoghurt met fruit en witte chocola met op de achtergrond een dennenhars lucht... Superstoned toen ik er op kwam, maar was echt een eureka moment. Dit komt echt in de buurt.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • thugz
                              Amazing Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4284

                              #164
                              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                              Hahahaha.

                              Lig bijna strike van het lachen leuke omschrijving. Hehe

                              Thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #165
                                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                                Wheheheh same here toen ik er op kwam. echt wtf. Maar het omschrijft de geur echt goed. Vooral de yoghurt was de ontbrekende factor. Gelijk inspiratie op kunnen doen voor ontbijt hahaha. Maar dan vervang ik de dennenhars voor honing.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...