Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    DSCF8250.jpg
    De 'stekken'

    DSCF8251.jpg
    Totaaloverzicht.

    DSCF8253.jpg
    Monsterknak.

    DSCF8254.jpg
    Bijna bloeiende WR#2

    DSCF8255.jpg
    Bloeiende WR#2

    DSCF8258.jpg
    Mini P#3, blijkbaar bevrucht.
    DSCF8261.jpg
    Als je veel knakt, buigt en breekt. Dan willen takken het weleens opgeven.
    DSCF8262.jpg
    Dit is er over van de aanhechtingswond waarmee ik de PPP wilde koppelen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Indeed man,nu let ik erop,lang uitgerekt sletje geworden de ppp,zo'n fijne stelen als tov de rest
      Afijn daar is eindelijk de bloei

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Ze begint steeds meer aan te dikken. Maar dat blok van die drie (het zijn er drie ja) P#2's blokkeert al het zonlicht tot op ongeveer 1.4m hoog. Daar zijn ze nu overheen, dus dat kan nog helemaal goed komen.
        Deze PPP ruikt trouwens ontzettend, echt ontzettend dicht in de buurt van de powerplant die ik al 5 jaar zoek. Ik heb daarom maar een tiental - of weet ik eigenlijk hoeveel - stekjes getrokken. Zodat er de komende jaren nog wat leuks van te halen valt.

        Als ze tegelijk bloeien als de grote WR#2 dan ga ik er een autoflower van maken. Want ik heb nog WR#2 stuifmeel liggen dacht ik. Hopelijk doet dat nog wat na bijna 2 jaar.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Je maakt me nou toch wel nieuwsgierig naar die Powerplant. Heb het zelf nooit gerookt dus zou niet weten hoe het hoort te ruiken helaas.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Blijf het mooi vinden hoe jij bezig bent met je plantjes... respect.

            Toch gaat telkens dat liedje door mijn hoofd heen, als ik die foto's zie

            https://www.youtube.com/watch?v=6rIOkBWsgQs



            En jammer dat we geen geur-internet hebben.

            Mijn Power Plant heeft ook zo'n typisch geurtje, die ik jaren geleden wel eens rookte.

            Maar weet niet of je nog specifieker zoekt, dan het typische PP geurtje.

            Is volgens mij toch wel een van de meest herkenbare wietgeurtjes.

            Maar misschien heb je daar ook nog weer allerlei tonen in.

            Daar ben ik dan weer minder goed in.

            Ik vind het wel stinken trouwens, gewoon vies ruiken...

            Hopelijk heb ik er verkeerde associaties mee, en smaakt het dadelijk heerlijk (was altijd te nat als ik het kocht)


            .
            Last edited by Faach Viechuur; 19 August 2015, 22:27.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Good old pp,supergoed hoor,kan ik beamen,veel gerookt vroeger,kreeg zelfs zoveel zin weer,dat ik maar pakketje pp zaden heb aangekocht net

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Het is meer een sentimenteel ding dan echt een sublieme smaak. Hoewel de meningen daarover verdeeld mogen zijn. Ik vind het reuze lekker, maar echt speciaal - in termen van wiet - is het niet te noemen.
                Mijn geheugen is ontzettend sterk qua geuren. Zo erg, dat het soms zelfs mis gaat qua signalering; dat ik meisjes raar ga aanstaren omdat ze eenzelfde geurtje hebben als een ex. Gelukkig betrap ik mezelf daar vaak op tijd op. Maar het is een opmerkelijk verschijnsel in mijn beleving, dat geur (en smaak) zoveel op kan roepen. Misschien is het iets synesthesisch.
                Dus meer een nostalgisch soortje dan wat anders. Maar zeker eentje die een plek verdient in mijn verzameling.
                Vroeger, toen ik nog topjes kocht op het schoolplein, of tussen de garderobe in de disco, toen was er een kleine keuzemogelijkheid:
                - Kopen bij Afghanen: Santa of White widow (en de helft was al op voordat je wat te zien kreeg)
                - Kopen bij de gabbers: K2 of Powerplant, soms ook Haze.
                - Kopen bij de skaters/hippies/alto's: Geld weg, of je kreeg hasj die reeds verkruimeld was in een pak goedkoopste shag. Een week of 5 later.

