Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Schoonmaken met alcohol, dat laten verdampen en wat er overblijft .. Ik ga eens bij de hema kijken, voordat mijn loep straks ook niet meer opengaat
    Autoflowers 2016

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Thanks guys 4 the tip
      bij het ander scoopke,kan je ook met de tijd,halve gram thc van schrapen,altijd handig in nood

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        van nood heb ik gelukkig nooit last; ik kan prima zonder blowen.
        En de voorraad die ik elk jaar aanleg krijg ik niet in een jaar op

        Maar een schone loupe is altijd fijn; daar gebruik ik lampenolie voor (lost THC op, ook handig voor je schaartjes! Alleen niet te roken natuurlijk), en vervolgens naspoelen met spiritus.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          LR2 ...dat is mijn ultieme natte droom,wiet op overschot hebben,ieder jaar en die tijd komt zeker eraan

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
            LR2 ...dat is mijn ultieme natte droom,wiet op overschot hebben,ieder jaar en die tijd komt zeker eraan
            Hahaha ben je niet de enigste
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Ik droom met jullie mee.

              Heb gisteren heel je post gelezen LR2, weer heel wat bij geleerd. Waarvoor dank.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Hr LR2,

                Erg leuk om dit verslag te lezen.
                ik wou wat meer weten over het zaadkweken en iemand gaf me de link naar jou topic.
                Je andere verslagen van ''13 en ''14 ga ik ook is even door lezen.
                Dit verslag lezen duurde me al een kleine 2 uur, dyslectie tja

                Ik ga af en toe is even lezen wat er allemaal voor mooie info hier gepost word!

                SUPER!

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Graag gedaan hoor! En voor dyslecten zijn mijn verslagen een goede oefening! Veel leeswerk met verborgen boodschappen.
                  Oefenen is de weg naar genezing, vooral voor dyslexie.

                  Terug naar de tuin:
                  Er gebeurt eigenlijk vrij weinig met dit laffe kakweer. Dus dan moet je jezelf maar vermaken. De powerplants waren versmolten, maar nadat ik de tape verwijderde zijn ze weer los geraakt. Ik zat te balen natuurlijk. Dus dit keer wat grover geschut gebruikt; opnieuw de stam geschraapt en nu met verband-klemmen (ik weet dat het een naam heeft, maar ik weet niet welke) vastgezet.
                  Ook zijn de PPP's ingegraven in de volle grond. Ze blijven gewoon lekker bij elkaar staan; ik had geen zin om ze te scheiden. En ze zitten ook nog aan elkaar vast natuurlijk..

                  Fek. Nu wilt de pc mijn geheugenkaart niet meer lezen. Iemand loopt te fucken met de drivers. Bedankt Aiptek met je goedkope chinese troep die na een week al gedateerd is!
                  Begin er niet aan jongens. Echt niet.

                  De rest van de planten staat er fleurig bij. Beetje bladproblemen door alcohol te vernevelen in de volle zon. Daar leer je weer van.
                  DSCF8107.jpg
                  Deelfoutje in de topgroei van de punisher #3. De hoofdtop is gestopt met groeien in de hoogte.
                  DSCF8109.jpg
                  Een soort fim, maar dan vanzelf.
                  DSCF8110.jpg
                  Totaalplaatje.
                  DSCF8113.jpg
                  vrouwelijke geslachtdelen, voor diegenen die het nog niet duidelijk genoeg vonden.
                  DSCF8115.jpg
                  De PPP die elkaar los hebben gelaten.
                  DSCF8116.jpg
                  klein grut
                  DSCF8117.jpg
                  klein grut.
                  DSCF8119.jpg
                  De relatiecoach.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    lekker lr2!! nog plantjes staan die onverwacht boven gekomen waren?
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Jep! Vandaag nog een halverwege de tuin uit de grond getrokken. Geen idee hoe die daar beland is..
                      De twee/drie grootste planten zijn verdwaalde P#2's (zoals stemma die had). En volgens mij zitten ze al flink aan bloeien te denken. Maar daar is het nog iets te lang licht voor.

