Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag (2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweekverslag (2014)

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Na mijn eerste topic (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ng-buitenkweek) begin
    ik met mijn aller eerste buitenkweek.
    Ondanks het nog geen tijd is om te beginnen heb ik toch alvast wat spulletjes gehaald.

    -Zaai en steengrond
    -1 liter potjes
    -14 liter potjes


    Omdat ze bij de Ranzijn niet alles hebben moet ik wat dingetjes gaan bestellen en bij de crowshop halen in Alkmaar.

    -Vleermuizenmest
    -Vergelijkbaar middel als Alga bloei 1 liter Plagron (bij de growshop in Alkmaar)
    -Vergelijkbaar aarde als Plagron Royalmix 50 liter (bij de growshop in Alkmaar)
    -White Rhino feminized
    .............................................................................................................................................................................................................


    Als ik de spullen binnen heb zal ik weer foto's plaatsen en laat alles weten wat ik doe!

    Oja...Als iemand een vergelijkbaar wietje weet als Silver Haze voor outdoor in Nederland?
    let me know

    Laterz

    #2
    Re: Eerste kweekverslag (2014)

    silver haze autoflower? Zijn verschillende zaken die ze verkopen. Gewone SH of SSH moet je verduisteren, maar dat is een pokkewerk.
    Als dit je eerste kweek wordt, neem dan gewone potgrond en biovoeding uit het tuincentrum. Met vloeibare voeding kan 1x teveel geven al je planten om zeep helpen. Zelf weten natuurlijk, maar vaak is het zelfs goedkoper.
    Just my two pence!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweekverslag (2014)

      kraaienwinkel
      nee grapje hoor pik succes met je kweek
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweekverslag (2014)

        Yoyo,

        Ik ga dan maar voor 3x de Double White sweet Seeds.
        Goed idee?
        En anders de Easy Bud (gefeminiseerd),The Church (gefeminiseerd),

        Ik hoor graag jullie mening!

        Laterz

        Comment


          #5
          Last edited by aaron500; 1 March 2014, 20:14.

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweekverslag (2014)

            Hoi en welkom,
            Afjes hebben idd niet teveel aan voeding nodig, al zou ik ze ,als het nodig is, wat bijvoeden. (komt alleen maar ten goede van je eindresultaat, als je het correct gebruikt natuurlijk)

            Easy bud, rookt lekker maar ik had er niet veel aan, was de smaak rap beu, maar ieders smaak verschilt natuurlijk
            Bekijk zeker eens de verslagjes van Berry Ryder en QnQ en Gamm en ..................; lezen is de boodschap
            Grtz en succes met je kweek !!!
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweekverslag (2014)

              Yo Reiko,

              Bedankt voor je helpende reactie!
              Het verslag Berry ryder vond ik persoonlijk erg fijn vanwege zijn duidelijke stappen en uitleg.
              Helaas had ie nog maar 1 plant over...

              terugkomend op het onderwerp,
              Het lijkt me een prima plantje voor de buitenkweek en lijkt niet al te moeilijk te zijn
              voor mij, Maar het leek wel een hele kleine opbrengst te hebben...
              Hoe groot schat jij mijn opbrengst bij 3 planten?

              Ps. Is dit ruim genoeg? (over de zon hoef je je niet druk te maken want dat is er genoeg in de zomer op deze twee plekken)

              foto 1 kopie.JPGfoto 2-2.JPG


              Bedankt!
              Laterz



              Comment


                #8
                Re: Eerste kweekverslag (2014)

                Ruimte zat, maar bij die ene plek wel veel buren die mee kunnen kijken! Ik zou er mee oppassen! Is nooit leuk als oom agent opeens voor de deur staat of dat je wakker word en alleen je pot staat er nog omdat je buurjongens het wel makkelijk vonden. Greetz, xslt66x ps ik zou dus voor die binnenplaats gaan, al vraag ik me af hoelang je daar zon hebt met al die muren eromheen.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweekverslag (2014)

                  Yo Xslt66x,

                  Dacht ik persoonlijk ook al aan vanwege de zelfde redenen.
                  Op de tafel schijnt er vanaf 11 uur s'ochtends tot 6 uur s'avonds zon.

                  Genoeg toch?

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweekverslag (2014)

                    Hallo allemaal,

                    Na een tijd weggeweest te zijn wou ik toch weer ffies wat plaatsen.

                    In mijn vorige post liet ik weten dat ik voor de Double White Sweet seeds had gekozen, maar dat
                    wordt hoogstwaarschijnlijk deze http://www.dutch-headshop.com/nl/whi...erk-p-812.html

                    Is dat wat?
                    Want ik zoek een sativa autoflower voor buiten die wat opbrengt.

                    Laterz

                    Comment

                    Bezig...
                    X