Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Maffia praktijken hier om de arme plantjes betonnen schoenen te geven

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Het ethisch besef is inderdaad ver te zoeken in dit topic..

      ...lovin' it!

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        cementwiet,gegarandeerd een bank'plakker'wietje

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Wat een gaaf ent-experiment , zou erg tof zijn als die ene aan gaat slaan
          Autoflowers 2016

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015



            Ook uit jouw brein ontsproten LR2 ?

            http://www.dailymail.co.uk/news/article-1169861/Shocked-Russian-surgeons-open-man-thought-tumour--FIR-TREE-inside-lung.html
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Als bouwvakker mis ik persoonlijk het ijzer in je recept
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Maar wat staan ze er mooi bij, zo in de tuin, tegen zo'n warme muur zeg. De ruimte ook waarvan je weet dat die over een week of drie, vier, helemaal volgegroeid is. Ik zie op een van je plantjes van die witte random puntjes op het blad. Ik zie dat bij mij ook. Wat is dat toch? Gewoon 'buiten staan en bek houwen'? Brandplekjes? Aambeien? Een moeilijke huid? Vragen, vragen.

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  @cheezemaster
                  Dat vraag ik me ook af haha.
                  Heb ook zo'n plekje op mn plantje, lijkt me niks ergs.. moedervlek fzo[emoji12]

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Comment


                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        DSCF7989.jpgDSCF7990.jpg
                        Langdurig warm en vochtig. Dan krijg je schimmel. Mooi zwart, dat is altijd slecht. Hoe behandel je dat?
                        Normaal is een beetje waterstofperoxide voldoende. Maar ik spuit het ook even in met spiritus.

                        DSCF7991.jpg
                        De helft van de potplanten zijn eenmalig behandeld met een hormoonpreparaat. Gisteren waren ze nog even groot.. Ik kan me niet voorstellen dat het zo snel effect heeft. Maar we zullen zien wat er gebeurt.

                        DSCF7992.jpg
                        De wildebrassen

                        DSCF7993.jpg
                        White Rihanna heeft het zwaar. Ze staan vrijwel stil. Dat is gek. Misschien kijk ik te vaak.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          Naar mooie dingen kijkt men nou eenmaal graag.Dat te veel kijken herken ik
                          Maar ja zie zin 1. Mooie wildebrassen.
                          sigpic it is just a flower

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            Lekker enten, zaaien, kijken, hmmm....
                            Tis maar hoe je er zin in hebt.
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Enten, zaaien, kijken, keertje snuffelen, nog een keertje snuffelen. Zou dit dan toch powerplant zijn? Nog een keertje snuffelen. Nee, hij ruikt naar punisher. Nog een keertje aan die andere pot ruiken. Deze ruikt hetzelfde.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                DSCF8001.jpg
                                Mieren, luizen, vrouwelijk geslacht. Ik heb die groene sprietjes er afgehaald, om het een beetje duidelijk te houden. Mannelijke geslachten groeien als bolletjes, met soms zelfs duidelijke blaadjes in de oksels. Wat je hierboven ziet is vrouwelijke voorbloei, maar dan nog zonder haartjes. Die komen soms wel, en soms niet direct.
                                DSCF8002.jpg
                                Hierboven zitten die groeiene sprietjes er nog aan. Maar er is ook nog geen voorbloei.
                                DSCF7994.jpgDSCF7996.jpg
                                OMG!!!11!!!11!!! VRAATSCHADE! GAAT MIJN PLANTJE HET OVERLEVEN? PLZ ANTWOORD ZSM WANT IK WEET ECHT NIET MEER WAT IK MOET DOEN! ZOU IK HEM OVERPOTTEN, OF GEWOON LATEN STAAN? EN ALS HET REGENT? GAAT DIT NOG WAT WORDEN? HOEVEEL GRAM GAAT HIER AAN KOMEN?1!!
                                Hoe zat dat ook alweer LR2?
                                Bij twijfel; niets doen.
                                Oh joh, dan doe ik even niets.
                                DSCF7997.jpg
                                Deze gaan best traag. Maar als ik mijn geheugen moet geloven, dan is dat een beetje WR#2 eigen. Tot ze opeens door het dak knallen. Of misschien blijven het wel dwergen.
                                Je weet het niet. Maar als je alles zou weten, dan is er geen hobby meer aan toch?
                                Wat wel duidelijk is, is dat ze dikker, leer achtiger blad aanmaken. Dat wijst op problemen.

                                DSCF7998.jpg
                                Beetje wild is niet lelijk.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X