Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Dat ziet (zag) er allemaal nog goed uit. In mijn moestuin heeft een flink aantal planten toch de beste tijd inmiddels wel gehad. Zeker de tomaten en jalapeno pepers zijn niet happy met dat pokkeweer. Jouw wietplanten zijn dan toch een stuk bestendiger

    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
    Maar zolang er nog muggen rondvliegen, kan er gebloeid worden.

    Dat is ook wel een grappig weetje

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Echt een kutjaar volgens mij voor buitenkweek. Heb met je te doen als ik het allemaal zo hoor.

      En hoop dat het nog allemaal een beetje goed komt, en dat er nog een paar goede weken mogen komen.

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Ik vind het jaar nog niet zo slecht eigenlijk, we hebben een ontzettend warme zomer gehad.. Maar ik heb er voor gekozen om experimentele soorten te zetten, en dan neem je risico. De oogst zal alsnog ruim worden hoor, genoeg voor een jaar. Maar omdat er geen auto's tussen zaten die ik midden zomer heb kunnen oogsten (de P#3 wel, maar dat waren 5 jointjes) loop ik nu te mekkeren over die vieze wiet van vorig jaar, omdat dat het enige voorraadje is dat ik nog heb
        Gisteren tikte het kwik nog ruim 23 graden aan, daar durf ik niet over te klagen. Vandaag is ook zo'n mooie dag.


        De pepers zijn hier ook ten onder aan het gaan wietefras, maar ik ga ze bijsnoeien en binnen laten overwinteren. Hopelijk komt er volgend jaar wat meer vanaf; ik heb veel te laat gezaaid.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Je doet het zoals de zomer uitpakt, vind ik wel knap.

          Niet geschikt voor de verwachtingen die ik koester, maar ik vind het knap hoe je de plant de plant kan laten zijn...
          Zeer leerijk.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Ja, het is even wennen om er zo weinig poespas omheen te doen. En zo weinig aandacht aan de planten te besteden.
            Maar ik denk dat menig hobbyist toch meerdere keren per zomer een vervelende droom heeft waarin de planten opeens verdwenen zijn of geript worden. Daar heb ik dit jaar geen last van gehad. Er hangt nog steeds een camera hoor, daar niet van..
            Het is zoals het is, en daar kun je tegen vechten, of er vrede mee hebben. Ik heb voor de meest realistische optie gekozen, die me de minste kopzorgen geeft. En zelfs met de stamrot, zelfs met hier en daar compleet afgestorven plantdelen mag ik eigenlijk niet klagen. Ik werk met de plant, niet voor of tegen iets anders. Het weer komt en gaat, en een afdakje meer of minder gaat daar niet tegen helpen. De voor- en nadelen-analyse kun je tot in de eindigheid blijven maken, maar het komt altijd neer op geluk hebben.
            Het verwennen van je planten kan super goed uitpakken, daar ben ik heilig van overtuigd, maar wat als dat niet zo uitpakt? Dan heb je tijd en energie gestoken in een bodemloze put. Voor mezelf heb ik bepaald dat ik dat dit jaar niet ging doen. Een filosofie die menig kweker (met name de beginners, die bij ieder zuchtje wind al om advies vragen) zou sieren vind ik.
            De plant wilt overleven, zichzelf voortplanten, zo groot mogelijk groeien en de beste zijn, zo zijn ze geprogrammeerd. Het enige wat wij hoeven doen, is ze een plekje geven.
            Dat vraagt een serieuze voorbereiding, maar eigenlijk weinig meer dan dat. Het lijkt me beter om van de plant te genieten zoals ze is, en niet teveel te willen sturen naar hoe jij 't graag zou hebben.
            Dan stap je in de ochtend naar buiten, en dan denk je opeens: 't is toch potverdomme mooi dat ze dit allemaal zelf gedaan hebben, en dat ik slechts wat buig en knakwerk gedaan heb. Kijk maar:
            DSCF8530.jpg
            P#2
            DSCF8531.jpg
            PPP
            DSCF8532.jpg
            P#2
            DSCF8534.jpg
            P#2
            DSCF8535.jpg
            P#2

            DSCF8538.jpg
            P#2 waarschijnlijk paarse fenotype
            DSCF8539.jpg
            WR#2 zijtopje
            DSCF8541.jpg
            Bakbeesten!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Ziet er lekker uit
              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

              Comment


                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Voorlopig nog geen kennis moeten maken met die dingen ,maar goed dat jij het uitgedokterd hebt LR2


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Mooie planten man, maaru een middeltje tegen spint en trips ?
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        Jep, dat dus.. En misschien tegen andere dingen, ik ga het nog eens uitvoerig testen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          DSCF8561.jpgDSCF8576.jpgDSCF8574.jpgDSCF8572.jpgDSCF8566.jpgDSCF8565.jpgDSCF8564.jpgDSCF8563.jpgDSCF8562.jpgDSCF8577.jpg
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Eens met je buren gaan praten

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Grof zout in de luchtbuks en dat in zijn bil schieten, de kat gat er niet van dood maar dat doet wel pijn. Waarschijnlijk zoekt ze dan voortaan een ander plekje.

                                Comment

                                Bezig...
                                X