                      De auto Punisher #2 man staat trouwens binnen, die mag een punisher #2 dame bevruchten die niet uit bloei wilt, maar ook niet begint te groeien. Die #2 is trouwens al 8 maanden in dat stadium in mijn rommelhokje. Ik vind het wel geinig. Zo precies op het randje. Het ultieme toppunt van semi-autoflower.

                      Vandaag ook gezien dat er iemand met de schoffel door de tuin is geweest. Super vriendelijk! Waardeer ik echt. Alleen alle zaailingen zijn dus mee geschoffeld. Dat is een beetje jammer. NEXT! Opnieuw dan maar! Hatsjikiedee!

                      Lekker weertje, goede vibes, sterke koffie. Het maakt allemaal niet zoveel uit als je zo ongeveer zwemt in het zaad.
                      Damn, dat klinkt echt heel verkeerd: Zwemmen in zaad.
                      Iew!

                      Which reminds me. Ik ga eens even een experimenteel middeltje tegen meeldauw testen. Joeeee toedels!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        Ja, dat schoffelen is dan jammer. Ken dat hier ook.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          Misschien moeten we maar aan permacultuur beginnen. Dan valt er niets meer te schoffelen
                          Maar dat is vrij onhandig qua voeden..

                          Ach, de zaailingen hebben toch een slechte start gehad. Het was hoe dan ook verstandig om even nieuwe te zaaien.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            hittegolf des doods! heb jij nog tips LR2?
                            Ja. Veel drinken, veel plassen, soms een kopje boullion om de zoutvoorraad aan te vullen. Tussen 2-4 uur een beetje uit de zon proberen te blijven. En goed insmeren.
                            nee, ik bedoel voor de planten!
                            De planten?! De planten die in Afghanistan +40 graden overdag en -15 's nachts krijgen? Die planten die in de volle Marokkaanse zon overleven? Die planten die in de savanne staan in Afrika? Die planten die bij een temperatuur van 33 graden en een LV van 100% in het Kashmir groeien?
                            Ja, dat is wiet toch?
                            Ja. Wat voor tips wil je hebben dan?
                            Wat ik tegen die warmte kan doen?
                            Zucht..

                            En ik vind allerlei beestjes en schimmeltjes?!
                            Wat is dit beestje? En dat beestje?
                            Dude. Echt. De buitenlucht zit vol met beestjes. Zelfs in Afghanistan, Marokko, Afrika en het Kashmir.
                            Ja, maar wat doe ik er tegen?
                            Binnen kweken.
                            Ha, super grappig vuile sarcast. Maar effe serieus..
                            Nee ik ben serieus. Wat denk je zelf? Dat je beestjes kan stoppen? Doe eens normaal jong. Laat ze gewoon lekker gaan. Alleen rupsen en slakken kun je een beetje bestrijden. De rest is onbegonnen werk. Nouja, luizen kun je ook wel verhelpen. Maar daar houdt het op.
                            Oh. Wat moet ik dan doen?!
                            Lekker een glas ranja pakken, je favoriete reggae opzetten en eens flink onderuit zakken. Die planten redden zich wel, maar als je jezelf te druk maakt dan ga je er zelf misschien aan! Don't worry, be happy enzo.
                            Maak jezelf maar druk om de belangrijke dingen in het leven. Onze plantjes hebben survivalskills van hebikjoudaar.
                            Alleen opletten dat je nu niet teveel water gaat geven. Het wordt fucking heet. En dan wil je natuurlijk zorgen dat de grond goed bevochtigd blijft. Maar laat het effe goed opdrogen, en ja, dat kan soms 3 dagen duren, zelfs met extreme temperaturen. Want hoge temperaturen + teveel water = wortelrot. Mark my words! Binnenkort in de vragensectie: waarom hangt mijn plant zo slap?
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Leuk stukkie weer

                              Hoe zit t met ontkiemen buiten als t 40 graadjes is, vraag me af of de jonkies/zaadjes dit wel aankunnen.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Hahahaha
                                Super
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X