Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Geweldig dames en heren! Erg leuk om te zien dat jullie er dit jaar (ook weer) bij zijn!

    Om eerlijk te zijn, was ik wat lomp in mijn openingspost over GC en hyseeds. Gezien mijn ervaring met beide, voornamelijk GC, kan ik wel stellen dat ze het niet slechter doen dan andere seedshops. Het stukje klantvriendelijkheid is daar zelfs groter.
    Neemt niet weg dat men over het algemeen een wenkbrauw mag optrekken bij zulke prijzen.

    Om even terug te komen op de eerst gestelde vraag hier: ik ben niet gestopt!
    DSCF7256.jpg
    Verbazingwekkend genoeg leeft ze nog.
    DSCF7257.jpg
    Beetje last van toprot, dat wel.
    DSCF7258.jpg
    Die tabak is niet kapot te krijgen, derde jaar op rij!

    DSCF7259.jpg
    Zie je? Ze leeft nog! Een beetje dan..
    DSCF7260.jpg
    Onze hond is al 8 jaar dood. Nog steeds vind je de haren overal terug.

    DSCF7262.jpg
    Blueberry staat al in knop, autoflower en een opbrengst van zeker 200 gram per pot. Mooi spul.

    Dit weekend pleur ik wat zaad de tuin in, en zien we wel wat er gebeurt. Het gaat er maar om dat ik af en toe naar buiten mag om te kijken hoe het er mee staat.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      - zie je ze leeft nog , een klein beetje dan
      - hahahahaa
      - is precies goeie grond bij u , we komen eraan , nog plaats in de tuin hahahhaa

      - Grts Amazing

      Comment


        #18
        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        goed idee,dit word een van mijn favoriete topics vermoed ik

        Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

        Comment


          #19
          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Prachtige foto's LR2!

          Bij de laatste foto moest ik even nadenken.........
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #20
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Have fun LR2

              Comment


                #22
                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Lekker hoor!
                Ik kan het toch niet laten, gezien het 'succes' van vorig jaar, om een tipje te geven (herhaling).
                Ieder jaar bemest ik de grond, en komt daar ongeveer 5-15 kilo plantmateriaal vanaf. In een monocultuur zoals de mijne, krijg je dan gebrek aan bepaalde stoffen Met name de sporenelementen. Ook zakt de grond steeds verder in. Op een bepaald moment (vaak na een jaar of 4-7) zit je met een arme grond die niets goeds kan brengen.
                Binnenkort heb ik weer wat meer vrije tijd, en ga ik terug naar vorig jaar, waar deze opzet een boel goeds veroorzaakte:
                654.png
                Bladafval van de wiet gaat terug de grond in, haffel stro erbij van de Jumbo op de diepte 15-45cm (dus +/-30cm materiaal). En alles eens lekker doorspaaien. De grond houd ik luchtig (niet op staan/lopen dus!) want dat maakt ontzettend veel verschil (herhaling). Echt. Een luchtige bodem scheelt gauw 30 centimeter op een plant. Op autoflowers is dat soms 200%.
                Vergeet de bodemactivator niet(herhaling). DCM is het goedkoopste dacht ik, met 4 euro de kilo (herhaling). Zit ver beneden de prijs van jullie geliefde growshop (herhaling). Ikzelf gooi er nog wat schimmeltjes en appelstroop doorheen (herhaling).
                Vervolgens ben je de hele zomer verzekerd van actief bodemleven (herhaling). De mieren moet je maar voor lief nemen; of silicakorrels strooien. (herhaling)

                Volgens mij val ik in herhaling.. Maar goed. Leuk dat jullie aanschuiven. Ik zal volgende week eens een blik werpen op de zaden die dit weekend buiten gestrooid worden.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Wow dat je al gaat beginnen volgend weekend! Ik volg mee en wens je succes!
                  Die kriebels ken ik, heb ze ook niet meer onder controle

                  Greetz

                  Comment


                    #24
                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    ook hier een meelezer ! Succes komend jaar, en laten de leermomenten maar komen

                    Comment


                      #25
                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      - ik ben benieuwd wat je allemaal zal uitsteken

                      Comment


                        #26
                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        Veel suc6 voor het nieuwe kweek jaar !

                        grtz Budha

                        Comment


                          #27
                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          Ik ben ook weer zeer benieuwt naar je verslag. Je vorige verslagen waren zeer interessant leesvoer.

                          Dit jaar voeg ik zelf ook extra kleipoeder toe. Waarom weet ik ook niet. Just a feeling
                          Spint..... de aids onder de wiet

                          Comment


                            #28
                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            je zegt een 'beetje' last van toprot die is volledig rot naar mijn zicht,de vuilbak lijkt me ideale plek ervoor,best wel jammer.

                            Comment


                              #29
                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              benieuwd wat voor moois je dit jaar zal hebben !!

                              dus mijn stoeltje staat m8

                              alvast veel plezier en geluk dit jaar

                              groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                #30
                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Leuk om te horen dat je ervaringen met GC en hy-seeds niet negatief waren.....
                                Als iemand 10000 zaden koopt en ze vervolgens in mooie zakjes van 5 verpakt, is de kwaliteit niet veranderd, enkel de prijs.
                                Marketing is duur en wordt betaald door de consument
                                sigpic
                                Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                                Comment

                                Bezig...
                                X