                Als puber met een klein bijbaantje, koos ik eieren voor m'n geld. De K2 was altijd inferieur, en de powerplant deed het altijd goed.
                Met natuurlijk de meest wilde verkoopverhalen. "Deze is gekweekt op coca cola in plaats van water, dat proef je!" Of "Deze heeft geen voeding gehad, maar enkel bier.".
                Toen ik eenmaal oud genoeg leek
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Whaha herken je helemaal die lekkere scherpe pp smaak ik haalde hem vroeger altijd in central bij CS en wat ik me dus ecgt herriner was die scherpe smaak waar ik super op kickte toch ging ik vaak liever voor genot en liep ik door naar dampkring of 2ekamer voor een warlock haze of straw of lemon haze

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                  K-007
                  Kishan's kijkdoosje

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Gelukkig heb ik de juiste ppp gekocht dan stond dan nog eens in promo ook
                    Net de critical jacks ontvangen,fijn,zaten er 3 freebeezaadjes bij,wel van zamnesia seeds,critical cheese autoflowers,ben benieuwd

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Ja nostalgie is een sterke. Wij rookten (na wat proberen) altijd Ketama hash, maar ik zou echt niet meer weten hoe dat ruikt of smaakt. Heb de Ketama die nu verkrijgbaar is wel geprobeerd, maar had daar alleen maar ellende mee.

                      Ook wel een beetje kinderachtig trouwens dat zoveel breeders met een Powerplant komen en dat er dan zulke verschillen tussen zitten. Al moet ik zeggen dat ik uit zaad ook wel heel verschillende planten heb gekregen dus je moet misschien ook wel net mazzel hebben dat het precies de pheno is die je zoekt.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        Spliff heeft goede ketama maar me aan huis homie geeft 10gr ammie voor 5 juutjes dus tegenwoordig veel aan de ammie

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                        K-007
                        Kishan's kijkdoosje

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          In mijn beginperiode had je nederwiet(sla me dood welke soortje het was,maar topwiet dat was het wel,in die tijd heette dat gewoon nederwiet) hashjes,allen marokaans,ketama,zero zero enz en skunk en ingevoerde thai/en buitenlandse weed thats it ,max 5 soortjes d8 ik 1984 praat ik over,herrinner 't me nog vaag dus 3tal wietjes en hash o.a ut de coffeesjop den engel in terneuzen geweest
                          Last edited by soulrebel; 21 August 2015, 00:59.

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015



                            Mischien deze ook ben zo erg beniewd naar effect van dees

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            of gaan deze ook in de tuin kan het dan uberhoudt nog wel of wil je ze binnen even voorgroeien en dan buiten zetten?
                            K-007
                            Kishan's kijkdoosje

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Pfoe ... Zit nog op bladzijde 4 met inhalen, maar zal het topic toch maar even bookmarken zo om hem makkelijk terug te vinden!
                              Je schrijft heel fijn en interessant, dus denk dat ik er nog flink wat van kan opsteken als ik alles doorlees!
                              Lat togna tale... I stilla finn eg vegen inn...
                              ...til det som gror, og stiane dekkjer.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Dat denk ik ook Laukr, er zit hier en daar wat handige informatie verstopt in de lappen tekst.
                                Vooral in het begin is er veel wijsheid te vinden, naarmate het jaar vordert neemt dat steeds meer af

                                Voor de eigen administratie, waar jullie niets mee kunnen: fungicide test gestart vandaag, circa 4 druppels op een liter.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X