Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Wat gebeurt hier allemaal?





    Heb een oud gammel tuinstoeltje een stukje verderop in de bosjes gevonden... en maar even in je tuin gezet... vind je hopelijk niet erg...

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Vooralsnog hangt het allemaal wat slapjes. Maar om eerlijk te zijn; het is ook erg warm in het rommelhok. De zomer heeft de zolder al bereikt en de nachttemperatuur bedraagt 23 graden.
      Dit alles verkleint de kans nog verder dat ze het halen. Maar het blijft een leuke poging. Misschien ga ik het buiten nog eens overdoen, de ene PPP op de andere. Of misschien wel een bubblekush takje.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        DSCF7953.jpg
        De onbekendelingen gaan hard! Staan er ook gezond bij. Maar nog steeds geen idee wat het is. Hopelijk zijn ze autoflower.
        DSCF7954.jpg
        Je ziet hier goed hoe de grond inzakt na een paar keer regen.
        DSCF7955.jpg
        hier dus ook. Bijna 4 cm. Dat is op dit formaat al een liter grond 'minder'. Vandaar dat er onverteerd materiaal tussen zit. Dat houdt de luchtigheid hopelijk iets in stand.
        DSCF7956.jpg
        White Rihanna #2
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Gaat lekker met de buiten planten. Misschien wel wat hongerig?

          Als je een plant topt, zou je dan die top weer terug kunnen enten op de plant zelf?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Ja volgens mij zijn ze wel wat hongerig. Maar ze staan ook nog vers buiten. Vaak komt de donkergroene kleur daar wat later, als ik het me goed herinner.

            Over dat toppen: ik denk het wel. Tenminste, als je het snel doet. Zodra de stam de kans krijgt om in te drogen, dan sluiten alle vaten. Dan lukt het niet meer.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
              Als je een plant topt, zou je dan die top weer terug kunnen enten op de plant zelf?

              Freak.... (compliment voor de creativiteit)

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Voor de administratie: na slaphangen is de bubblekush 'ent' op de stam weer wat rechter gaan staan. Er komt dus ergens vocht binnen in dat takje. De overige twee zijn bruin en dood.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Als ze te groot worden dan gaat er gewoon een stuk van af. Na alle experimenten ben ik niet meer zo bang om een plant gewoon aan de steel af te knippen.
                    Het tuinzaad, dat waren restjes eigenlijk. Die planten kunnen me sowieso weinig schelen. De helft heb ik gerooid.
                    De PPP, punisher3 en white rihanna 2 daar gaat het om dit jaar. De laatste twee zijn al langlopende projecten, en de ppp is hopelijk de power plant smaak die ik zoek.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Over grond..
                    Wat is er LR2?
                    Die grond.
                    Wat is er met die grond?
                    Ja, ik zie zoveel verschillends, wat is nu de beste?

                    Wat man?
                    Je wilt de beste grond? DE BESTE?!
                    Als het kan ja. Moet ik iets mengen?
                    Ok, hier komt het geheime recept. De samenstelling is zo gemaakt dat je de planten dwingt om luchtwortels te maken.
                    Luchtwortels, LR2?
                    Ja, zoals orchideen maken.Weet ik.
                    Okay, terug naar die grond. Wat doet het nog meer?
                    Het zorgt er voor dat je planten verankert zitten in de grond. En voeding, jongen, dat kun je zoveel meegeven als je wilt.
                    Wow, dat klinkt geweldig. Maar hoeveel breng je per pot op?
                    Dat hangt een beetje af van de potgrootte. Als je een 10L pot hebt, kom je zeker aan een kilo of 15 droog gewicht.
                    In een 10L pot? Ben je mal?

                    GEGARANDEERD 10Kg PER 10L

                    Als er opvallende dingen gebeuren tijdens het mengen, en je beseft wat je aan het maken bent. Neem die zak potgrond dan apart, en zet je zaadjes daarin. HA!


                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    DSCF7958.jpg
                    Iew, toprot!
                    DSCF7963.jpgDSCF7962.jpgDSCF7960.jpgDSCF7966.jpg

                    Een stekkentrekker zal die bulterige groei wel herkennen. Is deze tak nu wortels aan het maken rondom de ent? Of krijgt een plant onder invloed van 3-indolboterzuur en een vochtige omgeving altijd zulke uitstulpingen in een wond? We gaan het zien in de volgende aflevering van LR2's Stilstaande BeeldenTV!
                    Last edited by LR2; 12 May 2015, 19:46.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Shit.. denk je dat je alles hebt gezien begint LR2 wiet te enten :0
                      - Kweekverslag 2015

                      Praten tegen je plant helpt!

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        Welk merk cement gebruik je altijd?

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          autoflowers van 2meter, wiet enten, je ziet 2015 wel zitten vermoed ik.

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            Whahahaha dat cementmengsel. Volgens mij ken je daar beter een muur mee optrekken.
                            sigpic it is just a flower

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Dat klopt helemaal! Wie niet logisch denken wilt, krijgt een pot vol beton. Van +/-15kg per pot

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              DSCF7984.jpgDSCF7983.jpgDSCF7985.jpgDSCF7986.jpg
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Haha mooi weer. Die plant zal zomaar niet uit de pot waaien denk ik dan.
                                Leuk experim-entje ook. Ben benieuwd!

                                Comment

                                Bezig...
                                X